10 Eylül 2012 Pazartesi

Bölüm ~~9~~ =/= Beni tehdit mi ediyorsun?

Beak Hoon hemen pu nim a yı itekler ''Ne yapıyorsun,bırak beni ya''der
Pu Nim'in gülen yüzü birden asılır ve ''Ben sadece şey yani ahh boşver''diyerek oşar ve odasına girer.
Beak Hoon ''bir sorunu mu var''der 
Hyun Joong ''senden hoşlanıyormuş,işin zor o da burada yaşıyor çünkü bunu sende biliyorsun''der gülerek.
Beak Hoon tepki vermeden valizini odaya taşır ve hyun joong ile yeon rin de odalarına giderek yatalar.Güneş çıkar sabah olur ama kimse kalkmamıştır derken Yeon Rin odasından çıkar ve salona gelir.Pu Nim in kalkmadığını fark edince onu da uyandırır.
Pu Nim'in hyun joong un uykulu halinden farkı yoktur ''Unni!bırak biraz daha uyumak istiyorum yaaa lütfennn''der ama fayda yoktur.
Sesten menejerde kalkmıştır ancak pu nim sevinmemiş surat asmış durumdadır dünden dolayı menejere kızgındır.Menejerin zamanı azdır ve kahvaltı yapmadan gidecektir.
Yeon Rin ''hyun joong u da uyandırsanız ben odasına gitmek istemiyorum''der ama ne fayda.
Beak hoon ''Üzgünüm acelem var bu seferlik uyandırın lütfen''der çünkü genel olarak hep o sabahları eve gelip onu uyandırıyordur.
Pu Nim yemeğini yemiştir.Ve okula gidip kaydnı diğer okula yazdırmak ister.Yeon Rin ise terettüt eder ama yinede hyun joong un odasınagirer.
Yeon Rin omzunu dürterek '' Hey Hey kalk hadi kalksana hyun joong ssi ''der ve hyun uyku sersemliği ile yeon rin i kendine doğru çeker ve ''Kyu Minnnn''diyerek yeon rin e sarılır.
Yeon Rin ''Bıraksana yaa,sapık sanıyordum sadece ama galiba gay bu.Sevgilisine seslenir gibi 'Kyu Minnn'diyor,Ayşş bırak yaa''der
Hyun Joong sarılmaya devam eder ve sonrasında uyanır ve kollarında yeon rin i görünce şaşırır ve onu itekler.Yeon Rin yataktan düşer ve
''Ahhh. ya sen delirdin mi ahh belim ''der ve yeon rin sinirlidir.
Hyun Joong şaşkın olduğu kadar sinirlidir de yeon rine
''sen ne yapıyorsun bana tecavüz mü edecektin''der ve kuşkulu ifadeleri gözünde belirleştirir.Yeon Rin
''aman çok ta meraklıydım ya zaten,sen beni tuttun ve ne dedin biliyormusun 'Kyu Minnn' dedin sevgilin gibi sanki gay falan mısın da bunu herkesten saklıyorsun''der ve yeon rin de şüpheli bir biçimde hyun a  bakıyordur.
Hyun ''ben mi gay haa,ben gay faaln değilim.Yatağımda ne işin var yaa''der
Yeon Rin ''ben seni uyandırmaya geldiğimde sen beni kendine çektin ve sarıldın''der ve odadan çıkar.
hyun ''ben mi ''der ve bağırarak yeon rine ''Ben öyle şeyler yapmam''der.Yeon Rin pu nim i arar.Pu Nim o sırada eve gelir ve ''evdeyim boş yere arama''der.Moreli bozuktur.
Yeon Rin ''bir şey mi oldu niye böylesin''der ve
pu nim ''veli çağırıyorlar,gelicek misin ''der ve o anda aklına onun karizmasının yükseklerde olacağını gösteren bir plan gelir.Pu Nim hemen hyun un odasına girer ve
Hyun ''yaa burda ne arıyorsun çık ''der ve pu nim odadan çıkar
Pu Nim ''kusura bakma birşey söyleyeceğim sana oppa,benim okuluma veli olarak gelirmisin acaba''der ve
Hyun şaşkın bir şekilde ''ne asla olmaz''der ve
Pu Nim tehdit olarak ''peki sen bilirsin bende herkese sizin sevgilili yala-''der ve hyun hemen lafını keserek
Hyun :''Şimdi mi gitmeliyiz,gidelim''der ve hazırlanır giderler.Öğrenciler hyun joong'u görünce şaşırırlar ve sevinirler.Pu Nim ''ablamın erkek arkadaşı hyun joong ''diyerek onlara kendini gösterir.Sonra kayıt yapacağı okula da giderler,giderken yolda arabadayken konuşurlar
Hyun ''Ablan okula ne kadar gitti''der ve
Pu Nim ''okula sadece lise sona kadar gitti,annem ve babam orada kasabada sadece kendi karınlarını doyuracak kadar para kazanıyor,ablam da beni okutmak için lise den sonra okula üniversiteye gitmedi.Part-time işlerde çalıştı.Sabahları bir cafe de çalışıyordu.Tabii ilk başta cafe ye gitmeden önce süt ve gazete dağıtıyordu.Cafe ye gittikten sonra pazarda yengeç satmaya çalıştı ama o da olmayınca bir markette çalıştı kazandığı parayla sadece benim harç paramı ödedi.''der.
Hyun ''ahh zor olmalı dimi?''der ve pu nim
Pu Nim ''işte bu yüzden ablamı üzme yalandan da olsa herkes şuan sevgilin olduğunu düşünüyor o yüzden onun için birşeyler yap sen hep çıkıp geziyorsun çalışıyorsun elbette ama gezmişte oluyorsun ama ablam sadece evde şuan da olduğu gibi.En azından onu çıkaramaz mısın arada?''der ve
Hyun ''ablan la konuşulmuyor ki herşeye sinirleniyor ben ne yapıyım''
Pu Nim ''aslında ablam çok kırılgandır ama kendini bana bakmak için hem anne yaptı hem baba,bu yüzden hep sert görünmeye çalıştı.Onu üzdüğünde göstermez ama sonrasında bir köşede üzüntüsünütek başına yaşar.''der
Hyun ''Anladım dikkat edicem''der ve kayıt yerine gittikten sonra eve dönerler.
Yeon Rin ''hallettiniz mi ''der pu nim ''evet unni yorgunum biraz dinlenecem''diyerek odasına gider.
Hyun Joong yeon rine ''yarın bir yerlere gidelim mi''der
Yeon Rin ''nereye gidecez beni sessiz sedasız bir yere götürüp öldürmeyi mi planladın hı?''der ve hyun
Hyun ''hayır aman yaa senle de bir yere gidilmez ne bilirsin ki sen ''
Yeon Rin ''doğru hiç birşey bilmem ama iyi yi kötü yü bilirim''der
Hyun ''Boşver tamam mı dediğim gezme işini de boşver sen sadece böyle köle gibi evde kal yeter''der
Yeon Rin ''köle,köle öyle mi ben yatmaya gidiyorum''der ve odasına gider kapıyı sertçe kapatır.
Hyun ''ahh böyle dememeliydim nerden nereye geldik yaa ''hyun kalbini tutarak ''ahh niye ağrıyor ki yaa''der ve yeon rin in odasına gider kapıyı hemen açar yeon rin kafasına battaniyeyi çekmiş ağlıyordur
Hyun battaniyeyi çekerek ''Ne yapıyorsun,niye ağlıyorsun ''der ve
Yeon Rin ''hiç sadece çık odadan ''der ve göz yaşlarını siler.
Hyun ''hayır çokmayacağım sert gibi görünüyorsun ama ağlıyorsun haa''
Yeon Rin ''çık dedim tamam mı çık sana ihtiyacım yok''
Hyun ''olmaz sana bir yasak katacağım bundan sonra''
Yeon Rin ''ne yasağı''
Hyun ''bundan sonra sadece benim yanımda ağlayacaksın tek ağlama,sorma nedenini bende bilmiyorum sen üzüldüğünde kalbim ağrıyor,neyse işte bundan sonra sakın tek ağama tek başına ağlaman ve başka birinin yanında ağlaman yasak sadece benim yanımda ağlayacaksın''der

Bu Bölümde Burada Biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder