15 Eylül 2012 Cumartesi

11.Bölüm ==Onu sevmiyorum

Hyun joong onu seviyor muyum?diyerek sorular sorup dururken odada yeon rin heyecandan ne yapacağını şaşırır.Aşağı iner ve pu nime ''pu nima gidelim mi dışarıda biraz gezelim''pu nim ''unni menejerin vücudu çok yumuşaktı''der ve yeon rin kafasına vurarak ''yaa düzgün konuş''diyerek onu dışarı çıkarır.Hyun aşaığ iner ve yeni dizisinin City Conquest  SBSde mi yayınlanacak adlı haberi görür ve ona bakar.Kendisinin de şuanlık bir haberi yoktur.[Haber] http://www.koreanturk.com/Konu-City-Conquest-SBS-Kanalinda-Mi-Yayinlanacak?pid=596628#pid596628 .Sonra evde kimsenin olmadığını farkedinde telefonla yeon rin i arar ama yeon rinin telefonu evdedir.Merak etmeye başlar ve ne yapacağını bilemez.Pu Nim i arar ve pu nim ''oppa biz biraz dolaşmaya çıktık geliriz birazdan''der ve hemen telefonu kapatır.Hyun ''nerdesiniz onu söyle bari yaa bu kız varya''der ve telefonunu kapatır.Canı sıkılır ve Jaksal Restoranına gider.[Haber]http://www.koreanturk.com/Konu-Kim-Hyun-Joong-Dun-Jaksal-Chicken-Restauranttaydi . Orada canı sıkılır ve bulaşık yıkar sonra oradaki hayranlarına imza verir.Eve gelir ve yolda gelirken pu nim ve yeon rin i görür yeon rin içki içmiştir ve sarhoştur.Pu Nim ''ne duruyorsun sırtına alsana''der ve hyun sırtına aldıktan sonra ''Geum Jan Di ve playful kiss de Oh Ha Ni ikisinden sonra birde Yeon Rin hıh benim kaderim bu kadınları hep sırtımda taşıyorum.Ben ünlüyüm yaa nedir bu çektiğim''der ve yeon rin kollarıyla hyun un göğsünde elini gezdirir.Hyun tuhaf olmaya başlar ve ''yaa ne yapıyorsun çek elini,hava mı sıcakladı ne sıcak bastı birden''der ve pu nim ''ben üşümeye başladım çabuk ol yaa hem ne sıcağı donuyorum ''der ve önden gider.Hyun ''çek şu elini arzularım artmaya mı başladı''der ve yeon rin boynuna sıkı sıkı sarılır hyun ''öhö öhö...ahh bırak yaa''der ve yeon rin i yere indirir.Sokak boştur ve hyun ''şuan seni burda bıraksam kimse fotomu çekip haber yapmaz aslında''der ve bırakıp gideceği sırada yeon rin elinden tutar.ve kendine doğru hyun u çeker.Hyun çekmesiyel birlikte hemen yere düşer.''ahh üstümü kirlettin ''der ve başını yeon rine çevirir.O anda yeon rin in yüzü ona çok tatlı gelir.Ve içinden ''onu sevmiyorum,onu sevmiyorum''diyerek sayıklar.Yeon Rin birden gözünü açar ve ''beni seviyormusun''der hyun ''onu sevmiyorum''diyerek yüksek sesle söyler.Yeon rin ''kimi sevmiyorsun''hyun ''ben seni sevmi-''der e yeon rin o anda hyun u öper yanağından.Hyun onup kalır ve sonra ''ne ne yapıyorsun hey bana bak''der ve yeon rin ''evvet hyun joong ssi sana bakıyorum''der ve hyun onun sevimli bakışlarından iyice tuhaf olur ve ''bakma bakmaa bana''der.Yeon Rin ''peki sana birşey sorucam''hyun ''sor''der ve yeon rin'' dizinde playful kiss de oh ha ni ve f4 de geum jan di onları öptün ama çekim sırasında gerçekten onlarla öpüştün mü yoksa montaj mı yapıldı''der hyun ''şey bu istersem onlarla gerçekten öpüşebilirdim ama genelde montajda kullanırlar.''der ve yeon rin ''şuan dizi çekmiyoruz,ve ben seni şuan şurda öpsem gerçek öpücük olur dimi?''der ve hyun ''ne?evet yani şey anlamadım ne demek istedin''der yeon rin ''aslında ben dah önce kimseyle öpüşmedim''der ve hyun gülmeye başlar yeon rin ''gülme .dizilerde öpüşme sahnelerinde acaba gereçkten öpüşürlermi diye konuşurdum hep,gerçekçi gelirdi öpüşmeler.Peki ben ne zaman gerçekçi öpüşecem biriyle.Senle yalandan aşkı sürdürüyoruz.ben asla birini sevemem ve öpemem o zamn dimi''der ve hyun ''hayır aslında istediğini yaparsın da şuan benle sevgilisin''der yeon rin ''peki sen beni öpsen ''der ve hyun un gözleri fal taşı giibi açılır yeon rin devam eder ''sen beni öpsen de zaten herşey yalan dimi öpmende aramızda yalan olarak kalır''der hyun bu sözüne sinirlenir ve ''yalan herşey yalan yani''der ve ayağa kalkar yeon rin kolundan tutup çeker hyuna ''yalan olması beni de üzmeye başladı biliyor musun.Ben öyle olmasını istemiyorum''diyerek bu sefer yanağından tekrar öper sonra yanağından öper öpmez dudağından da öper.Hyun öpmesine karşılık geri çekilmez ama gözleri fal taşı gibi açılır ve şaşkın bir şekilde olduğu yerde kalır.Sonra yeon rin öpmeyi bırakır hyun ''sen ne-ne yaptın''dediği anda yeon rin hyun un kucağında sızar.Hyun ''bana yaptı yapacağını sonrada birşey demeden sızdı''diye söylenerek onu taşır ve odasına götürür.Sonrada hyun kendi odasına gidip uyumaya çalışır tabi uyuyabilirse.Hyun şimdiye kadar dizilerdeki öpüşme sahneleri dışında ilk kez böyle tuhaf hissetmiştir.Sahnelerde rol gereği olduğu içindir ama bu sefer gerçekten yaşayınca bunu tuhaflaşır.Sabah olur hyun un gözlerinin altı kararmıştır ve odadan çıktığında yeon rin ''Günaydın!''der.Hyun ''gü- günaydın''diyerek içinden ''nesi var bunun olmamış gibi mi davranıyor yoksa olmuşda mutlu gibi mi ahhh yada hatırla-''diyerek hemen bağırarak ''yaa dünü hatırlamıyormusun?''der yeon rin ''dün ? dün ne oldu ki ''der ve o anda menejer gelir ''bu halin ne uyumadın mı''diye bağırır.Hyun ''aigo aigo başım ben bugün dinleneceğim işe falan gitmiyorum''diye söylenerek odasına gider.Odasında yeon rine söylenir ''beni öptü sonra hiç birşey olmamış gibi duruyor ahh bir de hatırlamıyor,bende salak gibi sabaha kadar uyuyamadım.Bu kız beni iyice delirtiyor.Bende nasıl bu kızdan hoşlandıysam-''der ve o anda ''hoşlandım mı,ben mi?bu kızdan öylemi?ahh ne oluyor bana yaa''der ve odadan çıkar menejer ''nereye gidiyorsun''hyun hiç aldırış etmez ve gider.Kendini yine kamufle eder ve kimse onu tanımaz.Psikiatri bölümüne tanıdığı bir doktora gider.Durumunu anlatır ve sakinleştirici hap alır.Doktora ''beni tanımıyorsunuz ona göre''der.Ve doktor ''merak etmeyin doktor hwan tembihledi''diyerek hyun u gönderir.Yeon Rin ''bu neye sinirlendi ''diye pu nim e söyler pu nim ''sen sarhoştun siz ikiniz eve geldiniz ben sizden önce eve geldim siz sonradan geldiniz bilmiyorum ''der.Yeon Rin hatırlamaya çalışır ve en sonunda hatırlar.Bağırarak ''ahhhhhhhh,ölmek isityorum öldür beni pu nimaa''der ve pu nim ''ne oluyor sana ayy evde ikimiziz korkuyorum ya uzaklaş benden''der ve pu nim odasına koşarak gider.Yeon Rin ''ahh ölmek istiyorum yaa ben onu öptümmm''der ve hyun kapıyı açar ve o sırada gelir yeon rin in dediğini duyar.Yeon Rin hyun u görünce hemen dudağını kapatır.Hyun ''niye dudağını kapatıyorsun benim kapatmam gerek sen beni öptün''diye söylenir.İkiside odasına gider.

Bölüm burada biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder