14 Eylül 2012 Cuma

10.Bölüm

Yoen Rin şaşkındır ve ''Sarhoş musun?Neyin var anlamadım ki.''Hyun''yok birşeyim dediğim şu birkaç üzücü kelime olmamış gibi davran söylemedim farzet lütfen''yeon rin ''hiç de yok sayılacak bir şey değildi''hyun''hadi ama üzgünüm''der ve hemen çıkar.İlk kez üzgünüm der çünkü.Yeon Rin''hıh üzgünüm öylemi daha dur sen''der ve sabah olur.Pu Nim okula gider evde ikisi kalır menejer sonradan gelir o gün evde kalmmıştır.Hyun ''beak hoon ne yapıyorsun burada yok yani geç geldin e gelmezsin sanmıştım.Ben bile uyndım sonra geldin''Beak hoon ''bırak şimdi bunları bir parti vr ve çift olarak katılmanız istendi.İkiniz birlikte partiye katılacaksınız''hyun ''ne partisi''menejeri ''yaa bir yönetmenin doğum günü oraya gideceğiz önemli bir parti bu yüzden gelmelisiniz''hyun ''peki geliriz ne yapalım ne zamanmış ki ''menejer ''yarın''hyun ''yarın,yarın öylemi şidi mi haber veriyorsun yaa ben daha yarın arkadaşlarımla buluşacaktım olmaz yaa''der ve menejeri sinirli bir şekilde ''hazırlığınızı yapın hııı yeon rin ssi sen benimle gel seni giydirmeliyiz''hyun ''ona ne giydirirsen giydir hiç birşey yakışmaz''der ve yeon rin ''çok güzel olacağım ve sen beni sevmesende diğer erkeklerden kıskanacaksın''der.Hyun ''hiçte sanmıyorum''der ve yeon rin ile menejer çıkarlar.Yeon Rin için kıyafet seçerler ve menejer yeon rin in giydiği kıyafetlerin hepsini çok beğenir.Hepsinin güzel olduğunu görüncede hediye olarak hepsini ona alır.Sonra saçlarını kestirmeye ve manikür pedikür yaptırmaya giderler.Onu da hallettikten sonra eve dönerler.Hyun evde değildir arkadaşlarının yanına gitmiştir.Yeon Rin menejere kahve hazırlar ve kahveyi verirken üzerine döker.Sıcak olduğundanhemen yeon rin in gözünün önünde gömleğini çıkarınca yeon rin gözlerini kapatır ve menejer ''sakin ol üzgüünm ama yardım edermisin çok sıcakkkk'''der ve yeon rin ıslak havlu alıp üzerini siler kızarmasın diye tam üstünü ıslak havlu ile silerken hyun içeri girer ve ''ben gel-''der ve ''ne ne oluyor burda böyle''der ve yeon rin ile menejer ''hiç hiç birşey olmuyor''der o sırada pu nim de gelir.pu nim ''unni ne yapıyorsun elin neden beak hoon un göğsünde duruyor''deer.Ve yeon rin hemen elini çeker yeon rin ''hiç bir şey olmadı bakın üzerine-''der ve o sırada hyun odasına girer ve dinlemez.yeon rin pu nim e anlatmaya çalışır o da olmaz.Menejer hala yanıyordur.Yeon Rin yinede durmaaz ıslak havluyu göğsünün üzrinde gezdirir.Hyun sinirli bir şekilde yinede ne oluğunu dinlemek için odadan çıkar ve yine onları öyle görünce ''siz gerçekten ''der ve evden çıkar gider.Yeon Rin elini silen menejere havluyu verir ve ''üzgünüm''der hyun un arkasından gider ana hyun arabasına binmiş ve uzaklaşmıştır.Yeon Rin geri döner.Beak Hoon ''ne oldu''der ve yeon rin ''gitti''der o sırada pu nim odadan çıkar ve yeon rin pu nim i tutup ona herşeyi anltır pu nim sonunda anlar olanları ve hemen ''ahh anladım''der ve bağırarak birden ''oppaaaaa,sen iyimisin''der ve menejer ''iyiyim bir sorun yok''der.Pu Nim elini göğsüne dokundurur ve beak hoon ''ne ne yapıyorsun''der ve yeon rin gülerek gider odaya.Akşam olur hyun eve gelir sinirlidir ve ''yemek yemiyeceğim yatacağım yorgunum''der ve odaya gider.Pu Nim ''yemezsen yeme''der ve yeon rin ortada ytur.Hyun odaya girer ve yeon rin kapının hemen arkasındadır.Hyun girir girmez kapıyı kapatır ve kitler.Hyun onu birden görünce korkar ama yinede sinirli halini belli eder.''ne yapıyorsun çık odamdan''der ve yeon rin ''beni dinlemeden çıkmayacağım çıkmana da izin vermiyeceğim ''der.Olanları ona anlatır bir şey olmadığına sevinen hyunun yüzünde hala sinir ifadesi vardır.Yeon Rin ''gerçekten yanlış anlaşılacak birşey yoktu''der ve gülerek ''sana sadece yarın giyindiğime beni kıskanırsın dedim ama sen aceleci davrandın bakıyorum''der ve hyun ''bu odada tekiz biliyorsun dimi?''yeon rin ''evet biliyorum niye ki''hyun ''kapı kitli dimi?açmasıda biraz zaman lacaktır''yeon rin ''ne anlamadım ''hyun yavaş yavaş yeon rine yaklaşır,yeon rin geri adım atar ve geri adım atarken ''yaa ne yapıyorsun gelme ''der ve anahtarı hemen cebinden çıkarıp açmak için arkasını döner .Hyun yeon rin kapıyı açar açmaz hemen geri kapatır ve yeon rin önünü döner hyun dibindedir ve başını kaldırır.Hyun ile çok yakınlardır.Hyun onunla göz göze geldiğinde tuhaf olur ve gözlerini hızlı hızlı kırpar.yeon rin başını aşağı eyer ve  ''biraz geri git de çıkayım''der hyun donup kalmıştır ve yeon rine bu kadar yakınken uzaklaşmak istemez.uzaklaşmayı istememe nedenini kendiside bilmiyordur ama o anda kendisi sadece yeon rine bakmak istiyordur.Sonra hyun un kalbi hızlı hızlı atmaya başlar.Ve hyun içinden ''ne oluyor böyle benim kalbim hızlı hızlı atıyor,kore dizilerinde ve genel dizilerde böyleyse ben,ben bu kıza - hayır hayır''der ve hemen geri çekilir.yeon rin başını kaldırır ve ''ohhh''der.Hyun ''hadi çık artık dinledim diyeceklerini de ''der ve yeon rin çıkar.Hyun yerine oturur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder