8 Aralık 2012 Cumartesi

İnci Tanesi 5.bölüm+6.bölüm

5.Bölüm

+4.Bölüm Sonunda Olanlar::Tae Woon İrene'nin evinde kalmasına izin vermişti.Sonra evde kavanozu İrene görmüş ve eline almıştı.Tea Woon da kavanozun ne için yanında olduğunu sormuştu.+
İrene ''Bu kavanoz benim yaşamım.Yani bu kavanoza...''der ve aniden durur.İrene eğer anlatırsa iyice deli olduğunu düşüneceğini ve evden atacağını düşünür ve devamını getirmez.
İrene devam eder ''Ahh neyse boşver benim önem verdiğim birşey sadece'' der ve kavanozu arkasına saklar.
Tae Woon ''Peki tamam birşey demedik''diyerek İrene'ye odasını gösterir.
''Burada yatacaksın.Benim odama yaklaşma,bak şu oda çalışma odam oraya sakın girme''der.
İrene de ''Tamam anladım.''diyerek Tae Woon'a bakar.Sonra  içinden ''-Benim gidecek bir yerim yok burada yaşamalıyım.-''der ve Tae Woon'a ''Şey baksana ben burada ne kadar kalacağım yani ne kadar izin vereceksin''diyerek birşeyler ümit edercesine Tae Woon'a bakar.
Tae Woon ''Dedim ya gidecek bir yer bulana kadar , yani kimsen yoksa anlamıyorum şimdiye kadar nerede kalıyordun?''der.
İrene ''Bana, anlatsam da inanmazsın ki''der.Tae Woon ise İrene'nin nasıl bir hayatı olduğunu çok merak ediyordur bu yüzden de anlatmasını ister.
''Sen anlat  yinede inanıp inanmamak bana kalmış birşey''der.
İrene anlatır.Bir kaç dakika sonra Tae Woon gülme krizine girir.Tae Woon ''Ne yani hahaha,sen sen 150 yıl öncesinden mi?Hemde bu zamana ay koptum benn hahahaaaa''
İrene sinirli bir şekilde ''Bak demiştim''der ve odaya gider.
Sonra tekrar dışarı çıkar ve Tae Woon'a ''Hey mum var mı?İçerisi çok karanlık''der.
Tae Woon'un gülümsemesi aniden durur. Şaşkınca ''Ne mum?Ne mumu.Yaa tamam artık kandırmayı kes artık''der.Ve tam o sırada Tae Woon'un ev telefonu çalar.İrene birden çığlık atar.Tae Woon şakınca bakmaya devam eder ve telefonu açar.İrene ye bir yandan bakarken telefonla konuşur.Arayan yanında çalışan arkadaşlarından biridir.Konuştuktan sonra Tae Woon telefonu kapatır.İrene'yi koltuğa oturttuktan sonra ''Sen şuan bunun ne olduğunu biliyor musun?'' diyerek ev telefonunu gösterir. İrene kafasını sağa sola sallayarak bilmediğini gösterir.
Tae Woon işe gittiğinde İrene evde kalacağı için ona evdeki eşyaları tek tek gösterir.Tuvaleti nasıl kullanacağını  pilavı nasıl pişireceğini... hepsini tek tek gösterir.İrene zeki bir kız olduğundan bir bakışta anlar.Ama gözleri fal taşı gibi açılmıştır ki bunu gören Tae Woon gülmemek için kendini zor tutuyordur.
Sabah olur.Tae Woon kalkar.İrene ise çoktan kalkmış ve pilavı pişirmiştir.Kimchi'yi tabağına katmıştır.
Tae Woon bunu görünce ''Waw harika görünüyor da sen kaçta kalktın?'' diyerek masaya oturur ve pirinci yemeye başlar.İrene ''Aaa ben güneş çıkar çıkmaz uyanırım''der.
Tae Woon yemekleri yerken İrene Tae Woon'a bakar.Tae Woon baktığını fark edince ''Ne ne oldu?''
İrene ''Nasıl güzel olmuş mu?'' Tae Woon gülümseyerek ''Evet güzel olmuş.Sende ye ama bana böyle bakınca iştahım kaçıyor''der.
İrene de yemeye başlar.Tae Woon İrene'nin yaptığı yemekleri annesinin yaptığı yemeğe benzetir.Sanki annesi yapmış gibi hisseder.Ve İrene'ye ''Teşekkür ederim''der.Sonra kalkarak gider.
İrene evde yalnızdır.Televizyon izliyordur.İzlediği film macera filmidir.Filmde bir adam diğer bir adamı silahı ile vurur.Bunu gören İrene ''Ahh hayır vurdu''diyerek televizyonun ekranına vurmaya başlar.''Ahh hayır ölecek '' diyerek bağırır.
Sonra hızla televizyona tekrar vurur ve televizyon birden kapanır.İrene ''Ayşş ne oldu ölecek niye karadı ki bu şimdi?''derken o sırada kapının açıldığını duyar.
Koşarak ''Tae Woon ssi televizyon karardı çabuk aç şunu adam ölecek''derken karşısında çok güzel bir kız görür.Bu kişi Min Ji'dir.
Min Ji ''Siz,siz kimsiniz?.Tae Woon'un evinde ne işiniz var?''der.
İrene çok şaşırır ve ''Ben burada yaşıyorum.Tae Woon ssi ile birlikte.Biz burada yaşıyoruz peki siz kimsiniz?''
Min Ji bağırarak ''Biz? Biz mi?'' der. Ve kapıyı kapatıp evden gider.
Tae Woon'un ofisine gider.Odasına girer ve ''Kang Tae Woon evindeki kimdi?O kız kim, kim ki 'Biz' diyebiliyor?Çabuk bana açıklama yap yoksa çıldıracağım.Birlikte yaşıyormuşsunuz öyle diyor.O kim Tae Woona?''.
Kang Tae Woon şaşkındır ve Min Ji'ye bakarak ''O kız...

_-_Bölüm Sonu_-_


6.Bölüm

+5.Bölümde Son Olanlar::Min Ji Tae Woon'un evine gitmişti ve orada İrene'yi görünce sinirlenip Tae Woon'un ofisine gitmiş ve Tae Woon'a hesap sormuştu+

Tae Woon şaşkındır ve Min Ji'ye ''O kız aa yeni temizlikçi.Benim evimi temizliyor ve bana yemek yapıyor o yüzden evde''Tae Woon büyük bir soluk vererek Min Ji'ye gülümser.
Min Ji ''Bana hiç temizlikçi alacağından söz etmemiştin''der.
Tae Woon ''Ahh öyle mi?Aklıma gelmemiş canım boşver onu nasılsın,beni özledin mi?''der ve Min Ji'nin elini tutar.
Min Ji'nin surat asması durur ve gülümseyerek ''Elbette özlemez miyim?Ölecek gibi oldum.Bu 1 haftalık seminer beni çok yordu.Boş kaldığım zamanda sadece seni düşündüm''diyerek Tae Woon'a sarılır.
Tae Woon ''Ahh çok teşekkür ederim beni özlediğin için ama neden hiç aramadın sesini duysaydım''
Min Ji '' Ahh yapamazdım.Sesini duyarsam dayanamaz hemen gelirdim''der.Sonra tam Tae Woon'u dudaklarından öpecektir ki Beak Hoon(Tae Woon'un Liseden en yakın arkadaşı)gelir.Beak Hoon'u görünce Min Ji hemen geri çekilir.
Tae Woon ''Ahh nerelerdeydin gözükmüyorsun hiç''diyerek Beak Hoon'a sarılır.
Beak Hoon ''Rahatsız etmiyorum yaa''diyerek Min Ji'ye imalı bir şekilde bakar.
Min Ji ''Hayır tabii ki Tae Woon'a işlerim var ben gidiyorum görüşürüz''der ve çantasını alıp gidecektir ki
Beak Hoon ''Ben de gidecektim seni götürebilirim gideceğin yere kadar.Hadi gidelim.Tae Woon görüşürüz sonra en kısa zamanda içki içelim beraber''diyerek el sallayarak giderler.
Koridorda giderlerken Beak Hoon ''Bu iş canımı sıkmaya başladı.Ben sen ile Tae Woon'u sürekli böyle görmek istemiyorum''der ve Min Ji'yi elinden tutarak Otopark'a çeker.
Min Ji'yi duvara yaslayan Beak Hoon ''Yeter artık söyleyelim kurtulalım.Tae Woon kendisi öğrenirse daha da kötü olur''der.
Min Ji Beak Hoon'un yüzünü okşayarak ''Olmaz şimdi söyleyemeyiz.Tae Woon öğrenirse yıkılır.Bak Tae Woon sana da bana da güveniyor.Ayrıca öğrenirse seni bırakacağını mı sanıyorsun.Aynı şirkette çalışıyorsunuz ve sen onun astısın.Seni işten kovabilir.Bu şirkette çalışmak senin en büyük hayalin bunu biliyorsun''diyerek Beak Hoon'u dudaklarından öper.Sonra da gülüşerek arabaya biner ve giderler.
Beak Hoon ''Ahh Min Ji anlasa evdeki kızın temizlikçi olmadığını bana çok kızar.Aigo beni özlemiş çok tatlı yaa''diyerek çizilerini yapmaya başlar.
İrene evdedir ve tedirgindir. ''Bu gelen kız kimdi.Ama çokta güzeldi.Aigo yanlış birşey mi yaptım acaba çokta korkunç bakıyordu''derken telefon çalar.
İrene telefonun kullanımını biliyordur bu yüzden telefonu açar.Arayan Büyükababasıdır.
''Tae Woon'a''der.İrene şaşkınca ''Buyrun''der.Büyükbaba kız sesi olduğunu anlayınca Min Ji sanır ve ''Min Ji sen misin?Tae Woon orda mı?''.İrene ''Min Ji?O kim ki?Alo, Tae Woon burada değil.Siz kimsiniz?''Büyükbaba Min Ji benim sesimi bilirdi.Bu kız kim?''diyerek telefonu kapatır.
Tae Woon ile büyükbabasının evi birbirlerine çok yakındır.Büyükbaba kızı merak edince Tae Woon'un evine gelir.Kapının şifresini bildiği içinde kapıyı açar.İrene kapının açıldığını görünce bu sefer korkar ve koltuğun arkasına saklanır.Büyükbaba içeri girir.
Büyükbaba ''Kız sesiydi.Eminim''der ve tam o sıada İrene'nin ayağını fark eder.İrene birden kalkınca büyükbaba korkar ve yere düşer.İrene ''Ooo aa büyükbaba iyi misiniz?Aigo kalkın"diyerek büyükbabayı kaldırır.İrene'nin üzerinde hanbok vardır.Büyükbaba kalktığında İrene'ye baştan aşağı bakar.
Büyükbaba ''Sen kimsin?''der.İrene ''Aa siz korkunç görünmüyrsunuz''diyerek gülümser.
İrene büyükbabayı oturttuktan sonra ''ben burada yaşıyorum.Adım İrene.Büyükbab siz kimsiniz?"der.
Büyükbaba ''Ben burada yaşayan çocuğun büyükbabasıyım.Sen burada da mı yaşıyorsun?''der.
İrene ''Evet ''der.O sırada yemek taştığı için koşarak İrene yemeğin altını söndürür.Büyükbaba ''Aa sen hizmetçi misin''der.İrene ''Hizmetçi?Güzel birşey mi?Neyse evet hizmetçiyim''diyerek gülümser.İrene yemeği hazırlar ve ''izde yemek ister misinz?Buyrun''der.Büyükbaba çok mütevazi biri olduğundan İrene'yi çok sever.İrene büyükbabanın suyunu doldurur yemeğini yemesi için elinden gelen bütün herşeyi yapar.Büyükbaba ilgisine hayran kalır.Büyükbaba ''Sende ye!''diyerek ireneye gülümser irene de yemeye başlar.Sonra yemeği  İrene toplarken Büyükbaba bir odadan onların geleneksel oyunu olan (bizdeki dama olarak düşünün) oyunu getirir.Büyükbaba ''Hey sen biliyor musun oynamayı?''der.İrene ''Üstüme kimseyi tanımam''der.
Büyükbaba ''Ne?Göreceğiz gel bakalım''der.Aradan biraz zaman geçer ve büyükbaba ''Aigo oynamıyorum oynamıyacağım''diyerek bağırmaya başlar.İrene ''Aigo büyükbaba kendin yenildin diye yapıyorsun değil mi?''der.Büyükbaba 3 eldir İreneyi yenmiştir.
İrene ''Büyükbabayı yendim.Büyükbabayı yendim''diye büyükbabanın etrafında tur atar koşarak.
Arabadan inmiş kapıyı açacakken Tae Woon sesleri duyar ve içeri girir.İrene'yi koşuştururken görür.Büyükbabanın etrafında böyle yapmamasını söyleyecektir ki büyükbabanın gülümsemesini fark eder.
Normalde büyükbaba çok disiplinlidir.Tae Woon ilk kez büyükbabasını böyle gülümseyerek görür.
Tae Woon da o anda gülmeye başlar.Büyükbaba Tae Woon'u görünce birden gülmesi durur ve ''ıhıhıı''diyerek öksürür.İrene ''Ne oldu Büyükbaba''der ve o da Tae Woon'u görür.
Tae Woon İrene'yi evden göndermek ister.Min Ji ile aralarının bozulmasını istemez.Eğer Min Ji öğrenirse çok sinirleneceğini bildiği için İrene'yi evden çıkarmak zorundadır.Bu yüzden de İrene'ye sert davranmak ister.Bu şekilde davranırsa İrene kendisinden nefret eder ve birdaha da eve gelmez diye düşünüyordur.
Tae Woon İrene'nin kolundan tutar ve kapının oraya kadar götürürüp itekler.
İrene ''Birşey mi, oldu ne yapıyorsun?''der.
Büyükbaba ''Tae Woon ne yaptığını sanıyorsun?''der.
Tae Woon ''Git. Artık burada kalmanı istemiyorum.Aileni bulmana yardım etmek de seninle yaşamakta istemiyorum''diyerek sinirli bir şekilde İreneye bakar.
Tam o sırada İrene'nin gözünden bir damla yaş süzülür.
Tae Woon'un kolundan tutan büyükbaba ''Bu kızı sevdim.Üstelik ne yaptı  bu kız burada kalacak''der.
İrene o sırada gözünden bir damla yaş akmasına rağmen çok acı çeker.Başı döner ve bayılır.
Tae Woon ''Ben İrene ile...''der ve o sırada İreneye dönüp bakar ve İrene'nin bayıldığını görür.
Tae Woon ''Yaa!...
_-_Bölüm Sonu_-_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder