17 Ağustos 2012 Cuma

12.Bölüm

Yeon Rin o anda hemen Beak Hoonu itekler ve ''çık odadan  bir daha da sakın beni öpme''der.Beak Hoon ''sen gerçekten inanmıyor musun?sana göstereceğim''der ve gider.Dışarıda hava çok güzeldir ancak ikiside küstür ve dışarı çıkmak istemez.Beak Hoon ''oyun oynayalımeğer ben kazanırsam benimle bir gün boyunca sevgili gibi gezecek eğleneceksin''der ve yeon rin ise ''ne ? hayır istemiyorum''beak hoon ''korkuyor musun yoksa?''yeon rin ''hayır oynayalım oyun ne '' beak hoon ise '' evde bir eşyamızı saklayacağız 3 kez bulan kazanır ben saklarken gözünü kapatacağım gözünü açmayacaksın ben sakladıktan sonra gözünü açıp bulmana izin vericeğim''der ve yeon rin kabul eder.Oyun başlar , yeon rin ilk birincisini bulur.yeon rin in sakladığını da yeon rin bulur.sonra dan biraz zaman geçer sonuç 2-2 dir ve beak hoon bulacak diye endişelenir ama verilen 3 dakika arasında bulamadığı için kaybeder ve beak hoon da yeon rin inkini bulur ve kazanır.Sonrada aate bakarlar ve 24 saatlik gezilerine başlarlar.24 saatliğine sevgililerdir ve beak hoon sevgili gibilerken ona olan sevgisini göstermeye çalışacaktır.Pazar yerine giderler takılara bakmaya beak hoon ve yeon rin yanyana lardır ancak el ele değillerdir.Beak Hoon elini tutmaya çalışır ve en sonunda da tutar.Yeon Rin ''ne yapıyorsun bırak elimi ''der ancak beak hoon bırakmak istemez daha da sıkı tutar.Sonra okyanusa giderler ve orada su kenarında gezerler beak hoon geride yürüyordu yeon rin ise öndedir beak hoon koşarak gelir ve yeon rini kucağına alır suya atar o anda su atmaya başlarlar birbirlerine.Islanana kadar durmazlar yeon rin beyaz bir gömlek giymiştirve ıslanınca gömlek üzerine yapışmıştır beak hoon gördüğünde tuhaf olur ve yeon rine eli ile ''şey yeon rin , şey yani gömleğin ''der ve yeon rin bir den bire ''yaa nereye bakıyorsun sen öyle''der ve beak hoonu kovalar beak hoon üzerindeki hırkayı çıkarır ve oradan geçen erkekler yeon rin i öyle görmesin diye direk yeon rine oğru koşup üzerine geçirir.Yeon Rin kıskandığını düşünür ve mutludur gezmekten yorulan ikili oradan gidip çimlere uzanırlar.beak hoon mutludur.Yeon Rin ise ''neden hiç fazla arkadaşın yok bir tek yul ile arkadaşsın duyduğuma göre önceden bir çok arkadaşın varmış ama o arkadaşın senin yüzünden bir kaç serseri tarafından ölesiye dövülmüş-'' beak hoon yeon rinin sözünü keserek ''yaa çok konuşuyorsun eğer konuşmaya devam edersen seni öperim''der yeon rin yinede konuşur ''arkadaşın hastahanelik olmuş ve başına aldığı darbeler yüzünden beyin kanaması geçirip ''(ölmüş) diyeceği sırada beak hoon hemen yeon rini öper yeon rin ''yaa ne yapıyorsun ''der beak hoonu itekler beak hoon uzanır geri ve gözünden yaşlar akmaya  başlar bu gören yeon rin şaşırır çünkü beak hoonu hep sert biri olarak görmüştür.Beak Hoonun ağladığını görünce dayanamaz beak hoona yaklaşır ve gözündeki yaşları siler.beak hoon kalkar ve ''ben istemedim,ben onun ölmesini hiç istemedim,beni kurtarmak için öldü ama ben bilmiyordum sonradan onu götürdüklerini ve dövdükleri haberini aldım hastahaneye gittiğimde ambulanstan indiriyorlardı kanlar içindeydi yüzü bana son dediği şey 'arkadaşlar böyle günler içindir kardeşim'dedi sadece bunu dedi bana yeon rin ''diyerek yeon rine sarılır ve ağlar.yeon rin beak hoonu ilk kez böyle gösrmüştür ve sonradan beak hoona ''hey zaman geçiyor  sevgili gibi davranmamızın bitmesine 8 saat var hadi biraz daha gezelim''der ve ayağa kalkıp beak hoona elini uzatır.beak hoon kalkar ve giderler yeon rin bu sefer kendisi beak hoonun elini tutar .Yeon rin beak hoon a ''korkma beak hoona,hala arkadaş edinmekten korkuyorsun değil mi?o arkadaşlarına da zarar gelir diye korkuyorsun değil mi? korkma bir şey olmayacak''der ve ''hey ben bundan istiyorum''diyerek koşarak gider.Beak Hoon artık rahattır çünkü ilk kez ona böyle rahatlatıcı sözleri söyleyen kişi yeon rin dir.Gezerler. ve akşam olur zamanın bitmesine yarım saat vardır ve ikiside ''zaman çok çabuk geçiyor''der yeon rin beak hoonla harika zaman geçirmiştir.yarım saatte geçer ve yeon rin ''zaman bitti artık sevgili değiliz''der ve yeon rin ''ben duşa girip yatacağım''der ve duş yaptıktan sonra odaya girip geceliğini giyer.yatağa yatacağı sırada beak hoon içeri girer ve ''yeon rin 3 saniyen var eğer 3 saniye içerisinde 'odadan çık' dersen odadan çıkacağım''der yeon rin ''eğer demezsem?''beak hoon ''eğer demezsen seninle birlikte yatacağım''der ve ''bşlıyorum yeon rin 1 ...2 ''yeon rin hala çık dememiştir ve beak hoon ''...3''der ve odanın kapısını çıkarır.yeon rinin yanına gider ''yeon rin çık demedin''der ve yeon rini öper ve yeon rini yatağa uzandırır ... sabah olur ve beak hoon kalkmıştır yatakta yoktur.yeon rin uyanır ve çok utanmıştır ''ayy ne yapacağım ben ohh iyi ki yok kıyafetlerim nerde ki yaa''der ve beak hoon odaya girer.''uyanmışsın,bunları mı arıyorsun''der ve kıyafetlerini verir.Yeon Rin ''çıkmayacakmısın giyineeğim de ''der ve beak hoon ''giyin artık giyinirken ayrı yerlerde giyinmemize gerek varmı ki , zaten olan oldu''der ve gülerek yeon rine bakar.yeon rin battaniyeyi üzerine dolayarak kalkar ve beak hoona ''çık çık çık odadan '' der ve çıkarır.beak hoon ''Bu Kızı Gerçekten Seviyorum''der.

Diğer bölümde görüşürüz diğer bölüm FİNAL  olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder