6 Eylül 2013 Cuma

Hayat Koreanturk İle Güzel

Merhaba Arkadaşlar;
Ben bir Kore Fanıyım.Kore'ye olan sevgim çok büyüktür.Eğer birgün kalbimi açmak gibi bir durum olursa işte o zaman Kore sevgimin büyüklüğünü görebilirsiniz.İlk izlediğim dizi ''Düşlerimin Prensi'' oldu.
Daha sonra dedim ki kendi kendime ''Ben bunların fanı olmalıyım''işte bu nedenle şimdi de olduğu gibi geçtim bilgisayarın başına site aradım.Bir ihtimal benim gibi fanların olduğu bir site vardır diye.
Koreanturk işte bu siteyi buldum.Aslına bakarsanız birçok Kore Fan sitesine baktım.Ama en çok Koreanturk sitesini sevdim.Hani bir insanı karşınızda gördüğünüzde onun sıcak kanlı olduğunu düşünürsünüz ya,tuhaftır ki ben de Koreanturk sitesine karşı üyelerine karşı bir sıcaklık hissettim.
Koreanturk sitesi bazı insanlara göre küçük görünüyor,bazı insanlara göre henüz yeni gelişmemiş bir site gibi görünüyor,bazı insanlara göre gereksiz görünüyor.Ama bize göre,en azından bana göre öyle değil.Dediğim gibi birçok yer gezdim ve birçok site baktım.Ama öyle karışıktı ki,öyle yorucu bir site gibi geldi ki hiç istemedim onları.Benim tek iyi karışık olmadığını düşündüğüm site Koreanturk sitesi oldu.
Şimdi diyeceksiniz ki bu sitede ne yapılıyor.Açıklarsam baya uzun olacak ama olsun.Bu sitede Kore dizileri izleyebilirsiniz,chatwing sayfasından diziler hakkında soru sorabilir eleştiri yapabilirsiniz,forum sayfamız var mesela.Orayı açıklarsam şöyle olur.Yoğun bir iş merkezi diyebilirim.Herkes bir iş peşinde.Yorulanlar panelimizde sohbet eder.Mod'lar Kore Magazin,K-POP haberleri açarlar.Birbirleri ardına haberler açılır diğer üyeler yorumlar bırakırlar.Daha sonra Birbirimize ''Oppa'lar seçeriz.Oppa nedir derseniz;Kore de kızların erkeklere hitap biçimidir.Kızlar kendinden büyük olan erkeklere  derler.Bazı kızlar ise sevgililerine bu şekilde hitap ederler.Bunun anlamı 'Ağabey yada Aşkım'olarak değişiyor.
Ben Koreanturk'e 3 yıldır üyeyim.Şuan da Moderatör'üm.7 yıldır Kore Fanıyım.Koreanturk nickim :: asyadans4tarz .Benim için Koreanturk Fanların,Kore Fanı olmak isteyenlerin gelmesi gereken bir yer.Kore'nin güzelliklerini tanıtabilen bu siteye gelmelerini beklerim.
Herkese iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder