2 Ocak 2013 Çarşamba

İnci Tanesi 11.Bölüm

11.Bölüm

+10.Bölümde Son Olanlar::Tae Woon sabah sarhoş bir şekilde eve gelmişti ve İrene'yi öpmüştü+

Tae Woon İrene'yi kendine doğru çekerek öper.İrene ise hemen geri çekilir.Kalkar ve odasına gider.Tae Woon ise sonrasında sızar kalır.Aradan 2 saat geçer ve Tae Woon kalkar.İrene'nin yanına gider.
Tae Woon ''Ahh saat geç olmuş koltukta uyumuşum uyandırsaydın''diyerek bir yandan da saçını kaçır.
İrene ''Aa unutmuşum''diyerek hemen Tae Woon'un yanından ayrılır.
Büyükbaba artık Tae Woon'un Min Ji ile ayrıldığını biliyordur bu yüzden İrene ile yakınlaştırmak istiyordur.İrene ise hafiften Tae Woon'a karşı birşeyler hissediyordur.Aradan bir gün geçer Tae Woon işe gider.Tae Woon iş yerinde Min Ji ile Beak Hoon'u görmek istemiyordur.Beak Hoon işten çıkmıştır.Tae Woonun evine gider.Orada İrene'yi görür.İrene kapıyı açtığında Beak Hoon evde bir kız görünce ''Sen kimsin?''diye sorur.
İrene ''Siz kimsiniz?''diye sorur şaşkınca.
Beak Hoon ''Önce ben sordum sen cevap ver''diyerek içeri girir.
İrene ''Ben bu evde çalışıyorum.Aynı zamanda yaşıyorum.Sıra sizde siz kimsiniz?''
Beak Hoon ''Ben Tae Woon'un arkadaşıyım.Liseden.Tae Woon'un burada bir kız çalıştırdığını bilmiyordum''der.
Ve sonrasında kapı çalar gelen büyükbabadır.Byükbaba içeri girdiğinde karşısında Beak Hoon'u görünce çok sinirlenir.
''Sen burada ne yapıyorsun.Hangi yüzle buraya gelirsin?''diye üzerine yürür.
İrene şaşkındır ve büyükbabanın kolundan tutar.
Beak Hoon ''Duyduğum kadarı ile beni işten kovdurmuşsunuz.O kadar yıldır yanınızda çalışıyorum beni işten kovuyorsunuz.Sizce de bu fazla değil mi?''diyerek gülümser.
Min Ji ise Tae Woon'un ofisindedir.Tae Woon sinirlenir ve onu gönderir.Min Ji dışarı çıkar ve ''Daha bitmedi bitemez Tae Woon 'a''der ve gider.
Beak Hoon hala evdedir ve Büyükbaba ona ''Sen Min Ji ile sevgiliydin üstelik arkadaşının nişanlısı olduğu halde.Sence bu da fazla değil mi?''der ve onu kolundan tutup dışarı atar.
İrene Tae Woon'a karşı birşeyler hissetmeye başlamıştır ancak onun Min Ji'yi sevdiğini bu yüzden de sarhoş olup yanlışlıkla kendisini öptüğünü düşünür.O anda ağlamaya başlar.Göz yaşlarının öneminin farkında değildir.
Tae Woon eve gelir akşamdır.İrene ise tatil günü olduğundan evdedir.
Tae Woon ''Neler yaptın bugün?''diye gülümseyerek sorur.
İrene Beak Hoon'un geldiğini söylemek istemez bu yüzden de ''Aaa büyükbaba geldi bizde öyle işte oyunlar falan zaman geçirdik ne yapalım''der ve gülümser.
İrenne'nin artık kavanozu yarıya kadar dolmuştur.Tae Woon '' A bu arada senin şu kavanoz olayın sana inanıyorum''der.
Tae Woon hala öptüğünü hatırlamıyordur.Odasına gider ve canı sıkılmıştır ve film izliyecektir.Filmi izlerken bir öpüşme sahnesinde İrene'yi öptüğünü hatırlar.
İrene'nin odasına gider ama İrene orada yoktur.Odalara tek tek bakar.Ama İrene yoktur.
Tae Woom ''İreneeee ~İreneee~''diye seslenir ama İrene'den ses yoktur.
Halbuki İrene tam karşısındadır...

_-_Bölüm Sonu_-_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder