27 Nisan 2013 Cumartesi

Seoul Sokaklarında 4.Bölüm

4.Bölüm

Yeon Rin içeri giremediği için çok üzgündür.Ama en azından yeri öğrendiği için mutlulukta vardır.Tam dönüp gideceği sırada bir araba son hız geliyordur.Yeon Rin çok şaşırır ve korkudan arabadan kaçamaz ve olduğu yerde kalır.Araba son anda onu fark edince frene basar ancak araba Yeon Rin'in dizine hafiften çarpar.Yeon Rin yere düşer.
Arabadan Yoochun çıkar.Çok korkmuştur ve önemli birşey olduğunu düşünerek hemen koşarak arabanın önüne gelir.Yeon Rin yerden kalkmamıştır.Ayağı ağrıdığı için yerde kıvranıyordur.
Yoochun ''İyi misiniz?''der ve yere eğilir.
Yeon Rin ''Aiyyyş.Bu nasıl araba kullanış ya-''der ve başını kaldırdığında Yoochun'u görür.
Yeon Rin ''Si-siz Yoo-Yoochun''
Yoochun hafif gülümseyerek ''Ahh iyi olmanıza sevindim''der.
Yeon Rin ''Ayy gerçekten sizsiniz''diyerek ayağı kalkmaya çalışır.Sonra ayağı ağrır ve kalkamaz.
Yoochun ''Yardım ediyim.Ahh ayağınız kanıyor hastahaneye gitmek gerekiyor''der ve Yeon Rin'in elinden tutar.
Şoför durumu hemen menajere haber etmiştir.Menajer hemen gelir.Yoochun'u birinin görüp fotografını çekeceğinini düşündüğünden Yoochun'un elinden tutup çeker.Yoochun Yeon Rin elini tutuyordur ki Menajer çekince Yeon Rin de yere düşer.
Yoochun ''Hyung ne yapıyorsun?O yaralı''
Menajer ''Biliyorum ve bildiğim içinde böyle davranıyorum zaten''
Yoochun ''Ne?''der ve Yeon Rin'e bakar.Yeon Rin hala yerdedir ve bir türlü kalkamıyordur.
Yoochun ''Ona yardım etmeliyiz.Ben onu bu şekilde bırakamam.Hayır bırakmam.''
Menajer''Bin arabaya biri fotografını çekerse vur-kaç tan haber yaparlar.Bunu sende çok iyi biliyorsun.Hadi artık bin şu araya''der ve Yoochun'u zorla arabaya bindirir.
Yoochun Yeon Rin'e sürekli dönüp bakar ve Menajer onu zorla arabaya bindirir.Şoföre Yoochun'u götürmesini ve evden çıkmamasını söyler.Yoochun araba ile Yeon Rin'in yanından geçip gider.Yeon Rin arabanın içine doğru üzgüce bakar.
Menajer Yeon Rin'e yaklaşıp ''Sizler gerçekten rahat vermiyorsunuz''der ve Yeon Rin'e sinirli bir şekilde bakar.
Yeon Rin ''Ahh.Anlamadım ne?''
Menajer''Gerçekten kendi hayatınızdan vazgeçerek bunu yapmak zorunda mısınz?''
Yeon Rin ''Pardon ama hala anlamadım''
Menajer ''Sizler arabanın önüne kendi hayatınızı hiçe sayarak atlarsınız sonrasında çarpan kişiden para alır ortadan kaybolursunuz.Ve sonra yine ortaya çıkar başımızı belaya sokarsınız.Sizin gibi kişiler yüzünden ne kadar zorluk çektiğimizi biliyor musunz ha?''
Yeon Rin ''Çok özür dilerim Ajussi ama ben o kişilerden değilim.Ayrıca bu kadar aşağalayıcı kelimeleri hak etmiyorum.Burada acı çekerken sizcede böyle konuşmak çok zalimce değil mi?''
Menajer''Ne kadar istiyorsun söyle işim var uğraşmak istemiyorum''
Yeon Rin ayağı kalkarak ''Aslında bana çarpan kişiden en azından hastahane ücreti istemeliyim ama yok,onu da istemiyorum.Onun altında da başka bir numara olduğunu falan söylersiniz maazallah''
Menajer''Hey hey hey ben senden büyüğüm.Benimle böyle-''
Yeon Rin ''Sizden birşey istemiyorum.Sadece daha fazla sizinle zaman geçirmeden hastahaneye gidip ayağımın durumuna baktıracağım''der ve gider.
O sırada ağaçların arkasından birisi bütün olayın fotografını çeker.Ve kimse göremeden ortadan kaybolur.Yeon Rin ise hemen oradan hastahaneye doğru gider.Taksi bulamadığı için hastahaneye yürüyerek gider ancak ayağının durumu çok kötüdür ve aşırı şekilde kanıyordur.Yolda giderken bütün insanlar ona bakar.Yeon Rin ise Yoochun'un gidişini düşünüyordur.
Yeon Rin içinden ''-Her ne kadar ünlü olsada en azından çarptığı kişiyi öyle bırakmamalıydı-''der ve yürümeye devam eder.
Hastahaneye vardığında Eun Chae'yi arar ve durumu anlatır.Eun Chae koşrak gelir ve Ajussi de hemen gelir.Yeon Rin'in  ayağında pek büyük problem yoktur.Hafif bir yara bölgesinde ezilme olmuştur.Hastahaneden çıkarılır.Olanları Yeon Rin tek tek anlatır.
Ajussi Yeon Rin'e ''Canım, Menajer için bu büyük bir problem.Sen o istekte olmasan dahi öyle düşünmesi normal.Çünkü günümüzde birçok kişi ünlülerin yada zenginlerin arabasının önüne bilerek atlayıp sonrasında kişileri vur-kaç ile suçluyor.Eee doğal olarak konu büyümesin diye  olayın üzerini kapatmak için cebindeki parayı kullanıyor.Onlar bu durumla çok sık karşılaştıkları için onları anlıyorum''der.
Yeon Rin ''Ajussi her ne olursa olsun- Bir dakika ya sen kimin tarafındasın?Ben burada yaralanan kişiyim diğer bir adıyla mağdurum.Yani birazda benim tarafımdan olaylara baksan''der ve sinirlice Ajussi'ye bakar.
Ajussi''Üzgünüm canım''der.
Eve gelirler.Eun Chae Yeon Rin'e yardım eder ve ona odaya kadar eşlik eder.Yeon Rin yatağına yatar.Eun Chae tuhaf bir şekilde ve heyecanla birşey sormak istiyormuşcasına bakar.
Yeon Rin''Eyşş hadi çıkar ağzındaki baklayı''der ve gülümser.
Eun Chae''Kızmazsan birşey soracağım''
Yeon Rin ''Söyle kızmayacağım''
Eun Chae ''Yoochun'un yanında Jae Joong'u da gördün mü?''
Yeon Rin ''Yaaa!!''diye bağırır.Sonrada gülerek ''Kusura bakmayın hanımefendi ben orada kendi canımın derdindeydim.Bir an için etrafıma bakıp Jae Joong'a bakmak aklıma gelmedi.Çok çok özür dilerim''
Eun Chae gülerek ''Ayy kusura bakma yaa ama çok merak ettim de''
Yeon Rin ''İnan bana birden ünlülere sinir olmaya başladım.Yoochun ssi arabaya binip giderken aklımdan tek geçen şey ''-Yok artık k-pop benim için bitti-''dedim.Ama arabaya binerken üzgün gibi de duruyordu.Aman her neyse orada ben öyleyken gitmemeliydi.En azından şuçluluk duygusu olmalıydı yaa''
Eun Chae ''Tamam canım,hadi yatalım''
Yeon Rin ''Kime ne anlatıyorsam.Anlattığım kişi tam bir JYJ fanı.Deliyim ben deli.Bir de oturmuş anlatıyorum.İçinden hala ''-isteyerek yapmamıştır-''düşünceleri olduğuna eminim''
Eun Chae''Hayır o kadar da değil canım.Ama belki de isteyerek yapmamış-''
Yeon Rin Eun Chae'nin hemen sözünü keserek ''Yaa!Ölmek istemiyorsan sus''der ve arkasını dönüp yatar.
Eun Chae de sonrasında gülümseyerek yatar.
Sabah olur Yoochun'un evinin önünde çok gürültü vardır.Yoochun gürültü ile uyanır.Balkona çıkıp ''Bu ne yaa?''diye etrafa bakar ve gazetecileri görür.Hemen içeri girir.
Sonra zil çalar ve Menajer girir.Çok sinirlidir.
Menajer''Böyle olacağını biliyordum.O sırada onun ağzını sıkı tutmasını söylemeliydim.''der.
Yoochun''Ne diyorsun sen''der ve başını kaşımaya ve esnemeye devam eder.
Menejer ona bakar ve ''Ahh sizin yüzünüzden birgün psikolojik tedavi görmeye başlayacağım.Esnemeyi bırak da haberi oku''der ve gazeteyi üzerine atar.
Yoochun ''Ne haberi ben birşey yapmadım yaa''der ve gazeteyi açar.
Yoochun gazeteyi bir açar ki ne görsün?


1 yorum:

  1. bu bölümde süper olmuş .diğer bölümüde yarın okuyacağım öbür yerden. ellerine sağlık

    YanıtlaSil