29 Ağustos 2012 Çarşamba

2.bölüm

2.Bölüm ==Hayır yaa!Bu kızı birgün öldüreceğim.

Kim Hyun Joong ve Yeon Rin ara sokağa girip orada dinlenirler.Hyun Joong hala Yeon Rin in elini tutuyordur.Sonradan bırakır ama bırakacağı sırada yeon rinin elini itekleyerek bırakır ama yeon rinin eli duvara değer ve sıyrılır aynı zamanda da kanar.Hyun Joong ilk başta yarasını fark etmez ve ''sen gerçekten baş belasısın.Bir gün sadece birgün birgünümün güzel geçmesini istedim ve senin sayende-''tam da işte o anda yarasını görür ve ''yaa!iyi misin?ne oldu?çok kötü mü yaran?''der ancak yeon rin sinirlidir ve ''bırak beni senin yüzünden oldu yaram o kadar da kötü değil tabii acısını saymazsak elimi yavaşça bırakamazmıydın''der o anda hyun joong anlar kendisi yüzünden olduğunu yeon rine''bak bekle gidip yarabandı falan alacağım-''yeon rin hemen''boşver senden bir şey istemiyorum ''der ve gider.Eli hala kanıyordur damla damla kan akıyordur.Ama hyun joong da isteyerek yapmadığını sürekli olarak söylüyordur.Yeon Rin eve gelir ve hemen bir site açar.Kim hyun Joong antifanı olarak Kim Hyun Joong u sevmeyen kişilerin de gelmesini üye olmasını bekler ancak kimse üye olmaz.Hatta yorumlara ''çabuk bu siteyi kapat'',hemen kapa bu siteyi oppamı hepimiz seviyoruz''... gibi yorumlar gelmiştir ancak yeon rin yinede kapamaz ve kendisi bir kaç üye açarak kendisi kim hyun joong hakkında yazılar yazar.Sonraki gün Hyun Joong un menejeri Beak Hoon gelir ve hyun joonga ''ne yaptın yine?''der ve hyun joong ''ne yapmışım ne oldu ''der menejeri bilgisayardan siteyi açar ve ona gösterir hyun joong ''ne?antifan olarak bana site açılmış öylemi kurucusu kim bunun ''der ve kurucusunu ''yeonRin''isimli olduğunu anlayınca onun olduğunu anlar ve ''Hyır Ya!Ben bu kızı birgün öldüreceğim''der ve menejerinden Yeon Rin in adresini bulmasını  ister.Menejeri bir kaç saat sonra gelir ve adresi bulduğunu ancak gitmesinin iyi olmayacağını düşünür bu yüzden ''hyun joong merak etme ben giderim ve kızı alır buraya getiririm senin gitmen iyi olmaz görülebilirsin''der ve hyun joong kabul eder ve sabırsızlıkla gelmesini bekler.Menejeri gider ve adresten takip ederek yeon rin in kapısına kadar gelir.Kapıya geldiğinde menejerin üzerine doğru bir bavul atılır menejer yere düşer ve ''ne oluyor burada yaa''der ve o anda sesler gelir ev sahibi ''çık evimden 2 ay oldu daha ödemedin ne zaman ödeyeceksin.Yok zaten artık bekleyemem çık evimden çık çabuk''der ve yeon rin i de dışarı atar.Yeon Rini menejerin üzerine doğru itekler.Menejer yeon rini tutar.Yeon Rin ev sahibine ''ahh bu koca kadın beni gerçekten sinir ediyor ne olmuş yani 2 ay beklediyse o kadar beklediyse biraz daha bekleyemez  mi yani ''der ve menejer yeon rinin sözlerine gülmeye başlar. Yeon Rin güldüğünü duyduğunda arkasını döner ve Menejeri görür ve ''Ajussi!siz kimsiniz?''menejer ''ne Ajussi ben ajussi değilim ve hala da gencim''der ve yeon rin ''aa özür dilerim bayım neden buradasınız ve kimsiniz?''der ve hyun joong un menejeri olduğunu ve onu hyun joong a götürmek istediğini söyler ve yeon rin''hayır gitmeyeceğim gitmiyorum o şaşkolozun yanına gitmektense ölmeyi tercih ederim ''der ve menejer hafif bir sesle ''zaten oraya gittiğinde öleceksin muhtemelen''der ve yeon rin ''ne birşey mi dediniz''der ve menejer ''hayır ama benimle gelmelisiniz.Hiç birşey olmayacak sadece gelmenizi istiyoruz ama hiçbirşey olmayacak derken kesin bir karar veremiyorum doğal olarak tabi''der ve yeon rin ''anlamadım kesin karar veremiyormusunuz allah aşkına neyden bahsediyorsunuz.''der ve ''işim başımdan aşkın zaten lütfen rahat bırakın beni''der ve menejer eve mi ihtiyacınız var''der ve yeon rin de ''elbette ki aaz önce görmediniz mi''der menejer de eğer benimle gelirsen ev bulmana yardımcı olurum ''der ve yeon rin ''gerçekten mi bayım peki geliyorum''der.Yeon Rin arabaya biner ve hyun joong un evine gelir.eve geldiğinde kapıda muhabirler birden belirir.Yeon Rin arabadan valizi ile inmiştir muhabirler o anda onu da fotografını çekerler ve menejer hmen yeon rini eve girmesini söyler yeon rin o anda ''ahh bunlar yine çıktı bu ünlülerin işi de zor ama bu hyun joong için kendilerini boş yere yoruyorlar yaa''der ve menejer hemen yeon rine ''yaa ne konuşuyon gir çabuk''der ve içeri girdirir kapıdan girer girmez hyun joong menejerine ''kapıda bir çok kişi var ve benim bu aptal kızl gazetelere yeni düşmüş fotograflarım var ahhh birde başlığa bak yaa 'hyun joong un gizli aşkı ' diye yazmışlar.ahh bu kız''er ve yeon rin ''ne var yaa senin yüzünden ne hallere düştüm allhım fotograflarda kötü çekmişler beni,hep senin çekiştirmen yüzünden ''der ve hyun joong hayır hayır kesin öldüreceğim ben bu kızı der ve o anda yeon rinin üzerine doğru yürür menejeri zorla tutar.menejeri  ''bekleyin bir saniye sizinle şuan uğraşamıyacağım bekleyin de bir plan düşünelim''der ve yeon rine ''baksana yeon rin di değilmi senin evin yoktu dimi ve aynı zamanda işin de yok ''der ve yeon rin menejere ''hayır yok niye ki''der ve menejer ''bu evde bir aşçı ya ihtiyaç var yani temizlik değil sadece yemek yapacaksın-''dediği anda hyun joong ''yaa!sen delirdin mi ne diyosun kim ne yapıyor bana bak ben bu kızla aynı evde kalamam ''der ve yeon rin de ''ben de istemiyorum zaten ''der ve menejer ''susun...!biraz susun yaa şuan en mantıklısı bu sen bu evde aşçı olacaksın ayrıca onun gizli aşkı değil aşçısı olduğunu o gün o Cafe de karşılaştığınızı ve hyun joong un seni işe aldığını söyleyeceksin ''der ve yeon rin ''hayır olmaz ''Der ve menejer ''yapacaksın ayrıca burada da kalabilirsin hyun joong sakın ağzını açıp bir şey söyleme çünkü benim dediğim olacak ''Der hyun joong sesini çıkaramaz.menejer ''bir basın toplantısı yapılacak çünkü sevgili olarak görünüyorsunuz şuan''der ve teevizyonu açar televizyonda canlı haber vardır ve hyun joong un evine girerken yeon rini çekmişlerdir ve haberde ''hyun jooong gizli sevgilisi ile mi yaşıyor ''diyerek bir yazı çıkarırlar ve yeon rinin bavulunu da çekerler.menejer hayır daha fazla bekleyemeyiz.hemen bir basın toplantısı ayarlıyorum''der ve gider.İkisi evdedir ve yeon rin ve hyn joong tartışır yeon rin ''seninle kalmayı bebde istemiyorum ama buna şuan mecburuz''der ve hyun joong ona hakaret eder ''evet senin gibi bir delinin yüzünden şuan bu durumdayım en azından ucuz atlatıcam bir de seninle sevgili olduğumu duyursaydım biterdim''der ve o anda yeon rin elini yaraladığı ve bu hale getirdiği için sinirlidir ve basın toplantısı hazırdır.Yeon Rine ''fazla şey söyleme sadece aşçı olduğun için eve eşyalarını getirdiğini söyle gerisini biz hallederiz''der ve yeon rin sessizce hafif bir sesle '' merak etmeyin ben öyle bir şey söyleyeceğim ki hiç biriniz halledmiyeceksiniz''der ve mewnejer ''bişey mi söyledin''der ve yeon rin ''hayır hai gidelim''der ve basın toplantısında söz menejer il olarak başlayacağı sırada mikrofonu önüne çeker ve ''merhaba öncelikle ben söze başlamak istiyorum ''der ve menejer ''hey ne yapıyorsun ''der ve hyun joong ''çıldıracağım yaa ırak mikrofonu''der ve yeon rin devam eder.''ben hyun joong la yaşayacağım ''der ve menejer iyi kendisi halledecek sanıırm ''der yeon rin ''bizim fotograflarımızı da çekmişsiniz ayrıca ben biraz kötü çıkmışım ''der ve güler hyun joong ''sanki çok güzelde''der ve ''ben onunla yaşayacağım çünkü ikimiz öyle karar verdik.Çünkü Biz Birbirimizi Seviyoruz''der ve menejer aynı zamanda hyun joong ''ne ne diyorsun heyy yaa bırak şunu''der ve hyu joong ''beak hoon ben sana demiştim ben bu kızı öldüreceğim diye''der ve basın fotografları daha fazla çekince mecbur gülümserler . Yeon Rin hyun joong un elini turar ve havaya kaldırır hyun joong da kalkar vee''sen bittin sonra görüşeceğiz''der ve yeon rin ''görüşeceğiz bakalım ''der.
Bu bölümde burada biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder