20 Eylül 2012 Perşembe

12 ~~ Senden Hoşlanmıyorum Hyun Joong

Akşam olur,Pu Nim ''Hyun Joong ssi gel de yemek ye yemek hazır''der.
Hyun gelir.Yeon Rin hemen odasına girir.Hyun yemeğe otuur ve trip yaparak yemeğini yer.
Pu Nim Hyun'a bakarak kuşkulu bir şekilde ''Bir şey mi oldu size?''der.Ve hyuna sinirli bir şekilde bakar.
Hyun ''Yok bir şey olmadı.Ayrıca bana böyle bakmayı kes.Sana birşey söyleyeceğim.''der ve
Pu Nim ''ne var ne söyleyeceksin''der umursamazca bir biçimde.
Hyun ''umursamazsın belki ama benim menejerden birşey almam gerek ama yorgunum gidesim yok onla restorantta buluşacaktık.Sen benim için gidip-''der ve daha sözünü bitirmeden
Pu Nim ''alırım''diye yüksek sesle söyler ve hemen çantasını alıp gider.
Hyun ''adresi öğrenmeden nereye gidiyor bu yaa''der ve eline kağıt alıp adresi yazar.Geleceğini biliyordur.Tam yazmayı bitirirken pu nim gelir ve
''adressss , adres ne''der ve hyun hemen eline verir.Pu Nim koşarak evden çıkar.Yeon Rin kapının sesini duyunca hyun un gittiğini sanır ve odadan çıkar.Karşısında hyunu görünce şaşırıp sonra tekrardan odasına girince hyun sinirlenir.Ve odasına girer.
Hyun ''Ne yapıyorsun burada?İçeri niye gelmiyorsun?Beni öpen senken, sen niye kaçıyorsun?''diyerek yeon rine adım adım yaklaşır ve yeon rin de adım adım geri gider.Yatağa kadar bu böyle gider.-------------Sonra hyun bir adım daha yaklaşır ve yeon rin yaklaşınca bir adım geri atar ve dengesini kaybedince hyun a tutunur.
''Aaa''diyerek.hyun un da dengesi kaybolur ve yatağa düşerler.Hyunda yeon rin in üstüne düşer.Yeon Rin gözünü açar ve çok yakınında Hyun u görünce kalbi birden hızlı hızlı atmaya başlar.Ve hyun yeon rin in üstünde olduğundan yeon rin in kalp atışını hisseder.
Hyun ''Sen,senin kalbin çok hızlı.Yoksa sen-sen benden hoşlanıyor musun?''der ve hafif bir gülümsemeyse yeon rin in evet demesini beklercesine yeon rin e bakıyordur.
Yeon Rin ''senden hoşlanmıyorum hyun joong''diyerek yüzünde bir sinir ifadesi büründürür.==MÜZİK DURUR==Hyun Yeon Rin i üzerinden kalkar ve yeon rin de yataktan kalkar.Hyun sinirli bir şekilde yeon rine baktıktan sonra odadan çıkar ve kapıyı hızla kapatır.Yeon Rin üzgündür,ve menejerle konuşmasını hatırlar.İlk bölümde sevgili olmalarını istediğinde menejer yeon rin le yalnız konuşmuştu
''Merhaba yeon rin ssi,''der ve restorantta buluşmuşlardır.
Yeon Rin ''Merhaba benimle konuşmak istediğiniz şey nedir?''
Menejer ''Sen ve hyun sevgili olarak kalacaksınız 1 aylığına bunu biliyorsun değil mi?''
Yeon Rin ''Evet biliyorum''
Menejer''Bak aynı yaşayacaksınız,ve bir kız bir erkek aynı evde yaşayınca bu ikili arasında nefretten sonra birşeyler olabilir''
Yeon Rin ''ne gibi''sonra biraz düşündükten sonra ''ahh sevmek gibi mi''
Menejer''evet ancak bu olmamalı.Hyun şuan büyük bir ilerleme kaydediyor.Şuan onun sevgilisisin ancak 1 ay sonra ayrılmalısın bunu biliyorsun değil mi ?''
Yeon Rin ''ben ondan nefret ediyorum zaten birşey olmayacak ki ben 1 ay dayanabilirmiyim onu bile bilmiyorum''der.
Hatırlayınca bu konuşmaları yeon rin hyuna hiç birşey diyememiştir.Ve tarihleri kontrol edince 1 hafta kaldığını görür.Sevgili oyununun bitmesine 1 hafta kalmıştır.Yeon Rin hemen odadan çıkar ve hyuna
''Benle yarın bir yere gelmeni istiyorum.''der ve hyun sinirlidir.
Hyun ''gelemem işim var ''diyerek suyunu alıp odasına gider.
Yeon Rin ''1 haftamız var en azından gezerdik biraz ''der.
Ağlamaya başlar ve o arada pu nim gelir ve ablasını ağlayınca saklanır ve onu izler.
Yeon Rin ''ben söyleyemem,söyleyemem ki senden hoşlandığımı''diyerek ağlar.
Pu nim ''kimi seviyor ki ''derken aklına hyun gelir ve ''hyun joong dan mı hoşlanıyor''der ve pu nimin ayağı dolaba değer ve
''ahh unni yatmamış mıydın  bende yeni geldim''der ve hiçbir şey duymamış gibi yapar.
Yeon Rin hemen göz yaşlarını siler.''Ah nerdeydin ''diyerek pu nimin ynına gider.
Pu Nim ''oppanın senaryoları beak hoon oppa daymış onları almaya gittim''der ve odasına gider.
Saba olur ve kahvaltı yaparlarken yeon rin ''hyun joong ssi 1 hafta sonra ayrılabilirim senden''diye hyuna bakarak söyler.Hyun yemeği bırakır
''Biliyorum ve inan çok mutluyum''diyerek masadan kalkar ve ceketini alıp çıkar.
Pu Nim ablasının üzüldüğünü biliyordur ama ses çıkaramaz.Kendi aralarında halletsinler ister.
''Unni!Ben dışarı çıkıyorum''der.Ve çıkar gider.
Pu Nim hyun ve yeon rin den gizli menejer ile çıkıyordur.Sevgili olduklarını söylemek istemediklerinden kimseye söylemezler.Ve birlikte buluşup sinemaya giderler.
Yeon Rin evdedir ve hyun gelir.
''Ben geldim.Yorgunum uyuyacağım''der ve odasına gider.
Yeon Rin aradan yarım saat geçtikten sonra fotograf mkinesini alıp hyun un odasına girip onun birkaç fotosunu çekip hatıra olarak saklamak ister.Hyunu özlediğinde o fotograflara bakmayı düşünüyordur.Hyun un odasına sesizce girir.Bir fotograf çeker ve ikincisinde hyun uyanır ve hemen kolundan tutup yeon rini yatağa doğru çeker.
Hyun ''ne yapıyorsun sen''der
Yeon Rin ''bırak beni birşey yapmıyorum''
Yeon Rin hyun un üzerindedir ve heyecandan kalbi hızla atmaya başalr.Hyun kalp atışını tekrar hisseder.
''senin kalbin yine hızla atıyor benden hoşlanmadığına emin misin ''diyerek yeon rini üzerinden yatağa atar.
''Sen benden hoşlanmıyorsun peki kalbinin sorunu ne''diyerek yeon rine yaklaşır.
Yeon Rin ''ne hoşlanması senden hoş-''derken hyun yanağından öper yeon rin in
yeon rin ''ne yaıpyorsun bırak beni''
hyun ''beni sevmediğini söyleyebilirmisin ki''
yeon rin ''tabi ki ben seni sevmi-''daha sözünü bitirmeden hyun yeon rini öper.
Hyun ''sen benden hoşlanmasan da ben senden hoşlanıyorum.Bu yüzden sende benden hoşlanmaya başlasan iyi olur''der ve yeon rini tekrar öper.
Bu Bölümde Burada Biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder