24 Aralık 2012 Pazartesi

İnci Tanesi 9.bölüm

9.Bölüm

+8.Bölümde Son Olanlar::Beak Hoon Min Ji'yi restoranta götürmüş ve ardından Tae Woon gelmişti+

Tae Woon o sırada arkasını döner ancak telefonu birden çalar.
Tae Woon ''Ahh bakalım kimmmiş.Aaa İrene''diyerek telefonunu açar.
İrene ''Tae Woon ssi çabuk çabuk hastahaneye gelin.Büyükbabaya birşeyler oldu.Lütfen çabuk ol''telaşlı bir şekilde bunları söyler söylemez ambulansa biner ve giderler.
Hastahaneye gittiklerinde büyükbabanın mide fesatlığı geçirdiğini ve büyük bir sorun olmadığını doktor İrene'ye söyler.İrene rahat bir nefes alır.
Tae Woon birkaç dakika sonra gelir ve büyükbaba uyuyordur.Tae Woon İrene'nin yanına gelir.İrene yorgundur çünkü büyükbabanın durumu nedeni ile göz yaşı dökmüştür ve göz yaşı ağlamaktan bir türlü durmamıştır İrene çok göz yaşı döktüğü içinde  yorulmuştur.Göz yaşlarının inci olarak düşeceğini o telaşta unuttuğu için aklına kavanoz gelmez.Tae Woon yanına oturur.
''Hey büyükbabam iyiymiş sorun yok ağlama''diyerek İrenenin omzuna elini katar.
İrene göz yaşını silip başını Tae Woon'a doğru çevirerek ''Ben böyle olacağını bilmyordum,çok korktum''diyerek ağlamaya devam eder.
Artık ağlamaktan bir hayli yorgun düşen İrene'nin gözleri usulca kapanır ve Tae Woon'un omzuna başını yaslar.
Tae Woon İrene'nin öyle yaptığını görünce biraz tuhat karşılasada gülümseyerek birşey demez.Sonra başını omuz tarafına çevirdiğinde hastahane bahçesinin ışığının altında İrene'nin parlak yüzünü görür o anda İrene'nin dudaklarına karşı yaklaşır ancak birden kendine gelir ve vazgeçer.Sonra İrene uyurken uyku esnasında elini Tae Woon'un elinin üzerine katar.Tae Woon kendini çok tuhat hisseder bir yandan kalkmak ister bir yandan İrene'nin yanında kalmak ama kalırsa İrene'ye fazla yaklaşmak istemesinden korkmaktadır.
Büyükbaba hafiften gözlerini açar çok sıkılmıştır İrene'yi aramak ve bir yandan da yürüyüş yapmak amacı ile dışarı çıkar.Hastahane bahçesine geldiğinde İrene ile Tae Woon'u görür.Tae Woon'da uyumuştur.Büyükbaba içinden ''-Birbirlerine ne kadar da yakışıyorlar-''der.O sırada hafif bir rüzgar esintisinden Tae Woon ürpererek kalkar.Karşısında birden büyükbabayı gören Tae Woon ''Ahh büyükbaba sen burada yani bak aslında şuan gördüğün... büyükbaba iyi misin?''diyerek biraz saçmalar.İrene hala uyuyordur.Tae Woon onu dürterek uyandırır.İrene zar zor gözünü açar ve ayağa kalkar.
Büyükbabayı gören İrene ''Büyükbaba iyi misin?Ben üzgünüm sadece''derken sersemler yanında duran Tae Woon onu tutar ''Hey iyi misin?''der şaşkınca.İrene kendine gelir ve iyi olduğunu söyler.Byükübabanın çıkış işlemlerini yaparlar ve evlerine giderler.Tae Woon büyükbabyı eve bıraktıktan sonra eve doru gelir.Arabayla gelirlerken İrene yine uykuya dalmıştır.Eve geldiklerinde uyandırmaya çalışır ancak İrene bir türlü uyanmaz.Çok ağır bir uykuda gibi ölü gibi yatıyordur.Tae Woon kucağına alarak onu içeri taşır.Odasına götürüp yatağına yatırır.Odadan çıkacaktır ki İrene'nin sayıkladığını fark eder İrene mırıldanarak  ''-Acıyor büyükanne-''diye söylenir.Tae Woon şaşırır çünük İrene'nin anlattıklarına hala inanmıyordur.Çıkacağı sırada İrene'nin yüzüne bkara ve yatağın bir kenarına oturup İrene'nin saçını okşamaya başlar.Sonra birden ayağa kalkar ve odadan çıkar gider.
Tae Woon kendi odasına gider ve ''Benim Min Ji'm var,Ben Min Ji ile nişanlıyım''der durur.
Sabah olur İrene kalkar.Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa gider ama Tae Woon kahvaltıyı hazırlamıştır.
Tae Woon ''Kahvaltı hazırlamıyorsun şu evin tozuna bak''diyerek sözde İrene'yi kendinden uzak tutmaya çalışmaktadır.
İrene ''Üzgünüm ben kalkamamışım''der üzülerek.
Ta Woon ''Belli oluyor ahh sırtım''der sırtını tutarak
İrene ''Birşey mi oldu sırtına''diyerek Tae Woon'un yanına gelir.
Tae Woon ''Dün gece seni odana kadar taşıdığım için şuan sırtım ağrıyor''
İrene ''Beni mi neden''
Tae Woon ''Neden olacak kalkmadın''der bağırarak.
İrene o an kendine gelir ve kavanoza bakmaya gider.İrene nin kavanozunda 8 tane inci olmuştur.Dün gece çok göz yaşı döktüğünden İrene'nin kavonozu dolmaya başlamıştır.İrene üzgün olsaa sonra gelir ve Tae Woon'a
''Evin işini yapıyorum ama canım sıkılıyor sonra.Dışarı çıkamıyorum kaybolurum diye çok canım sıkılıyor''diye Tae Woon'a bakar.
Tae Woon ona dışarıda bir part-time iş bakar ve orada çalışmasını söyler.İrene lk başlarda alışamasada sonrasında işine alışmaya başlamıştır.
Sabah Beak Hoon kalkar yatağından 2 gün olmuştur o günden sonra ve işe gitmiyordur.Tae Woon'a birşekilde söylemek istiyordur.Sonra işe gitmeye karar verir ve hazırlanıp yola çıkar.
İrene Tae Woon'a ''Ben temizliği yaptım.Kahvaltın hazır afiyet olsun ben çıkıyorum''diye bir not bırakmıştır.Tae Woon notu görünce içinden ''-Not yazmış sadece en azından beni bir görüp öyle gitseydi''der.
Tae Woon İrene'nin odasına girer ve kavanozu fark eder.Kavanozdaki incilerin çoğaldığını görünce ''Bu kızın dedikleri dğru değildir değil mi?''diyerek kavanozu yerine katar.Sonra kahvaltıya oturur ve kahvaltısını yapmaya başlar.
Telefonuna bir mesaj gelir. Tae Woon ''Ahh Bak Hoon'dan.Birkaç gündür işe gelmiyordu ne yazmışşş''diyerek mutlu bir şekilde mesajı açar.Mesaj resmili bir mesajdır.Tae Woon resimi görünce çok şaşırır ve ''Bu... der.
_-_Bölüm Sonu_-_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder