22 Eylül 2012 Cumartesi

13.Bölüm == Ayrılın artık.

Yeon Rin hyun onu öpünce ne yapacağını bilemez.Ancak öpmesine engel olmak içinde herhangi birşe yapmaz.Hyun yeon rini öpmeye devameder ve o sırada kapı çalar
hyun ''Aa.kim bu şey ben bir bakıyım''diyerek odadan çıkar.
Yeon Rin ''ahh ne yapacağım yaa 1 hafta sonra ayrılacağız.''der.
Hyun kapıyı açar ve gördüğü kişi pu nim ve menejer dir.el ele tutuşuyorlardır.Hyun
''siz el ele ne yapıyorsunuz''der ve pu nim ''biz sevgiliyiz''der.Hyun ''Nee''der ve sese yeon rin gelir ve yeon rin ''ahh pu nim sen miy-''devam eder ''szi el ele,bu ne yaa''der ve pu nim yeon rin in elinden tutup odasına götürür.Ona olanları anlatır.Menejerde hyun u alır ve onunla konuşur.Pu Nim artık sevgili olduğunu gizlemek istemez bu yüzden menejeri eve zorla getirmişitir.Pu Nim ''unni çok mutluyum''der ve yeon rin ''sevindim''diyerek odadan çıkar ve hyunu görür.Hyun gülümseyerek yeon rin e bakar.Yeon Rin ise sinirlidir.Menejere hyun ''artık evde kalamazsın hyung ,evli değilsiniz ve sevgilisiniz''der ve menejer ''aigo niyeymiş sizde evli değilsiniz ama aynı evdesiniz''der ve menejer ''ahh unutmadan bir yemek toplantısı var.Dizi oyuncuları ile yapılıyor.Sizde katılın.''yeon rin ''ben gelmesem olmaz mı''der ve hyun ''hayır olmaz sende gelmelisin değil mi hyung ''menejer:''elbette''der ve akşam olur.Hyun su almak için mutfağa gider ve dolabı açıp dolabın kapağının arkasından ''assa''der.Yeon Rin menejerin önceden aldığı kıyafetlerden birini giyer.Hyun onu merdivenlerden inerken gördüğünde çok şaşırır ve çok güzel bulur.Kalbi hızla atmaya başlar.hyun ''ben arabaya gidiyorum,siz gelirsiniz''diyerek gider.Yeon Rin ''kötü müyüm,kötü mü gözüküyorum''der ve arkasından üzgünce gider.Partiye gittiklerinde yeon rin in fotografını çekmek isteyen gazeteciler yeon rine doğru yaklaşır yeon rin ünlülerin fotograf çektikleri yere gider ve resimlerini çekmelerine izin verir.


Yeon Rin üzgündür yürürken ve gazeteciler üzgün olmasının nedenini sorarlar ancak menejer orada resimlerini çekmelerine izin vermez ve yeon rini de alıp hyun un yanına götürür ve içeri girmelerini söyler.Hyun ''üzgün gözükme de sevinmeye çalış şuan bir hallyu yıldızı ile el ele yürüyorsun''der ve yeon rin ''hyun joong ssi,ayrılalım artık''der ve hyun olduğu yerde kalır ve ''sen ne diyorsun ''yeon rin ''bak buradaki insanlar sana hep hayranlıkla bakıyor ve ben arabadan indikten sonra onların seni görmesi ile başlayan gülümsemesini gördüm.Biz bu insanları kandırıyoruz yapmayalım''der ve hyun ''gerçek yapabiliriz sonuçta beni sevmen gerekli sadece ''yeon rin ''6 gün kaldı hyun sonra bitecek''der ve yemek yemeye gittiklerinde hyun ona bir yemek uzatır ve yemeğin içinde mantar vardır.Ancak yeon rin in mantara alerjisi vardır ki yeon rin yemekte mantar olduğunu fark etmeden yemeği yer ve yemeği yedikten sonra midesi bulanmaya başlar ve ağzını tutarak hemen lavaboya gider.Gazeteciler fırsat kaçırmadan resmini çeker ve ''acaba hamilemi''diye aralarında konuşmaya başlarlar.Yeon rin in ardından hyun da gider ve yeon rin in öksürüklerini duyar .Dayanamayıp onun ardından kızlar tuvaletine gider.yeon rin yüzünü yıkadıktan sonra hyun ''neyin var ne oldu''der ve yeon rin ''ne vardı bunun içinde bakma öyle söyle içndeki yiyecekler nelerdi''hyun ''et,kimchi,mantar-''yeon rin ''ne mantar mı ahh benim mantara alerjim var''der ve hyun ''ne ne yapmamız gerekir şimdi''yeon rin ''dayanırım şuan bu yemeği mahvetmemliyiz''der ve hyun un koluna girerek yemek yerine doğru gelir .Yeon Rin in başı dönüyordur.Tam biraz düzeldi gibi görünürken bayılır.Gazeteciler hamile diye haber çıkarmaya artık karar verirler.Hyun joong ''yaa yeon rin uyan heyy gözlerini aç''der ve yeon rin kalkmayınca onu kucağına alır ve kalablıktan sıyrılarak onu götürür.Arabaya katarlar hyun yanına oturur ve yeon rin i uyandırmaya çalışır yeon rin in yüzü elleri çok sıcaktır.hyun menejerine ''hyung lütfen lütfen çabuk ol''der ve menejer o anda hyun un gözlerine bakar ve hyun un yeon rin i sevdiğini anlar ve arabayı hızla sürmeye başlar.Hastahaneye gelirler.Yeon Rin i hemen odaya adırlar ve nefes almakta zorluk çektiği için buhar verirler.Hyun içeri girir ''ne ne oluyor nesi var''der ve doktor ''hyun sakin ol alerjisi olan birşey varmıydı.''der .hyun kendi doktoruna yeon rini getirmiştir ve doktora ''mantar,mantara alerjisi vardı biz şey yemek yedik yemeğin içinde manta vardı ben bilmiyordum,şey yani mantara alerjisi varmış-''doktor ''sakin ol tamam.Nefes almakta zorluk çekiyor.Hemen getirmeliydin nerdeydiniz yada ne olduda hemen getirmediniz''der ve hyun ''ilk başta kustu ama sonradan iyi gözüküyordu biz yemekteydik''der ve menejer ''onun için önemli bir yemek hyung sana anlatmıştım şu özel yemek''doktor ''anladım sanırım iyi görünmeye çalışmış işin mahvolmasın diye .alerjisi olan insanlar bu duruma biraz zor dayanır yeon rin yine iyi dayanmış ama kendini çok zorlamış nefes alması daha normale dönmedi bu gece burada kalsın''der ve hyun ''onu görmem gerek''diyerek içeri girer.hyun yeon rini etrafında kablolarla görünce bir tuhaf olur ve ağlamaya başlar.Yeon Rin in elini tutar ve ''şu deli kız beni ne hale getirdi.İlk kez bir kız için böyle ağlıyorum.beni sevmelisin yeon rin çünkü ben seni seviyorum.niye gitmekte isteklisin ki beni sevmediğin için mi?''(dizidekileri saymazsak)der ve o anda yeon rin gözlerini açar ve nefes alış zor olsada  ''seviyorum''diyerek fısıldar.Hyun uyandığını farkeder ve seviyorum sözünü duyar ama emin olmak için tekrar sorar ''ne dedin anlamadım''der ve yeon rin ''seviyorum seni hyun joong ssi''diyerk kısık sesle söyler.Hyun sevinir ve ''bana bak cadı bundan sonra istesende seni gönderemem bu yüzden gitmeye kalkışma bile''der.
Bu bölümde burada biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder