8 Eylül 2012 Cumartesi

Bölüm ~8~ =/= Bana karşı düşmanlığınız mı var?

Yeon Rin kapıyı açar ve karşısındaki kız onun kız kardeşi Pu Nim'dir.Pu Nim hemen içeri girir ve Hyun Joong'a ''merhaba aslında haberleri görünce şaşırmıştım çünkü seni bizim ailede seven kimse yok yani ablamın senin sevgilisi olduğuna inanamadım''der ve hyun ''ne, aa evet yaa ben aslında biraz şaşkınım merhaba''der ve Pu Nim devam eder yeon rin ise hala şaşkın bir şekilde kardeşine bakıyordur Pu Nim Hyun'a '' Sen Başbakan falan mısın?Evinin adresini buldum ama evine bir türlü giremedim duvardan atladım.Sanki başbakanın evine giriyorum yaa onlar ne korumaymış öyle''der ve Yeon Rin çığlık atarak ''Pu Nim'aaaa''diyerek bağırır.Pu Nim susar ve ''Unni hala aynısın değişmemişsin hala bağırıyorsun''pu nim hyun'a ''bu hep böyleydi dimi sizin yanınızda bile''hyun ''evet''diyerek kulağına söyler.Yeon Rin ''ikinizde kesin sesinizi''der ve ikiside put gibi durur ve korkulu ifadeleri ile yeon rine bakarlar.Yeon Rin ''pu nim'a sen burada ne yapıyorsun''der pu nim ''haberlerde sen ve şu salağın haberlerini gördüm-''hyun sözünü keserek ''ben salak değilim''der.ve pu nim ile yeon rin bağırarak aynı anda ''sen kes sesini bir dakika''der ve pu nim devam eder''sonra bir kaç gün boyunca evinin adresini bulmaya çalıştım.Geldim uzaktan eve baktım sonrasında da geldim işte 2 saattir kapıda içeri almalarını bekledim almayınca korumalar gider gibi yapıp duvardan atladım''der.Hyun ise ''ben değil sen salksın koskoca duvar atladığında sakatlanabilir ve benim hakkımda bir başka kaos haberi çıkarttırabilirdin''der ve pu nim ''bana bak zengin bozuntusu senle uğraşamıacağım''diyerek mutfağı farkeder ve mutfağa geçer ''Açım yiyecek birşey varmı?''der.Ve yeon rin hyuna ''üzgünüm ben gerçekten , haberim yoktu bilmiyordum ki''der ve hyun ''ah ne yapacağım ben sizinle yaa''der ve içeri girer.Pu Nim dolaptan yiyecek bir kaç şey alır ve içeri girip yemeye başlar.Hyun ''yaa git mutfakta yee dökeceksin''der ve pu nim ''susamazmısınz acaba ''der ve yeon rin gelir hyun ''anlamıyorum yaa size birşey mi yaptım ben, bana karşı bir düşmanlığınız mı var?''der ve yeon rin ''hayır ''der pu nim ise ''hayır düşman değiliz sadece anti fanınız''der ve hyun ''anti fanlar genelde düşman değilmidir zaten''der ve pu nim ''bizler seni sevmiyoruz''der ve hyun ''bir kaç kişi yüzünden ünümü kaybetmem zaten''der.ve yeon rinin kolundan tutup onu mutfağa götürür.''kardeşin de burada mı kalacak''der ve yeon rin ''bugün kesin göndereceğim onu ben merak etme''der.Hyun ''oh rahatladım''der ve kapı çalar.Pu im kapıyı açar Pu Nim ilk görüşte aşkı o zaman yaşar.Gelen kişi menejer beak hoon dur.Menejer ''sen kimsin''pu nim ''ben mi ben şey yeon rin in kardeşiyim.Hiç erkek arkadaşım yok,boşum yani''der ve menejer şaşırır ''ne anlamadım neyse hyun içerde mi''der ve içeri geçer.Pu Nim ''yeo rin in yanına koşar yeon rin hyun un yanındadır ve yeon  rin e ''unni burada kalabilirmiyim''der hyun ''olmaz asla''der ve yeon rin ''olmaz pu nim'a''der ve pu nim ''unni lütfen bak temizlik yaparım evinizde hem okulumun kaydını oradan alıp buraya yakın bir yere kayıt ederim.Lütfen hyu joong oppa lütfen bak ben gereçkten size zorluk çıkartmam''der ve hyun ''olmaz diyorum''der ve yeon rin ''olmaz pu nim zaten şu anaşmalı sevgili olayı yzünden-''der ve hemen ağzını kapatır pu nim ''anlaşmalı sevigili mi ahh anladım ablam seni sevmiyor ama birşey oldu ve anlaşmalı olarak sevgilisiniz dimi''der ve hyun ''hayır kesinlikle''der ve pu nim ''oppa okulumda 1000i aşkın kişi var biliyormusun''der ve hyun ''yani ne olmuş''der ve pu nim ''elime mikrofonu alıp hemen herkese duyurabilirm bu sevgili olayını ''der ve hyun 'ne hayır yapma''der ve menejeri gelir ''senaryo yu odana kattım ne bir sorun mu var''der ve hyun ''sevgili olayını öğrendi ve burada kalmak istiyor daha ne oldun''der ve pu nim ''eğer burada kalmazsam herkese söylerim ona göre ''der ve hyun ''ahhh çıldıracağım yaa''der ve menejeri ''olmaz dememelisin''der ve pu nim ''üzgünüm oppacım ama elimden gelen birşey yok''der menejere hyun ise ''kabul''der ve menejerine ''hadi gidelim''der ve giderler.Pu Nim havalara zıplar ve ''unni aşkı oldum ve aşkımın yanında olabilirim artık''der ve yeon rin ''hyun joong a mı aşkısın yoksa ''der ve pu nim ''tabiki hayır o salağa aşık olmam menejerine aşığım adı ne menejerin ''der ve yeon rin ''beak hoon''der pu nim ''beak hoon adı kadar güzel''der ve ''unni odam nerede ''der ve yeon rin ''aşağı kattaki odayı kullnabilirsin''der.Pu Nim hemen odaya yerleşir.Pu Nim in yan odası menejere aittir.Ama pu nim bunu bilmiyordur.Akşam olur ve hyun joong gelir.Yeon Rin'e ''kardeşin o nerde ''der ve yeon rin ''aşağı kattaki odada kalmasını söyledim sorun olurmu''der ve hyun ''evi kendiniz gibi kullanmanız harika''der ve yeon rin ''istersen yanımda kalsın''der ve hyun ''hayır kalsın orada ''der ve pu nim gelir ''hoş geldin bundan sonra anti fanın olsamda ev içinde sana iyi davranmaya çalışacağım''der ve hyun ''ablan gibi olup kötü davransanda sorun değil alıştım artık''der ve pu nim ''peki ''der.Hyun ''yeon rin yarın hizmetçi gelecek menejerin odasını da temizlemesini söyle beak hoon bir kaç gün burada kalabilir''der ve hyun yemek yiyordur ki pu nim ''neeee''diyerek bağırır,hyun korkar sesinden ve yemek boğzında kalır.Öksürmeye başlar yeon rin ''pu nim a lütfen düzgün davran ''der ve hyun ''senin neyin var öhö öhö... bana garezin mi öhö var''diyerek öksürür.Pu Nim ''kaşınmazsan sananeden zarar veriyim ki''der ve hyun ''bu kız evde kalmaya başladığı bugün den itibaren kapımı kitleyip yatacağım uykumda beni boğmaya falan kalkar''der ve yeon rin ''düzgün konuş kardeşimle ''der ve hyun ''aman sözde söyletmezmiş siz aynı kanı taşıdığınız için benzersiniz bu evde tek kalamam yaa beak hoon bugün gelsin yarına  kadar beklemesin ne olur ne olmaz öldürürsünüz''der ve beak hoonu arar.''beak hoona'a eve bugün gel yaa ben bu pu nim denilen kızdan ürkmeye başladım''der ve beak hoon gelir.Pu Nim ''ahh gidip düzgün şeyler giymeliyim''der ve gider hyun '' ne oluyor buna böyle beak hoonun ismini duyduğunda tuhaflaşıyor''der ve yeon rin ''sanırım menejerinden hoşlanıyor''der ve hyun ''bir kez gördü ahh bu aşk denilen şeyi anlamıyorum yaa''der ve yeon rin ''bende ''der.Beak Hoon gelir ve gelir gelmez pu nim beak hoonun boynuna atlar.''oppaaaa''diyerek hyun joong ise yeon rin e ''ben kesinlikle aşık olmayacağım ''der ve yeon rin ''bende''der....
Bu bölüm de burada biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder