3 Eylül 2012 Pazartesi

6. ...

6.Bölüm ==Ormanda Kayıp Hyun Joong

Çadırı kurduktan sonra biraz dinlenmk isteyen hyun joong,Yeon Rin'e ''benim için gece boyu çalışıp sevgili gibi görünmemizi sağladın bu gereçkten beni sevindirdi.''der.Yeon Rin ise ''sorun değil. hyun joong ssi sana bir şey sormam gerek aslında.Ben daha önce böyle yerlere hiç gelmedim bu yüzden burayı biraz daha gezmek istiyorum,sen daha önce gelmişsin.Bana gezdirir misin?''Hyun Joong ''tabii olur gezdiririm,hem bu kamera da da iyi bir çift gibi görünmemizi sağlar.''der.Akşam olur kameramanlar acıkmıştır ve hyun joong ateşi yakar ve yemek için kamp sorumlularını bekler.Yeon Rin'e ateşin yanına gelmesini ve eğer üşüdüyse ısınmasını söyler.Yeon Rin gelir ve ona ''ben senin hakkında fazla birşey merak etmediğim için bilgilerine bakmadım ama eğer birgün senin hakkında biri birşey sorursa cevap vermem için bana kendinden bahsetsene''der ve hyun joong ''Aaa sen benden Nefret Ediyordun değil mi?''der ve yeon rin ''ahh bu mevzuyu hiç açmayalım,neyse bahsetmiyeceksen ısrar edecek halim yok''der ve susar.Hyun Joong ona bakıp hafif gülümser ve ''Ben küçükken yaramazdım bu yüzden de ailemle sürekli bir tartışmam olurdu.''der ve yeon rin ona bakarak dinlemeye başlar.''ben yaramaz olduğumdan babam kızacak diye kendi yaptığım hatalarda annemi suçlardım bu yüzden anneme benim yüzümden hep laf söyleniyordu.Ama sonradan bundan vaz geçtim ve anneme suç atmadım.Okula başladığımda kendimi çok büyükmüşüm gibi gördüm bu yüzden ailemle yaptığım konuşmalarda hep büyük biri gibi konuşuyordum.Ama ailem genelde konuşmalarımda kendilerini gülmekten alamıyorlardı.Ama aileme minnettarım çünkü beni iyi bir ortamda yetiştirdiler ve istediğim şeyi illaki yerine getirdiler bu yüzden şuan bu durumdayım ve bunu aileme borçluyum.Aaa birde hayranlarıma.Sürekli çalışmamın nedeni ailemin çabası ve hayranlarımın bana gösterdiği sevgiyi boşa çıkarmamak.Bu yüzden-''yeon rin sözünü keserek ''bu yüzden bana çok kızdın basının önünde seni seviyorum hyun joong dediğimde değil mi?''der ve hyun joong ''evet ''der ve yeon rine ''peki ya sen senin ailen onlar nerde?''der hyun joong yeon rin ise ''onlar kasabadalar seoulda değiller.''der.Yeon Rin devam eder ''Kız kardeşim var o seoul da ama okula gidiyor bu yüzden tanıdığım bir komşumuz var onun kızı ile oda kiralayığp okula yakın bir yerde kalıyor.Bende işime yakın diye bir başka yer tuttum ama olmadı işte''der ve yemekler gelir.Yemeklerini yerler ve kameramanlarda yedikten sonra yorgun olduklarından uyuyacaklarını söylerek çadıra giderler ve yatarlar.Sabah olur ve yeon rin daha kalkmamıştır.Hyun Joong kalktığı anda çekime başlarlar ve yeon rin uyanmadığını hyun joong fark edince ''daha uyanmadı mı bu kız?''der ve kameraman ''efendim sizin uyandırmanız daha iyi bir çift olduğunuzu gösterir uyandırsanız''der ve hyun joong ''ben mi asla yapmam''der ve kameraman ''efendim?''hyun joong ''hiç elbette uyandırmalıyım''diyerek çadırı açar ve içeri girer.Yeon Rin mışıl mışıl uyuyordur ve hyun joong ''Yaa!uyan uyan dedim hadi''hyun joong uyanmadığını görürnce bağırarak ''YAA!uyan diyorum uyannnn''der ve yeon rin birden kalkar ve ''ne ne oluyor ne oldu ''der ve hyun joong sadece bir insan olarak görünen ama aslında kış uykusuna yatmış ayılar gibi uyuyan şahsı uyandırmaya çalışıyordum''der ve yeon rin ''ayyşş,daha düzgün uyandıramazmıydınn?''der ve kameramanlar ''içeride ne oluyor ki öyle?''der ve hyun joong çadırdan çıkar kahvaltılarını yaptıktan sonra yeon rine sözü vardır ve orayı biraz daha gezdirecektir ancak yanına bir kaç orman sorumlusunun da çağırr ki yolu kaybetmesin.Yeon Rin ''neden orman sorumlularını da çağırdın yolu bildiğini söylemiştin''der ve hyun joong ''elbette yolu biliyorum ama bir durum olursa diye işte yani orman burası yılanı olur domuzu olur''der ve yeon rin hyun joong un koluna giere hyun joong bir den kolunu çeker ''ne yapıyorsun''der ve yeon rin ''ayy niye anlattın yaa ben yılandan çok korkarım domuzdan o kadar çok korkmam ama küçükken kasabada beni yılan ısırmıştı,bu yüzden korkuyorum yani izin ver lütfen''der ve hyun joong sesini daha fazla çıkarmadan koluna girmesine izin verir.Gezme işleri bitmiştir ve kameramanlardan izinsiz gezmeye gittiklerinden kameraman ''efendim nereye gittiniz bu kadar zamandır sizi bekliyoruz.''der ve hyun joong ''yoruldunuz o kadar bizde biraz etrafı gezdik'''der ve kamp yerinde biraz daha zaman geçirdikten sonra menejeri gelir ve neler yaptıklarını görmek ister.Menejeri ile sohbetti falan diye zaman biraz daha geçer ve güneş batımı yaklaşmaktasır.Hyun Joong acıkmıştır ve orman koruyucuları da başka bir yere gitmişlerdir.Hyun menejerine ''şu taraftaydı sanırım koruyucuların evi oraya gidip biraz yiyecek alsana''der ve menejeri''peki tamam bekle ''der ve yeon rin ve hyun yine tek kaldıklarından eski kavgalı hallerine  dönerler ve hun 'un canı sıkılmıştır ve oradan top alıp yeon rine atar top yeon rin in omzuna gelir ve yeon rin sinirle onu kovalar ve yere düşer yere düştüğünden üzeri kirlenir ve hyun a ''yaa şu halime bak''hyun ''ben yapmadım sonuçta kendi sakarlığın''der ve saat geç olmuş karanlık çökmüştür hyun menejeri gelmedi diye merak etmiştir ve arkasından gitmek ister yeon rin çadıra gidip kıyafetlerini değiştirir.Çıktığında hyun yoktur ve kameramanları uyandırır ve onlar menejerinin yanına gideceğini söyledi derler yeon rin ise bekler ve gelmezler yeon rin ne kadar korksada ormana girer ve yavaş yavaş ilerler.hyun un elinde fener vardır ama gidiş yolunu kaybetmiştir (birde ormanı biliyodu güyya) ve ''nerdeyim yaa kayıp mı oldum yoksa Beak Hoonnnn''diyerek bağırır ama sesine cevap veren bir ses yoktur.Yeon Rin ' in yılandan korktuğu aklına geldikçe daha hızlı gider ve hyun ise yeon rin in ''yılan beni sokmuştu''sözü aklına geldikçe hızlaır korkar ve ayağına sarmaşık takılır hyun yılan sanır ve koşmaya çalışınca düşer.Ve bağırır '''Ahhhh''diye ve yaralanmıştır yeon rin sesi duyar ve hızlı bir şekilde gider.Menejeri kamp bölgesine gelmiştir.Ve kameraman ikisininde menejerin peşinden gittiğini söylerler ve bunu duyan bek hoon orman koruyucuklarını arar ama cevap vermezler.Beklemekten başka çare yoktur.Yeon Rin ışığı da fark edince gelir ve hyun u görür hyun ağaçların ve otların ordan gelen sesi duyunda domuz olduğunu düşünür ve eline bir odun alır ağacın arkasına saklanır yeon rin hyun u görmüştür aslında ama birden gözden kaybolur 'az önce burdaydı'der.Hyun yeon rini domuz sanmıştır yeon rin çıkar çıkmaz omzuna odunla vurur.Yeon Rin o anda bayılır....
Bu bölüm burada biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder