30 Ağustos 2012 Perşembe

3. ...

3.Bölüm ==Bu kızla asla birlikte yaşamam

Basın sorular sormaya devam ederken Kim Hyun Joong un korumaları gelir ve onları oradan çıkarırlar.Eve girdiklerinde Kim Hyun Joong sinirden bir aşağı bir yukarı gider gelir.Yeon Rin'e ''sen delirdin mi?bunun sorumluluğu çok büyük bir elini yaraladım diye beni bu duruma düşürüyorsun''der ve yeon rin aslında yaptığından pişmandır ama kendini güçsüz göstermemek için ''sen bana hakaret ettin beni aşağıladın ben de seni zor duruma düşürmek için bunu yaptım''der ve biraz durduktan sonra ''peki dur bkalım sen şu siteyi sen kurdun değil mi kim hyun joong antifan klübü''yeon rin ''ahh nasıl anladınız ... sana sinirlenmiştim''der ve hyun joong '''yaa sen hiç bir şey bilmiyorsun.Ben ünlü olmak için neler yaptım bu şuanki dizim için ne kadar çalıştım 7 kilo verdim sadece daha fazla çalışmak istedim çalıştığım şeyler boşa çıkmasın istedim ama sen çıktın ve beni hepten bitirecek kelimeler söyledin senin söylediğin o 3 kelime beni bitirmeye yetiyor sen bunu bilmiyormusun ''yeon rin 3 kelime mi ?'' hyun joong ''evet 3 kelime basının önünde söylediğin 3 kelime 'biz birbirimizi seviyoruz'bu sözün şuan o üye toplayamadığın siteye bir çok üye getirmesinde yardımcı olacak''der ve menejer gelir.''hey hey hey sakin olun ahhh dışarda bir çok gazeteci var dışarı çıkamıyacaksın''der ve hyun joong yere çöker ''ben çok çalıştım ama, yaa çok çaba sarf ettim,hastahanelik oldum bu dizi için kendimi paraladım konserler için ama bu kız yüzünden''yeon rin yanına gelerek çöker ve ''ben üzgünüm bu kadar büyük bir şey olacağını düşünemedim ben gerçekten-''der ve hyun joong kalkar gider.menejer ''braz bırak dinlensin o gereçkten çok çalışmıştı hergün eve geldiğinde başardığı yaptığı bir şey için başardım diye bağırırdı.Ama şimdi reklam çekimleri iptal olabilir çekimlere verilen önem düşebilir.''der ve hyun joong aşağı iner hiç birşey olmamış gibi durur ve yeon rine ''Gel dışarı çıkacağız gezelim''der ve yeon rinin olundan tutup çıkarır yeon rine ''sevgili gibi davranalım 1 ay sonrada birbirmizle uyuşamadığımızı düşündük der ayrılırız''der yeon rin ''ne hayır ama o zamana kadar sen-'' hyun joong ''evet biraz düşüşüm olacaktır ama 1 ay hemen de geçecektir seni insanlara sevdirirsem hayranlarım anlayış gösterir.Şimdi seninle gidip birkaç fotograf çekip siteye katalım seni sevdiğimi göstermeye çalışacağım şimdiye kadar hayranlarım hep sevindiğim şeyleri onlarda sevdi.Umarım seni de severler ve anlayış gösterirler.''der ve gidip resim çektirirler.Resimde yeon rin üzgündür ama hyun joong için sevimli hareketler yapar ve onu yanağından öper hyn joong ''yaa ne yapıyorsun''yeon rin ''sevgimizi göstermek içindi ondan dolayı''der ve hyun joong izin verir yeon rin resimlerde hyun joong a sarılır yanağından öper kucağına oturur.resimleri alır ve siteye katarlar yorumları beklerler.Yorumlar da çoğu isteksizdir ama seven yakıştıran kişiler de vardır.Akşam olur yeon rin bilgisayardaki yorumlardan başını kaldırıp yemek yemez.Menejer gelir ve hyun joong a ''o da çok pişman ünlülerin dünyasını hafife aldı yemek bile yemedi yorumlara bakıyor''der ve hyun joong onun için üzülse de yaptıklarını düşününce kan beynine sıçrıyordur yanına gelir ve ''yaa!kalk hadi yarın bakarsın yemek yeve yukarıda benim odamın yanındaki odada kalabilirsin menejer orayı hazırlamış''der ve yeon rin daha önce hiç bir erkekle kalmamıştır ve hyun joong a ''bana bak odama gelme ona göre ''der ve hyun joong ''ben senin bildiğin adamlardan değilim küçük hanım hem odana gelsem dahi yüzüne bakacağımı anmıyorum bu yüzden endişelenme''der ve onu odaya gönderir.akşam olur ve herkes uyuyordur.Hyun Joong uyanmıştır ve su almak için mutfağa iner.Yeon Rin de hyun joong un kapısının sesine uyanır ve o da su almak için iner.Yeon Rinin saçlar dağınıktır ve canavar gibidir.Hyun Joong uyku sersemliği ile evde yeon rin in olduğnu unutmuştur ve su bardağa doldurur ve ağzı dolusu suyu ağzına alır ve yutacağı sırada arkasını döner ve yeon rini canavar sanar ve suyu üstüne püskürtür.
Bu Bölümde burada biter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder