30 Nisan 2013 Salı

Seoul Sokaklarında 5.Bölüm

5.Bölüm

Yoochun haberi görür görmez ''Bittim ben''diye bağırır.Menajer'e sürekli olarak telefon geliyordur.Menajer telefonlara cevap vermekten çok yorulmuştur bu yüzzden telefonnu kapatır.
Yoochun ''Kim yapmış bu haberi''diye menajere sorar.
Menajer ''O kız yapmıştır kim yapacak.Araba ile çarptığında parayı almadı böyle sonlandırdı herşeyi işte''.
Yoochun ''Onun yapacağını hiç düşünmüyordum ben''
Menajer''Her zaman böyle iyi niyetli bakmasan olaya olmaz mı?Her zaman bir iyi insan bir kötü insan vardır.Bu kız kötü tarafta.Demek ki anti-fanın''
Yoochun ''Yinede-''
Menajer ''Yinede'si falan yok bir şekilde o kızı bulmak zorundayız''
Yoochun ''Bulup ne yapacağız''
Menajer''Ne demek ne yapacağız.Elbette haberi kendi yayınladığını ve yalan bir haber olduğunu söyletmeliyiz ki haber ortadan kalksın''
Yoochun ''İyi de yalanlayacak bir durum yok kıza biz çarptık''
Menajer ''İyi adam çarpmadan hapis yat o zaman''der ve sinirle pencereden dışarıya gazetecilere bakar.Menajer telefonla sekreterini arayıp kızı bulmalarını söyler.
Yoochun ''Kızı nasıl bulacaksın.İsmini bile bilmiyorsun''
Menajer telefonu eli ile kapatıp ''O sırada şirket önünde kameralardan resmini bulduk mu tamamdır''der ve telefonu kulağına götürüp ''Kızı o kamera görüntülerinden bulun hemen tamam mı hadi görüşürüz''der ve telefonu kapatır.
Yeon Rin daha yeni uyanmıştır ve kahvaltıya gelir ''Günaydın''diyerek oturur.Herkes Yeon Rin'e bakar.
Yeon Rin ''Yüzümü de yıkadım ne oldu yüzümde benim göremeyip sizin gördüğünüz birşey mi var?''der.
Ajussi ''Yeon Rin sırf sinirden böyle birşey yapmamışsındır değil mi?''
Yeon Rin ''Ne yapmamışımdır?''
Ajussi televizyonun sesini açar ve ''İşte izle''der.
Yeon Rin izler ve ''Ben yapmadım yaa''der ve sonra gülerek ''Ama iyi olmuş beni ne ile suçlamışlardı ohh olsun''der.
Ajussi ''Bittik biz bu yapmış''
Yeon Rin ''Yaa ben yapmadım''
Ajussi ''İyi olmuş diyosun''
Yeon Rin ''Yani bu benim yaptığımı mı gösteriyor.Ayy neyse o sırada düştüğümden dolayı  yüzüm kötü görünüyordu.Yüzümü buzlamaları iyi olmuş.Çirkin çıkmaktan iyidir değil mi?''der.
Min Ji omuzuna vurarak ''Şuan tek düşündüğün bu mu yani?''
Yeon Rin ''Ahh  niye vuruyosun yaa acıdı''der.
Min Ji''Ohh oldu''der.
Kahvaltıyı ettikten sonra Yeon Rin yarasına bakar ve ''1 haftaya iyileşir herhalde değil mi?''der.
Eun Chae ''İyileşir merak etme çok büyük bir sorun yok demişti doktor''
Yeon Rin sonra odasına gider ve yatağına uzanır.Diğerleri cafeye inmişlerdir.
Min Ji dışarıdaki masadaki müşterilerin içeceklerini getirmiştir.O sırada bir araba gelir ve arabadan 2 kişi iner.
Min Ji ''Ahh buyrun hoş geldiniz''
Adamlar ''İyi günler biz Park Yeon Rin adında birini arıyorduk''der.
Min Ji şaşırır sonra Ajussi gelir.Ajussi ''Siz gözüme tanıdık geldiniz nerden geliyorsunuz?''der.
Adamlar ''Park Yeon Rin burada mı yaşıyor acaba''der.
Ajussi ''Tamam tanıdım **** Şirketinden geliyorsunuz değil mi?''
Adamalar ''Evet''der.
Yo Ra o sırada adamları görür ve Yeon Rin'in yanına gider.Ji Yeong da Yeon Rin'in yanındadır.
Yo Ra ''Yeon Rin yine ne yaptın?''der  ve Yeon Rin şaşkındır.
Sonra Ha Na'da gelir.
Yeon Rine doğru dönerek ''Unni dışarı adamlar var seni soruyorlar''der.
Yeon Rin şaşkınca ''Adamlar?Beni soruyorlar?Neden?''diye kendi kendi kendine söylenip durur.
Ha Na ''Kötü birşey yapmadın değil mi unni?''der.
Ji Yeong ''Yo Ra canım sen küçüksün boşver.Hıı bu arada bu unnine de kesinlikle çekme.Sen daha 18 yaşında reşit bir kızsın.Yeon Rin'e yaklaşıp kendini bu kız yüzünden değiştirme sakın olur mu canım''
Yo Ra ''Tabbi doğru söylüyorsun unni''
Yeon Rin ''Yo Ra nasıl böyle söylersin.Ji Yeong benim hakkımda gerçekten böyle mi düşünüyorsun?''
Ji Yeong ''Gerçekler acıdır canım''
Yeon Rin pencereye doğru yaklaşıp dışarıya bakar ''Ah ne yapacağım ya kim bunlar''der ve Ji Yeong'a doğru dönerek ''Gerçekten ben birşey yapmadım yaa''diyerek saçını kaşır.
Min Ji hemen ardından yukarı gelir.Yeon Rin' seslenir.
Yeon Rin ''Burdayım Min Ji onlar kim?''
Min Ji ''Ajussi'nin iş yerinden gelmişler seni arıyorlar.Şimdilik sen aşağı inme.Ajussi halleder''
Yeon Rin ''İyi de ''
Min Ji biraz düşündükten sonra ''Bana bak şu Yoochun scandal olayı o yüzden olmasın.Duyduğuma göre yoochun çok zorluk çekiyormuş.Dışarı çıkamadığını duydum''
Yeon Rin ''Bilmem o yüzden niye gelsinler ki sonuçta mağdur benim''der.
Yeon Rin pencereden dışarı bakmaya devam eder.
Ajussi ''Sizin neden geldiğinizi sora bilirmiyim acaba beyler?''
Adamlar ''Yeon Rin  hanımı şirkete götürmemiz gerekiyor menajer onunla konuşmak istiyor.Lütfen Yeon Rin hanımı buraya çağırın''
Ajussi ''Bir dakika bekleyin hemen getiriyorum''
Ajussi hemen yukarı gelir.Yeon Rin'in yanına gelir ve ''Yeon Rin gidelim.Yoochun'un menajeri seninle konuşmak istiyormuş.''
Yeon Rin ''Ahh yine mi konuşmak istemiyorum o adamla yaa''
Ajussi ''Yeon Rin hadi ama yoochun'da zor durumda''
Yeon Rin ''Ajussi kimin tarafındasın sen yaa''
Ajussi ''Taraf tutmuyorum hadi diyorum al çantanı gidelim''
Yeon Rin çantasını alır ve gider.Kızlar Yeon Rin'e ''Bizi olanlardan haberdar etmeyi unutma''diyerek seslenirler.
Yeon Rin arabaya kadar gelir.Ajussi'ye dönerek ''Ajussi sen kal ben giderim.Sonuçta senin çalıştığın bir yer.Ben senin de zorlanmanı istemem.Ben seni ararım''der ve arabaya biner.
Ajussi Yeon Rin giderken arkasından el sallar ve Cafeye geri girir.
Yoochun hakkında herşeyi duyan ünlü arkadaşları eve gelir.Bu kişiler arasında Kim Jae Joong,Kim Hyun Joong,Le Min Ho,Kim Myung Soo,Lee Jeong Min,No Min Woo,Micky... vardır.
Yeon Rin Yoochun'un evine getirilir.Evin önü çok kalabalıktır.Gazeteciler evin önüne kamp kurmuştur.Yeon Rin evin önü çok kalabalık olduğundan evin arka tarafından girdirilir.Eve girir girmez evin güzelliği ile Yeon Rin çok şaşırır.Çünkü Yeon Rin daha önce böyle bir eve hiç girmemiştir.Salona geçtiklerinde Yeon Rin gördüklerine inanamaz.Karşısında takip ettiği bütün ünlüler duruyordur.Yeon Rin bir ara şaşkınlıktan sendeler ancak korumalar Yeon Rin'i tutar.
Yeon Rin ''Ben sizleri tanıyorum''der ve gülümser.Ardından bir bağrışma duyulur.Omenajerin sesidir.Yeon Rin içinden ''-Ahh başlıyoruz-''der.
Kim Hyun Joong gözlüğünü takmış usulca oturuyordur.Diğerleri ise Yeon Rin'e bakıp duruyolardır.Jae Joong dayanamaz ve sorur ''Benim kardeşimi bu hale getiren kız sen misin?''der.
Menajer gelir ''Boşver sinirlenme benhalledeceğim Jae Joong''
Yeon Rin ''Ben birşey yapmadım yaa.Zaten halimi görmüyor musunuz.Mağdur benim''
Yoochun hemen ardından gelir.Yoochun ''Mağdur sensin öyle mi?''diye bağırır.
Kızlar cafe dedir.Ancak çok merak etmişlerdir.İnternetten Yoochun'un evine bakar ve adresini bulurlar.Ajussiden giizli 5 kız da giderler.Eve ulaşırlar.Girmek için çok uğraş verirler ancak korumalar izin vermez.
En sonunda menajere korumalar haber verir.Menajer Yeon Rin'in yanına gelip ''Bana bak şu dışarıda bağıran kızların senin arkadaşın mı?''der.
Yeon Rin'i korumalar sıkıca tutuyordur ve YeonRin'i zorla pencerenin oraya getirirler.Yeon Rin'in ayağı hala yaralıdır ve yürümekte zorlanıyordur.Yeon Rin pencereden baktığında çok şaşırır ''Evet benim arkadaşlarım''der.
Menajer korumaya telefon açarak ''İçeri al onları da belki onlar da beraber yapmışlardır''der.
Yeon Rin sinirlenir ''Onlar birşey yapmadı.''diye bağırır.
Menajer ''Çete kurmuşsunuz resmen 6 kişi birden ha vay canına''der alaycı bir tavırla.
Kızlar içeri alınır.İçeride hayranı olduğu kişileri görünce çok sevinirler.Sonra Yeon Rin'i zorla tutan korumaları görünce yüz ifadeleri birden değişir.Bağırarak ''Ajussi siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz bırakın onu''der.
Yeon Rin'in yanına koşarak türkçe konuşarak ''Sen iyi misin?''derler.
Menajer ''Ne söyledin sen öyle.Hem geçin bakalım şuraya siz koreliye de benzemiyorsunuz''der ve onları oturturlar.
Min Ji ''Ajussi Yeon Rin birşey yapmadığını söylediği halde neden onu suçluyorsunuz?''
Menajer ''Eminim yapmamıştır.Hem şiveli bir konuşmanız var nerelisiniz siz daha söylemediniz''
Yeon Rin ''Türküz biz.Koreye geldik.Gelmeseydik keşke.Hayranı olduğumuz kişileri bu şekilde görmeseydik keşke''der.
Menajer ''Türksünüz öyle mi ??''der ve ünlülerin o tarafa dönerek'' Beyler türk hayranlarınız sizlere neler neler yapıyor görüyor musunz?''der.
Jae Joong ''Ankaraya gittiğimde ne kadar iyiler diye düşünüyordum.Ama benim kardeşime zarar vermeleri banada verdiklerini gösterir''der.
Eun Chae ''Jae Joong Oppa Yeon Rin kötü bir kız değil yanlış anlıyorsunuz''der.
Jae Joong gülmeye başlar.
Yoochun ''Sana yardım etmeyi planlıyordum araba ile çarptığımızda ama böyle kötü biri olacağın hiç aklıma gelmemişti''
Yeon Rin ''Ben kötü biri değilim birşey yapmadım''
Menajer ''Beyler bir dakika.Bana bak kızım.Adam akıllı konuşacağım seninle sende dos doğru anlat herşeyi''der.Yeon Rin ''Peki sorun soracağınızı''der.
Menajer ''Yoochun sana arabayla çarptı tamam.Hatalıydı.Ama sen sonradan bir arkadaşını köşeye bir yere saklayıp çarptığı halinin fotografını çektiriyorsun.Sonra bunu gazetelere internet sitelerine dağıtıyorsun''diye bağırarak masaya vurur.
Yeon Rin ''Ne gazetesi ne interneti ne fotografı ya siz ne diyorsunuz''
Menajer ''Bilmiyorum numarasına yatmaya gerek yok apaçık ortada herşey''
Yeon Rin ''Ajussi ben fotograf falan çektirmedim.Ama yoochun'un şundan haberi yok galiba biz onun fanıyız.Anti-fan değiliz biz.''
Yoochun ''Bana bak, o fotograflar yüzünden şuanda kaç reklam şirketi geri çekilmek istiyor biliyor musun?''
Yeon Rin ''Ben birşey yapmadım beni niye suçluyorsunuz?''
Ünlüler işleri olduğu için artık gitmek isterler.Yoochun ile selamlaşıp hepsi gider.
Menajer ''Birtek sen orada bulunduğun için olabilir mi?''
Yeon Rin ayağını ovalamaya başlar.Menajer ona bir kağıt getirir.Ve masanın üzerine katar.
Yeon Rin ''Bu nedir?''der.
Kağıt boştur.
Menajer''Bu kağıta 'Ben bu fotografları kendim kattım-'derken Min Ji hemen sözünü keser.
Min Ji ''Ne anlamadım.Kendi yaptığına dair bir yazı yazacak öyle mi?O neden peki.''
Menajer ''İstediği kadar desin yapmadım diye o yaptı belli oluyor zaten.Sizde yardım ettiniz''
Yeon Rin ''Onları karıştırmayın''
Menajer ''Peki yaa 'Ben yaptım'dersin ve olay biter.Yada ben yazarım ve bütün arkadaşlarını ortaya katarım.Sen düşün''
Yeon Rin ''O ne demek şimdi ya''
Menajer ''Neden kahraman olup da suçu üstüne almıyorsun?Madem arkadaşlarını o kadar seviyorsun''
Yeon Rin kalemi eline alır ''Tam olarak ne yazmam gerekiyor''der.
Yoochun şaşkınca yeon rine bakar.
Menajer ''Yoochun'un vur-kaç olayını ben  planlayıp yaptım.Önce bilerek ünlü olduğunu anlayınca arabanın önüne kendimi attım ve yaralandım.Sonrasında onlardan para alarak-''der ve yeon rin durdurur.
Yeon Rin ''Ben sizden para istemedim''
Menajer ''İtiraz mı etmek istiyorsun oo yavrucak arkadaşların ne olacak şimdi''
Yeon Rin ''devam ett''diye bağırır.
Menajer ''Para alarak hastahaneye gittim.Sonrasında çekilen fotografları parayı az bulduğum için internete yaydım.Eğer bir daha bu şekilde Yoochun'a bir scandall olayı da yaparsam verilen bütün cezayı kabul edeceğim''der.
Yeon Rin hepsini yazar ve imzalar.
Yeon Rin dayanamaz ve ''Ajussi bilerek arabanın önüne atlamadım 1.Sizden para istemedim siz bana susmam karşılığında para vermek istediniz ama ben yine de almadım 2_''
Yoocun sözünü keserek ''Hyung ona para mı teklif ettin ''
Menajer ''O an için öyle gerekiyordu''
Yeon Rin ''Ayrıca fotograf falan çekmedim bu da 3.''
Menajer ''Aa öyle mi?Ama bu kağıtta farklı yazıyor canım.''
Yeon Rin ''O kağıtta yazanların hepsinin düzmece olduğunu ikimizde çok iyi biliyoruz ajussi.Ben sadece o kağıttan arkadaşlarımında yazması gerektiğini söylediğiniz için onlarda bu işe girmesinler diye yazdım.''
Menajer ''Bundan sonra birdaha gazeteci harici bir scandall duyarsam yada öğrenirsem sen bitersin ona göre''der.
Yeon Rin artık gitmek ister ve giderler.Yeon Rin'e arkadaşları yardım eder ve onu yavaşça götürmeye çalışırlar.Yoochun onları durdurur ve Yeon Rin'e ''Para teklif ettiğinden haberim yoktu.Siz iyi misiniz''der.
Yeon Rin ''Artık siz ünlüler midemi bulandırıyorsunuz''der ve sinirlice gider.
Dışarı çıktıklarında Yeon Rin kızlara bakarak ''Biz şimdi ne yapacağız''der.

_-_Bölüm Sonu_-_
박 영 린



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder