26 Ağustos 2012 Pazar

1.bölüm

1.Bölüm ==Kim Hyun Joong'la Karşılaşma

Hyun Joong fotograf çekimi bittikten sonra sıkılmış ve menejerine biraz dolaşacağını söyler.Menejeri izin vermez çünkü onu tanıyacaklarını söyler.Bunun üzerine Hyun Joong kıyafet değiştireceğini söyleyince izin verir menejeri ve Hyun Joong kıyafeterini değiştirir gözlük,şapka  takar.Aynada kendine baktığında ise ''yok yok tanımazlar.Tanırlarmı ki yaa.Ayşş yok yok tanımazlar''der ve çıkar dışarı normal davranmaya çalışır ama ona bakan biri olduğunda ürker.Biraz lunaparka gider ve uzun zamandır eğlenemediği için eğlenmek ister.Oradan çıkar biraz park a gider ve oradaki jkişileri görünce ''ahhh öyle rahatça dolaşmak isterdim''der.Yeon Rin havanın güzel olduğunu görünce fotograf çekmek için dışarı çıkar.Park'a gidip oradaki insanların fotograflarını çekmek ister.Kim Hyun Joong la karşı karşıdırlar ve Yeon Rin yanından geçer ikiside birbirine bakmadan geçerler.Sonra ardan 1-2 saat geçer ve ikiside yorulmuştur.Dinlenmek için Cafe ye geçerler.Cafe tamamı ile doludur yalnızca bir masa vardır.Oraya önce gelen Kim Hyun Joong oturur.Yeon Rin ise Cafe'de çalışan kişiyi biliyordur çünkü fotograf çekmek için bu parka geldiğinde bu Cafe'ye de uğruyordur.Çalışanlardan biri Yeon Rin'i görünce onu bir yere oturtmak ister ama heryer doludur bir masa da da tek kişi oturuyordur o kişi de Kim Hyun Joong'dur.Gelip ''Efendim,masaların hepsi boş tek kişisiniz arkadaşımın sizin yanınızda oturmasında bir sorun var mı?''der Kim Hyun Joong tanınırım diyerek terettüt eder sonrasında da tanınmayacağını düşünerek kabul eder ve ''sorun yok ''der.Yeon Rin yanına oturur ve arkadaşından dondurma ister.Sonra Kore Magazin Dergisini çıkarır ve anti fanı olduğu Kim Hyun Joong un haberini görür.Hyun Joong haberine baktığına sevinir ve ''ahh gerçekten fanlarım var''der ve yeon rin de ''ayyy bu ne yaa bu oğlandan nefret ediyorum''der ve hyun jong ''ne?bu kız...beni sevmiyor öylemi?hıh benden iyisini  de grmüşte sanki?''diyerek içinden söylenir.Yeon Rin ''fotograflarına bakın hele o kıza arkasından nasıl da sarılmış, bir de gülümsüyor 32 dişi meydanda''der ve bunu duyan hyun joong iyice sinirlenir ve yerinde rahat oturamaz ayağa kalkar sonra tanınacak diye tekrar oturur.Yeon Rin kalktığını görünce rahatsız olduğunu düşünür ve ''bir sorun mu var''der hyun joong sinirli bir şekilde bakarak ''hayır siz işinize bakın''der ve yerine oturur.Yeon Rin devam eder''bu oğlanı neden seviyorlar yaa anlamıyorum nesi güzel ki ehh yani yakışıklı da-''hemen o anda hyun joong içinden ''elbette yakışıklıyım''yeon rin ''ama bu onu milyonlarca haran kazandırır mı ki?''hyun joong ''elbette kazandırır ama ben yakışıklılığımı sahnede konuşturmuyorum.Sesimi,duruşumu ve kalpten gelen sevgimi''yeon rin ''ne olursa olsun bu oğlandan Nefret Ediyorum ''der o anda nefret ediyorum sözünü duyduktan sonra hyun joong bağırarak ''YAA!''der ve sonrasında gülerek ''neden öyle söylüyorsunuz ki ne güzel bu yaşta iyi işler başarıyor işte''der.Yeon Rin ''iyide benim bu kendi düşüncem,neden sizde birden böyle bağırdınız.Ahh sizin sesiniz-''der ve hyun joong ''hatırladı mı beni''der ve terettüt dedir.Sanki hyun joong un Playful Kiss'de ki Oh Ha Ni'ye ''Yaa!Oh Ha Ni''diyerek bağırması gibi bir sesdi hyun joong a sesiniz benziyor''der ve hyun joong o anda ''yaa ben o değilim unu kafana sok''der ve yeon rin ''ben o sunuz demedim''der ve içinden ''sanırım güneş başına vurdu ''der ve ''ayrıca neden içeride gözlük ve şapka takıyorsunuz ''der ve hyun joong ''bu sizi ilgilendirir mi ?karışmayın siz''der ve yerine oturur.Yeon Rin havalı gibi görünmek isteyen tiplerden nefret eder ve onu da o insanlardan olarak düşünür ve karşısında durunca sinirlenir ve ''ayy sıkıldım bu tip insanlardan''der ve hyun joong un gözlüğünü çıkarır.Hyun joong olduğunu anlayınca ''SİZ''der ve hyun joong direk ağzını kapatır ve onu Cafe'den çıkartır.''Sessiz ol da herkes dumasın''der yeon rin ''tamam ''der ve ''ama siz neden böyle bir Cafe'de yani znginsiniz''der ve hyun joong ''normal bir şekilde dolaşmak istedim ve BİRİ sayesinde şuan dolaşamıyorum''der yeon rin ''beni mi kastettiniz ben mi dedim size illa ki karşınızda oturuyum diye,siz kabul ettiniz''hyun joong ''hay benim aklıma''der ve o anda bir kaç muhabir gelir arabalarından iner inmez fotograflarını çekerler ikisininde.Hyun Joong o anda ne yapacağını bilemez ve yeon rin ne yapıyorsunuz diye hyun joong un yüzünü kapamaya çalışırken sakar kızımızın eli şapkaya deyer ve şapka düşer muhabirler artık o olduğundan emindir.Hyun Joong Yeon Rin in elini tutar ve koşmaya başlar.
Bu bölüm burada bitti.Bundan sonraki asıl olaylar zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder