2 Eylül 2012 Pazar

5. ...

5.Bölüm ==Sıkıldım.Bana böyle davranamazsın.

Yeon Rin odasına çıktıktan sonra arkadaşları
 ''hyung yanlış yaptın neden öyle davranıyosun?Hem onun bir suçu da yoktu ki ayağı takıldı ve düştü isteyerek Jung Min'in üzerine düşmedi.Gidip özür dilesen iyi olur''derler
ve hyun joong
''hayır zaten bıktım ondan bana anti-fan klübü açtı ya beni bitiren kişi bu kız, ne yani gidip birde özür mü dileyeyim yani ,olmaz''
der ve bunun üzerine arkadaşları sesini çıkarmaz.Ama aklı da yeon rin dedir.Onlar konuşurken yeon rin de odasındadır ve ağlayarak,
''bu oğlandan nefret ediyorum.Bana böyle davranmaya hakkı yok,arkdaşlarının yanında bağırıyor birde üstelik ben onların hayranyım.Birdaha yüzlerine bakamam''der.
Arkadaşları ise geç olduğundan kalkarlar ve giderler.Hyun Joong arkadaşları ile içtiği içecekleri ve bardakları yani masayı toplar sonra yeni dizisinin senaryosuna tekrardan bir göz atar ve uyumaya gider.Gitmeden önce yeon rin uyuyormudur acaba diye düşünür.Kapısının önüne gelir durur kapıyı iki kez tıklatır ses gelmeyince uyuduğunu düşünerek odasına gider.Ama Yeon Rin yatmamıştır ve hala da sinirlidir sonra sabah erken kalkacağı aklına gelince geri yatar.Sabah olur hyun joong odasında mı diye bakmaya gider kapısını açar odası büyütür ama karanlıktır biraz ilerler ve etrafına bakar ve biraz daha ilerler akafasını çevirdiğinde...



fotografı gerçek sanar ve ''ayyy''diyerek gözünü kapatır hyun joong kıyafetleri almak için odasına geliyordur ve sesi duyup hemen odasına girer.Yeon Rin'i gözü kapalı görünce gülmeye başlar ve
''Ne yapıyorsun o sadece bir fotograf''der
ve yeon rin gözünü açıp hyun joong'a bakar sonra yine küs davranır ve hiç sesini çıkarmadan gider.Hyun Joong
''Aaa ~ küçük hanım hala küs anlaşılan''der.
Kıyafetleri alıp aşağı kata iner kameramanlar gelir ve hyun joong içeri gidip Yeon Rin'e
''Küs gibi davranma 2 gün boyunca sevgili gibi davranacağız ki bizim küs olduğumuzu fark etmesinler.Bak bu senden ciddiyetle istediğim bir şey.Şu iki günü atlatalım yine küs gibi davran istersen''der.
Yeon Rin hayır demez kameramaznlar kamerayı açar ve kayıta başlarlar evden çıkışlarını çekmekler işlerine başlarlar yeon rin kamerayı görür görmez hyun joong un elini tutr ve kameraya el sallar .Hyun Joong o anda istediği şeyi yeon rin in kabul ettiğini anlamıştır bu yüzden mutludur.Arabaya binerler ve kameramanlar onlara bir kaç soru sormak isterler.Hyun Joong kabul eder ve ilk soru
''Efendim, ilk sorum Yeon Rin hanıma olacak izninizle.Yeon Rin Ssi, Hyun Joong ile ne zamandır sevgilisiniz?''
Yeon Rin;
''Biz onunla 2 aydır sevgiliyiz''der.
Hyun Joong hatasız devam ettiği için mutludur.Kameraman ikinci sorusunu sormak ister.
''İkinci sorum hyun joong a olacak.Nerede karşılaştınız ilk olarak?der.
Hyun Joong
''İlk olarak,parkta karşılaştık,Ben yürüyüş yapmaya çıkmıştım ve onunla orada karşılaştık o parkta fotograf çekiyordu.Ve ben susamıştım,su almak için durduğumda fotograf çektiğini gördüm gözüm tamamiyle ona takılmıştı ve sadece onu izliyordum sonra kendisine aktığımı farkedip yanıma gelmişti ve benim kim olduğumu bilmiyordu çünkü ben gözlük,şapka fazlan bu şekilde kendimi saklıyordum''der.
Yeon Rine bir soru daha gelir;
''Siz ne zaman sevmeye başladınız hyun joongu?''
yeon rin
''Ben onun çalışma azmini gördüm aslında o gerçekten harika ve dürüst bir kişi.Ben insanların ünlü olduğunda değiştiğine ve sıradan insanları önemsemediğini düşünürdüm onu da o şekilde sanmıştım parkta bir kaç kez daha karşılaştık ve bana hyun joong olduğunu söylediğinde şaşırmıştım ve gözlüğünü çıkarıp bana baktığında o olduğunu anladım ilk başta soğuk davrandım çünkü ünlüler az öncede dediğim gibi kendini beğenmiş gözükürler gözüme.Ama sonra biraz konuştuktan sonra onun aslında her insana aynı eşitlikle baktığını gördüm,ve onu o haliyle sevdim.Ve işler bu şekilde gelişti.''der.
Hyun Joong sessizce kulağına
 ''ne olduda bana iltifatlar yağdırdın böyle''der ve yeon rin
''gece menejerin aradı ve bilgisayara neler konuşmamız gerektiğini sorulan sorulara hikaye uydurmamız gerektiği ile ilgili yazılar yolladı onları okuyup ezberlememi söyledi gece bunları okudum ve ezberledim ezberimi de burada tekrarlıyorum işte''der
ve gülümseyerek kameramana bakar.Kameraman doğal bir şekilde davranmalarını çekmek istediğini söyler bu yüzden de doğal durmalarını ister.Hyun Joong ve yeon rin sahte gülümsemeyle şakalaşırlar ve kameraman gereçkten birbirlerini seviyorlar dedittirir.Arabayla giderlerken yeon rin susadığını söyler kamera hala çekiyordur ve hyun joong suyu yeon rine uzatır.Kameraman
''harika bir çiftsiniz gereçkten''der.
Bunu duyduktan sonra yeon rine hyun joong
''harika işler başarıyoruz gerçeten inandırdık onları''diyerek fısıldar.
Yeon Rin etrafa bakar ve gerçekten harika bir yerdir.

(Kamp Alanı Kore'de Bulunan Harika Yer Cheonjiyeon )

Kamp alanına gelmişlerdir hyun joong a yeon rin 
''burayı biraz gezelim mi harika gözüküyor da''der 
hyun joong 
''olur gezelim''
der ve yeon rin'i Şelalenin olduğu yere getirir.

[Şelalenin Resmi]


Oradan geçtikten sonra arda bir köpkü görürler ve oradan geçerler.

[Köprüsü]

Ve körünün üzerinden geçerler.Yeon Rin burada olmaktan çok mutludur kameramanlar da onların mutlu halini fotograf makineleri ile çekerler.Kamp alanına geri gelirler.Ve kamp çadırlarını kurmaları gerekir akşam olmak üzeredir bu yüzden acele ederler.Yeon Rin çadırını kuramaz ama hyun joong çadırını bitirmek üzeredir 2-3 dakika sonrada hyun joong bitirir çadırı ve yeon rine yardım eder.Kameraman hemen ikisini kameraya alır ve birbirlerinin yardımlaşmalarını çeker.Hyun Joong ve yeon rin kameramanları unutmuş ve ikiside zevk için kamp yapmaya gelmiş gibi eğlenirler.Fotografçı fotografla ikisinin de birbirine bakarak güldüğü fotografı çeker .

Bölüm burada biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder