31 Ağustos 2012 Cuma

4. ...




4.Bölüm==Birlikte gezi mi?Asla!

Kim Hyun Joong suyu yeon rin'in üstüne püsküttükten sonra saçlarını düzeltir ve ''Ayşş.bu ne yaa benim ben.''der ve hyun joong ''offf bir başkası görseydi katil olurdun''der ve yeon rin ''ne anlamadım''hyun joong ''katil olurdun eğer yaşlı bir insan sein gece gece bu halde görseydi kalp krızinden ölürdü''.Yeon Rin ''aman ne komikk''yeon rin in üstü ıslanmıştır ve kıyafetini değiştirmek için odasına gider.Hyun Joong'a gitmeden önce dil çıkararak ''sen delisin''der ve koşarak odasına gider.Sonra üzerini değiştirir.Tam tişörtünü çıkarır o anda hyun joong içeri girir ve hemen arkasını döner.Yeon Rin ''Yaa!sen varya, seni fırsatçııı çık odadan''der ve hyun joong ''yaa!senin vücudunu çokta merak ediyor değilim.Hem fırsatçı falanda değilim ben''der ve odadan çıkar.Hyun Joong çıkar çıkmasına ama gördükleri karşısında soğuk terler döker.Ve odasına döner.Sabah olur ve Yeon Rin erkenden kalkıp yorumlara göz atar.Ancak anti-fanlar fazla değildir ve kim hyun joong u destekleyen,yeno rin ile yakıştıran ve anti-fanları kötüleyen fanları fazlalıklıdır bunu gören yeon rin şaşırır ve içinden ''gerçekten bu kadar sevildiğine inanamıyorum''der ve o sırada kim hyun joong gelir ''neye bakıyorsun''yeon rin ''yorumlara anti-fanların azalmış merak etme''der ve kahvaltıya geçmesini kahvaltı hazırladığını söyler.kim hyun joong un menejeri beak hoon gelir ve fotograf çekimlerinin iptal olmadığını dizi çekimleri aksamıyacağını söyler.Ve gazetecilerin çekimi ile birlikte bir geziye gitmelerini söyler.Hyun Joong ''Ne anlamadım '' der ve menejeri kore tv kanallarından birinde çiftlerin kampı anlamında bir bölüm var o bölümde şuan gündemdeki çift olarak siz seçildiniz.Evden başlayarak kamp bölümüne kadar 2 gün kamera 24 sat sizi çekecek ve sizde güzelce çift olarak kamp için geziye çıkacaksınız'''der ve hyun joong ''birlikte gezi mi?Asla!''der der demesine ama sonuç yine aynıdır ve kabul eder.Sonra hyun joong 2013 takvimi fotografları için çekime gider (link) http://www.koreanturk.com/Konu-Kim-Hyun-Joong-2013-Takvimi?pid=589726#pid589726 çekimler bittikten sonra eve döner ve yeon rine ''hazırlan çıkıp birkaç kamp kıyafeti alalım''der ve birlikte kamp kıyafetleri almak için giderler.İnsanlar onların fotografını çeker ve kim hyun joong ''bu rahatsız olabileceğin bir durum biliyorum küçük hanım ama bu olacak şeylerdir''der ve yeon rin ''bana küçük hanım deme yaa''der ve hyun joong ''küçüksün o yüzden ben ne yapıyım yani''der ve yeon rin hyun joong a ''sen hiç rahatsız olmuyormusun''der ve hyun joong ''ben rahatsız olmuoyrum bazen oluyorum ama aklıma hep ünlü oluşum geliyor''der ve yeon rin ''ünlü oluşun mu'' hyun joong hemen ''evet benim ünlü olmma adımın duyurulmasına onlar sebep oldu nasıl olurda şimdi onlardan rahatsız olurum.Bizler ünlü olmak için ilk olarak videomuzu tanıtım videomuzu ekleriz izlenme oranı bölümünü şu dışarda gördüğün insanlar tamamlar.Bizim adımızı duyuran menejer yada ajansımız değil bu dışardaki inssanlar yapar.Menejer ve ajansın emeği elbette çok ama bu insanlar olmazsa bende sıradan bir insan olarak kendi hayatımı sürdürürdüm''der ve yeon rin ''sen gerçekten işini önemsiyorsun''der ve hyun joong hadi zaman yok gidip dene ona göre alalım''der ve kıyafetleri aldıktan sonra eve dönerler.Sabah olduğunda kameramanlar gelicektir ancak hala akşamdır ve zamanları vardır.SS501 grubu üyeleri kim hyun joog un sevgilisini görmek için gelirler.Yeon Rin aslında kim hyun joong un değil grubundaki 4 üyenin hayranıdır.Onların geleceğini duyunca yemek hazırlar.Ve hyun Joong ''sen neden böyle heyecanlısın''der ve yeon rin ''ben grubundaki 4 üyenin fanıyım''der ve hyun joong ''benim değil yani grubumdaki atkadaşların hayranısın öylemi''der ve yeon rin ''evvet ''der.Hyun Joong sinirleinr ve odasına hazırlanmaya gideer.Yeon Rin onların geldiğini duyunca onlara gözükmeden odaya gider ve o da hazırlanır.Sonra gelir ve hyun joong a sevgilisi gibi davranır ki gruptaki üyeler anlamasın yalan olduğunu diye ancak hyun joong o yukarıda hazırlanırkn arkadaşlarına anlatmıştır herşeyi bu yüden yeon rin hyun joong a yakın davranırken hepsi bir anda güler.yeon rin neden güldüklerini anlamaz o sırada hyun joong ''ahh yeter bırak oyunu onlar biliyor herşeyi''der ve yeon rin hemen ''öylemi ahh bu çok iyi ''der.Jung Min tekli bir koltukta oturuyordur yeon rin yanına geçer ve  imza ister imza istediği sırada kalem olmadığını görünce kalem getirir ve ayağı takılır jung min in üzerine düşer koltukta sıkıştığı için kalkamayan yeon rin ne yapacağını bilemez jung min ise gülmekten helak olmuştur ve yeon rin i kaldırmak için hiç bir uğraş vermez.Hyun Joong içecek almaya gitmiştir döndüğünde jung min in kucağında yeon rini görünce sinirlenir ve hemen yeon rini kolundan tutup kaldırır.Yeon Rine ''sen delirdinmi ne yapıyorsun böyle''diye bağırır ve yeon rin ''bilerek yapmamıştım hem ne bağırıyorsun üstelik herkesin içinde''der ve ağlayarak odasına gider.

Bu bölümde burada biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder