6 Eylül 2012 Perşembe

7. ...

Bölüm  ~7~  =/=Birşey bilmiyorsun.

Yeon Rin bayılır ve yere düşer Hyun Joong ışığı tutar ve ''Aaa bu, bu yeon rin '' ve başlar ''yaa uyan uyan yeon rin uyan diyorum kalk hadi aç gözlerini ''der ve yeon rin hafif gözlerini açar ve hyun joong u görür ''ahh başım hyun joong biri başıma vurdu-''der ve o anda hyun joong un elinde odunu görünce ''-sendin,sendin değil mi beni öldürmek istedin değil mi yaa canıma kastın mı var?''der ve hyun ''seni domuz sandım bu yüzden vurdum''yeon rin devam eder ''hıh domuz mu ben mi delirdin mi sen,bende merak edip seni bulmaya gelmiştim.Tek doğru söylediğin şey var biliyormusun,bana salak diyorsun yaa gerçekten salağım çünkü seni kurtarmaya geldim''der.Hyun ''aman çok meraklıydım bende kurtarmana''der ve yeon rin kalkar ''aigo başım ,aigo aigo''diyerek ayağı kalkar.
Hyun arkada yürüyordur yeon rin önde öylece gidiyorlardır ve hyun ''hıh şuna bak ben burda yaralandım hiç de yardım etmiyor''diyerek mırıldanır yeon rin ise ''ne geveliyorsun ağzında sen ''der ve hyun ''ayağım yaralandı en azından yardım edemezmiydin yani''der ve yeon rin durur arkasını birden döner ve ''ne?ne kadar yaralandı çok kötü mü?''der hyun ''çok ağrıyor ayağım'''der ve yeon rin pantolonu dizine kadar kaldırır ve ufacık bir sıyrık vardır.yeon rin ''yaa bumu canını çok yakan yara''der ve geri gider.hyun ''ama acıyor gereçkten yaa,öff aman neyse senden yardım falan da artık beklemiyrum''der ve ilerler.Yeon Rin önden ''yaa sen hani biliyordun bu ormanı nasıl kayboldun,anca zaten kendini beğenmişlik yapıyorsun''der ve hyun ''biliyorum tamam mı sadece karanlıktı yolu fark edemedim''yeon rin '''elinde fener olmasına rağmen mi bende o da yoktu''der ve hyun ''ahh boşver gidelim tamam mı''der ve kamp alanına ulaşırlar.Menejer nerde kaldınız öldüm meraktan der ve sonra olanları anlatırlar.yeon rin ''hep onun kendini bilmişliği zaten ''der ve menejeri ''al hyun yemeğin''der ve hyun yeon rine sinirlenmiştir ''boşver yemeyeceğim birşey yatıyorum ben''der ve yatağa gider.Yeon Rin ''bu kadar sinirleneceğini düşünmemiştim''diyerek mırıldanır geç olur herkes yatar ve yeon rin çantasındaki yara bandını alır hyun joong un çadırının önüne katar gidecektir ki sonra yara bandını ve yanındaki pansuman için gerekli olan şeyleri de alarak çadıra gider hyun uyuyordur . Kapri bir pantolonla yattığından yarası gözüküyordur.Yeon Rin ses çıkarmaan yavaşça yanına çömelir ve yarasına pansuman yapar hyun hareket eder yeon rin de yine yaklaışr,pansuman biter ve uyumaya gider.Hyun sabah uyanır ve ayağının sargı bezi ile sarıldığını görür.Dışarı çıkar menejeri oradadır ve kameranlar çekmeye başlarlar hyuna yaklaşırlar hyun ise menejerine ''hyung sen mi yaptın ayağımı sargıyla,sağol ''der menejeri ''neden bahsediyorsun ben ayağına bir şey yapmadım''der ve hyun ''kameramanlar da yapmadığına göre kim yaptı ki zaten yeon rin hiç yapmaz ''der ve o anda fotografçı gelir ve hyun'a ''aa ayağınız mı onu yeon rin ssi yaptı arabaya gidip çantasından yara bandı ve pansuman için yapılacak şeyleri aldı.O zaman uyanmıştım arabanın sesinden sonra sizin çadıra girdi ve çıktı sanırım o yaptı''der ve hyun şaşırır ''yok canım o yapmamıştır der ve yeon rin in çadırına gider.Yeon Rin in yanında yardım çantası duruyordur .Ve elinde de hala geçmemiş olan  tentürdiyot damlası vardır.Sonra yeon rin uyanır ve ''ne yapıyorsun burada uyandırmaya mı geldin uyandım işte ''der ve hyun gülerek ''aa evet uyanmadın iki saattir.''der ve çadırdan çıkar.Sonra hazırlanırlar ve çıkarlar yola.Kamp biter ve evlerine dönerler.TV'de kim hyun joong ile park yeon rin in aşkı isimli olarak kattıkları haberlere ikiside bakar ve kendilerini kamp zamanında izlerler.Hberin sonunda bir yazı çıkar yeon rin ile ilgili yazı ''yeon rin'in aşkını koruması''adlı bir yazıdır sonrasında sabah hyun un uyanıp ayağını kimin pansuman ettiğine dair kameramların çektiği videodur.Hyun yeon rine ''neden ayağımı pansuman ettin''der ve yeon rin ''hiç sadece hayranların için''der ve odasına gider.Hyun ''sadece hayranlarım için öyle mi,tabii öyle olmalı yani''der ve izlemeye devam eder.Akşam olur ve grubun diğer üyeleri de gelir ve yeon rin ''aa hoş geldiniz buyrun''der ve onları içeri alır.Yemek yerken birbirleri hakkında konuşurlar.Jung Min ''sizi izledim hyun joong sen hiç uyanmazdın ama uyandın hep''der ve hyun ''evet sanırım kameramanlar yüzünden hemen uyandım''der ve yeon rin ''çok mu uykucu ki ''der ve devam eder ''sizin için onun uykusu sorun oluyordur''der ve arkadaşları ''ahh evet onun yüzünden programlara ve gideceğimiz yerlere gecikiyoruz''der yeon rin ''salak işte boşvermek lazım ama boşvermekle de olmuyor işte dimi?''der jung min ''ahh evet bir de liderimiz yaa''der ve hyun ''jung min susacak mısın ''der ve hepsi gülmeye başlar yeon rin ''ahh doğru yaa onun gibi birini neden lider seçtiniz yaa''der ve Kyu Jong ''o bizim büyüğümüz ve onun yaptığı şeyler harika bu yüzden onu seçtik''der ve yeon rin ''ayy şuan pişman olmalısınız,bakın anlamalısınız herkez masum görünür ama bunun gibi birden bire değişebilir.Mesela örnek shrek filminde kedi vardı.Önce aslan kesildi sonra birden bire masum masum baktı ve onlarda kediyi aralarına aldılar.Hyun da o taktiği denemiştir sziin gibi masumları kandırmıştır.''der ve hyun ''yaa sussana''der ve arkadaşları ''siz harikasınız ya sziden harika bir çift olacak galiba''der ve hyun ''ne çifti bununla mı asla siz birşey bilmiyorsunuz''der ve arkadaşları ''neyse birdaha daha uzun kalırız şimdi gidelim biz''der vegiderler.Gittikten sonra ikiside birbirine düşman gibi bakarlar ve kapı çalar hyun ''çocuklar bişey mi unuttular ki''der ve kapıyı açar açtığında kapıda bir genç kız vardır ve kız ''ahh gerçekten hyun joong sun sen''der ve hyun kapıyı kapatır hemen hayranı olduğunu düşünür yeon rin ise ''ne yapıyorsun sen öyle der ve kapıyı açar ve kız ''unni!benim''der.Hyun ''ne unni mi''der ve yeon rin ise şaşkın bir şekilde ''Pu Nim'a''der.
Bu bölümde burada biter.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder