27 Temmuz 2012 Cuma

5.bölüm ya sen kimsin !

5.Bölüm


Sabah olur,ve yeon rin yine uykuya kalmıştır.babası onu uyandırmaya çalışır.yeon rin kalkar ve okula gitmek için hazırlanır.okula giderken yolda Yul'u görür,yanına doğru gider ancak Yul ona yüz vermez ve gider.Bunu neden yaptığını anlayamayan Yeon Rin üzgündür.Ge Eul yeon rin i görür ve ona doğru gelerek ''günaydın,napyorsun bir şey mi oldu,üzgün gibisin.''der ve yeon rin de ''hayır .evet . şey aslında Yul bana biraz tuhaf davranıyor.bugün bana iyi davranmıyo gibi''der ve Ge Eul da ''sen onu seviyorsun sanırım , üzme kendini eminim sorun yoktur ''der ve onun üzüntüsünü bir şekilde azaltmak ister.Sonra sınıfa girecekleri sırada da Yul ' u  gören beak hoon ''ne oldu bu sefer o deli kızla birlikte değilsin''der.ve yul ''o deli değil,ayrıca şuan hiç havamda da değilim Beak Hoon ''der gider.sınıfta yeon rin sürekli yula bakar ancak yul hiç ona bakmaz.okuldan çıkacakları sırada beak hoonu gören yeon rin ona yaklaşarak ''yulun bir sorunu mu var acaba''der ve yeon rinin babası ikisini görür.beak hoon ve yeon rini öyle görünce beak hoonun babasını arar ve babasına ''nolar konuşuyor''der ne dediğini anlayamayan tae young (beak hoonun babası)''neysen bahsedeyorsun sen kim kimle konuşuyor''der ve sorusuna cevap olarak ''beak hoon ve yeon rin birbiri ile konuşuyor''der bunu duyan babası yavaş yavaş onlara açıklamalıyız o zaman der ve telefonu kapatır.beak hoon''yul lun bir sorunu var gibi ama bilmiyorum.ahh gitsene ona sor hem niye bana geliyorsun ki ?''der buna sinir olan yeon rin ''bana bak sen onun arkadaşısın o yüzden sana geldim ya zaten,ama işte salaklık bende, sana gelende suç sarhoşum üleynder ve gider.biraz ilerledikten sonra yulu gören yeon rin yanına gider ve ''selam yul nasılsın bugün fazla konuşamadık sabah bir şey mi oldu da bana öyle sinirli davrandın ''der ve yul ''hayır bir şey olmadı ama lütfen gidermisin şuan hiç konuşacak havada değilim ''der ve yeon rin de''ama bir şey olduysa söyle lütfen bilmekistiyorum.'' ...''benle ilgili ne bilmek istiyorsun.beni o kadar merak mı ediyorsun yani''...''evet seni merak ediyorum tamam mı''der ve yeon rin sinirli ve gözleri dolmuş bir şekilde gider.bunu duyan Yul şaşırır. ve ''maem beni merak ediyorsun neden Beak Hoon la birlikte aynı evdeydin ''der ve gider.akşam olur ve babası yeon rini yanına çağırır.''kızım okulda arkadaşların var mı?''...''evet baba var da niye sordun ki birden bire ''...''hiç merak ettim öyle peki kim arkadaşların ''...''ge eul çok iyi arkadaşım ve bir kaç kişi daha var hııı birde Yul var.''...'başka yok mu?'...''hıı.birde beak hoon var Hwan Beak Hoon ama onu arkadaşım olarak görmüyorum.''...''hım ne olarak görüyorsun sevgi-''sevgili olarak mı diyecekken yeon rin ''o benim için hiç birşey baba onu umursamıyorum bile ''esneyerek ''ahh uykum var baba uyumaya gidiyorum iyi geceler'' der ve gider.babası üzgündür ve ne yapacağını bilemez.beak hoon un babası da beak hoon un annesi ile olayı konuşmuştur ve annesi ''beak hoon oğlum aşağı gel baban senle bir eşy konuşacak ''der ve beak hoon da gelir ''evet baba dinliyorum''der babası :''oğlum nasıl gidiyor okul iyi mi, yeni öğrenciler falan var mı''der ve beak hoon ''iyi gidiyor okul yeni öğrenciler var tabi de niye sordun sen sormazsın böyle sorular ''der.babaı biraz sıkkın bir şekilde ''okulunuzda bir kız varmış hatta sizin sınıftan yeon rin miydi adı''der ve beak hoon ''aa.şu deli kız?''...''deli mi ''devet biraz saf bir kız ama bence biraz da deli''der ve baba şimdi çıkmalıyım.arkadaşlarla buluşacağım.''der ve even çıkar.Aradan bir kaç dakika geçer ve yeon rin in babası arar''Benim kız sizin oğlunuzu tanıyor''der ve ...''benim oğlumda sizin kızı tanıyor ama bizim oğlan biraz şey diyor kızınız için kötü şeyler yani 'deli 'gibi'' ... ''ne 'deli'mi ahh bizim kızda aslında sizin çocuğu hiç umursamadığını söylüyor.''der ve beak hoonun babası ''bekle benim bir kaç planım var.seni sonra ararım''der ve telefonu kapatır.Bakalım Plan Ne Olacak...

sonraki bölümde görüşürüz kendinize iyi bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder