5 Mayıs 2013 Pazar

Seoul Sokaklarında 7.Bölüm

7.Bölüm 
Yo Jin~Yo Ra

Kızlar havaalanına varırlar.Ve uçağın kalkış zamanına daha 30 dakika vardır.Bütün işlemler bitmiştir.Kızlar öyle konuşmaya dalmışken önlerinden Aron ve Kim Myung Soo geçer ancak farketmezler.
Aron ve Kim Myung Soo herkesten habersiz iki arkadaş jejuda tatil yapmak istiyordur.bu yüzden kendilerini gizleyecek herşeyi yaparlar.
Dikkat çekmemek için özel uçak kullanmazlar.Uçağın kalkış vakti yaklaşmıştır.Yo jin çok heyecanlıdır ve yüzünü kızlara doğru dönüp geri geri adımlar atar.O sırada Aron'a çarpar.İkiside yere düşer.
Yo Jin ''Ayy çok özür dilerim''der ve başını Aron'a doğru çevirir.Sonrada ''Ben sizi bir yerden birine benzeticeğim ama kime hımmmm Ar-Aron?''
Aron çok şaşırır içinden ''-Bu kız beni nasıl tanıdı Myung Soo bile buluştuğumuzda beni bu kılıkla tanıyamamıştı-''der.
Yo Jin ''Aron'sunuz değil mi ayyy doğru sizsiniz gerçekten ''
Aron ''Ben değilim''der.
Yo Jin şapkasını çıkarır ''Ay sizsiniz''
Aron ''Ne yapıyorsun ver şapkamı''der ve koşarak gider.
Yo Jin kızların yanına gider ve ''Sizde gördünüz dimi dimi dimiii??''
Min Ji ''Neyi?'' ''Aaa çarptığın kişi ondan özür diledin mi?''
Yo Jin ''Kızlar o Aron'du.''
Min Ji ''Hıı Aron öyle mi güldürme beni allah aşkına''
Yo jin ''Ciddiyim yaa''der ve ''Siz çantayla ne yapıyorsunuz''
Min Ji ''Sen şu Aron dediğin kişi ile çarpıştığında bizde kol tantamızda eksik birşey varmı telefonlar yanımızda mı diye bakıyorduk''der.
Min Ji ''Hadi gidelim zaman geldi''
Eun Chae ve Ji Yeong önden giderler.Diğerleri de arkadan.Yo Jin hala etrafına bakınır.
Uçağa binerler.Aron yerine oturmuştur.Myung So arka sırada hemen çaprazında oturuyordur.
Yo Jin sırasına göre gidip oturacaktır ki onun sırası Aron'un hemen yanıdır.Yo jin oturacağı yere hiç bakmadan direk oturur.Oturur oturmaz geri kalkar.Aron'un tabletinin üzerine oturmuştur.
Yo jin ''Özür diler-'' ''Siz''
Aron ''Ah yine mi''
Yo Jin ''Gerçekten sizsiniz ''
Yo Jin ''Kızlar bana inanmıyordu''der ve ayağa kalkıp kızlara doğru dönüp elini onlra sallayarak ''Kızlar o burada A-''
Aron hemen ağzını kapatır ''Siz delirdiniz mi yaa ismimi söylerseniz herkes başıma toplanır''
Yo jin ''Sen olduğunu kabul ediyorsun yani''
Aron sinirlice ''Ben ben olduğumu sizce kabul edebilir miyim bensem benimdir işte''
Yo jin ''Kızdınız mı''
Aron ''Sizce?''
Yo Jin ''Bana kızmanızı istemem ben iyi bir kızımdır.Sizce ben nasılım''
Aron ''Sakar?''
Yo Jin'in gülüsemesi aniden değişir ''Evet biraz sakarım ama o kadar da değil''
der ve yerine oturur hiç konuşmaz.
Kızlar yerlerine oturmuştur.
Yo Ra uçaktan rahatsız olduğu için önce bir yüzünü yıkamaya gider.Myung Soo 'da erkek lavabosu kısmındadır ve birbirlerini görmezler.
Yo Ra gider ve sırasına oturur.  ''Ah yanıma oturacak kişi gelmiş ama nerde acaba neyse ben jeju gezi dergisine bakıyım''der.
Myung Soo gelir hafiften eğilerek ''Bayan pencere kenarı benimdi''
Yo Ra dergiyi okuyarak birden aşını kaldırır ve Myung Soo'nun kafasına başı değer.
Myung Soo'nun canı çok yanar ancak ses çıkarırsa da dikkat çekecektir.Yo Ra ''Ay çok üzgünüm''der.
Yolcular Yo Ra'nın birden ayağı kalktığını görünce şaşırır ve onlara doğru bakar.Myung Soo yolcuların baktığını fark edince Yo Ra'nın omuzuna bastırarak oturtur.Kendiside hemen yanına oturur.
Yo Ra ''Efendim siz pencere tarafına oturmayacak mıydınız buyrun ''
Myung Soo ''Hayır ya lütfen oturun''der.
Yo Ra ''Ben zaten sürekli elimi yüzümü yıkamaya gideceğim dış tarafta durursam rahatsız olmazsınız''
Myung Soo ''Rahatsız falan olmam oturun''
Yo Ra içinden ''-Bayağı sinirlenmiş herhalde oturayım barime-''diye içinden türkçe konuşur.
Yo Ra'nın biraz vakit geçtikten sonra midesi bulanır.Kalkmaya çalışır ancak Myung Soo uyuyordur.Yavaşça ayağa kalkıp geçmeye çalışır.Tam üzerinden geçiyordur ki Myung Soo'nun kolu Yo Ra'nın omzuna değer.Yo Ra olduğu gibi Myung Soo'nun kucağına düşer.Myung Soo kalkar.
Yo Ra'yı oturduğu yere atar ve sessizce ''Siz ne yapıyorsunuz''der.
Yo Ra'nın ses çıkarmamasının nedeni Myung Soo'nun gözlüğünün çıkmasıdır.Yani Yo Ra karşısındaki kişinin Myung Soo olduğunu görür.
O kadar şaşkındır ki ses çıkaramaz.Myung Soo ''Ne o az önce konuşmaktan kendinizi alamıyordunuz şimdi niye susuyorsunuz?''
Yo Ra kekeliyerek ''Myu-Myung Soo ''der.
Myung Soo ''Ne?''der ve gözlüğünün çıktığını son anda farkeder.Yo Ra'yı üzerinde görünce gözlüğünün düştüğünü farkedememiştir bile.
Myung Soo gözlüğü hemen takar.Sonrada Yo Ra'ya dönüp ''Merhaba''diyerek gülümser.
Yo Ra ''Merhaba''
Myung Soo ''Şimdi söyleyin niye kucağımdaydınız''
Yo Ra ''Size elimi yüzümü yıkamak için sürekli gitmem gerektiğini söylemiştim.Ama siz uyuyordunuz ve ben üzerinizden sessizce geçmeye çalışıyordum.Sonra ne oldysa kolunuz bana deydi ve kucağınıza düştüm''
Myung Soo''Peki anladım.Ben buraya tatil için  geldim.Özel uçak yerine bu uçağa bindim.Sizce bunu neden yapmışımdır.Üstelik bu kadar ünlüyken''
Yo Ra ''Gizlenmek için kimsenin haberi olmadan gitmek için olabilir mi?''
Myung Soo ''Bingo.Bu yüzden lütfen beni gördüğünüzü kimseye demeyin''
Yo Ra ''Sizin fanınızım tabi söylemem''
Myung Soo ''Teşekkür için ne yapıyı size imza veriyim mi?''
Yo Ra ''Tabi''der.
Sonrasında hiçbirşey olmamış gibi konuşmadan yolculuğa devam ederler.
Yoo Jin uyuyordur.Aron ise tabletten birkaç şeye bakıyordur.sonra tableti Yoo Jin'in kol tançasının yanına katar.Yo Jin'in çantası açıktır.Tablet onların uyku sırasında hareket etmeleri sonucu Çantasının içine girir.
Yo Jin Jejuya vardıklarını duyar duymaz o heyecanla kalkar çantasını alır ve gider.Aron sonrasında kalkar.Aşağı inecektir tabletini koltuk kenarlarında arar bulamaz.Myung Soo'yuu kaldırır.
Myung Soo ''Aaaaaa geldik mi''esneyerek kalkar.
Aron ''Bu yanımda oturan bir kız vardı ne zaman gitti gördün mü?'
Myung Soo ''Kız?A görmedim ki uyuyordum''
Aron ''O kız aldı kesin'
Myung Soo ''Neyi''
Aron ''Tabletimi.Önce fanım dedi.Bende gerçekten fanım olduğuna inandım''
Myung Soo 'Bak benim için fanlar önemlidir ayrıca fanınsa böyle birşey yapmaz bence iyice koltukların arasına bak''
Aron ''Hey kimseye güvenme tamam mı fanına bile''
Myung Soo ''Almışmıdır ki.Aron sonradan başka bir yerde bulunursa o kişi boş yere suçlanacak biriyorsun değil mi?''
Aron ''Ayşşş biliyorum hadi gidelim''
Myung Soo ''Nereye''
Aron ''Polise''

_-_Bölüm Sonu_-_
박 영 린

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder