13 Ocak 2013 Pazar

İnci Tanesi 13.Bölüm

13.Bölüm

+12.Bölümde Son Olanlar::Tae Woon İrene'ye 'Seni Seviyorum'demişti ve orada bölüm sonlanmıştı+

İrene Tae Woon'a bakar ve birden ayağa kalkarak ''Gidelim hadi''der.
Tae Woon ''Birşey söylemiyecek misin?''diyerek ayağa kalkar.
İrene ''Söylediklerin,onları geri al çünkü ben duymamış gibi yapacağım''der ve yürümeye başlar.
Tae Woon hızlıca yürüyerek onu kolundan tutar ve çeker.
Tae Woon ''Ne?Duymamış gibi mi yapacaksın?Neden?Bana en azından birşeyler söylemen gerekmiyor mu?''
İrene onu uzak tutmak için sinirlice ''Seni sevmiyorum tamam mı.Beni evine adığın için teşekkür ederim.Ama ben seni hiç sevmedim''der ve o anda gözleri dolmaya başlar.
İrene ağlamasını görmesin diye arkasını döner ''Ben gidiyorum ''der ve hızlıca arabaya doğru gider.
Arabaya biner binmez göz yaşlarını siler İrene.Arabada duran mendili alıcaktır ki elini mendile uzattığı halde mendili tutamaz.
O sırada Tae Woon gelir.İrene birşey olmamış gibi davranır ve arabadan eve gidene kadar kimse ses çıkarmaz.
Eve geldikleri anda İrene hemen arabadan iner ve içeri girir.Tae Woonda ardından içeri girir evde büyükbaba vardır.Tae Woon'un annesi ve babasının fotoralarına bakıyordur.
Tae Woon ''Biz geldik büyükbaba neye bakıyorsun.O albüm değilmi ,fotograflara mı bakıyordun?''der.
Büyükbaba ''Evet hoş geldiniz.Tae Woon annenden kalan kolyeyi getirsene.Saygınızı sunmanız için köşeyi hazırladım.Ondan kalan şey kolye onu da getir katalım''der ve ayağa kalkarak onların aile fotograflarından bir tanesini de oraya katar.
Tae Woon odasına gidip kolyeyi alacaktır ki kolye yerinde yoktur.
Tae Woon ''Büyükbaba buraya katmamışmıydık.Burada değil daha önce onu alıp başka yere katmış olabilir misin?''diye seslenir.
Büyükbaba gelir ve her yeri ararlar ancak hiçbir yerde bulamazlar.Büyükbaba araken yanlarına İrene gelir.
İrene ''Büyükbaba birşey mi arıyorsun?''der ve Tae Woon'a da sinirlice bakar.
Tae Woon İrene'ye bakar ve ''Seni ilgilendiren birşey yok''der.
Büyükbaba ''Tae Woon'un annesinden kalan bir kolye vardı ama bulamıyoruz''der.
O sırada kapı açılır gelen Min Ji'dir.
Tae Woon ''Sen burada ne arıyorsun.Elini kolunu sallayarak girebileceğin bir yer mi sandın burayı''der.
Büyükbaba odadan ''Hala bulamadım bu kolyeyi''diyerek gelir ve Min Ji'yi görür.
Min Ji ''Ne kayıp Tae Woon.Aaa tamam tamam böyle bakma bana annenin ölüm yıldönümü olduğu için saygımı sunmaya geldim.Ama sanırım iyi zamanlama değil.Ne arıyorsunuz?''der.
Tae Woon ^''Pişkinliğin de bu kadarı.Yaa!Bir an önce git buradan tamam mı?''diyerek bağırır.
Min Ji ''Kolye dedi büyükbaba yoksa annenin kolyesini i kaybettiniz''der ve İrene'ye bakar.
Tae Woon ''Evet ve işimiz var git buradan''der ve aramaya koyulur.
Min Ji ''Belki biri almıştır Tae Woon.Yani büyükbaba almadıysa sen kaldırmadıysan,bu evde başka kim alabilir ki?''diyerek imalı bakışlarla İrene'ye bakar.
Tae Woon ''Ne demek istiyorsun sen''der.
İrene ''Ne o benim aldığımı mı düşünüyorsun sen''der ve Min Ji'ye sinirlice bakar.
Min Ji ''Ben öyle demedim neden üzerine aldın ki anlamadım''diyerek gülmeye başlar.
Tae Woon ''İrene öyle şeyler yapmaz''der.
İrene ''Hayır yani eğer şüpheniz varsa bakabilirisniz''der ve odasının kapısını açar.
İrene ''Buyrun girin.Şüphelenmezseniz de arayın.Bu kızın beni hırsız durumuna düşürmesini istemiyorum''der.
Tae Woon istemezse de girir ve aramaya başlar.
İrene de oradan sadece izler.Tae Woon dolabını açar ve kıyafetlerini kenara çekerken aradan kolye yere düşer.
Tae Woon kolyeyi görür eline alır ve İrene ye doğru bakar.
İrene ''Bu ne burada neden duruyor''diye söylenir.
Min Ji ''Ahh olaya bakın sizz.Güvendiğiniz karlara taş yağdı ha.Ben biliyordum.Bu yüzden bu kıza güvenme diyordum''diyerek Tae Woon'un koluna girir.
Tae Woon Min Ji'yi itekler.Büyükbaba kolyenin İrene'nin odasından çıkmış olmasına rağmen İrene'ye güveniyordur.
İrene o anda ağlamaya başlar.İrene ''Ben katmadım ben almadım onu''der
Tae Woon İrene'ye şaşkınca bakar.
İrene ''Tae Woon bana inanmıyor musun?''der ve İrene bir umutla Tae Woon'a bakar.
Tae Woon'un ağzından tek kelime çıkmaz.İrene ''Artık burada kalamam şu hale bak 'Sana İnanıyorum' bile diyemiyorsun''der ve dışarı çıkar.
Tae Woon ardından koşar gider ancak İrene'yi göremiyordur.
İrene ağlıyordur ve tekrar görünmez olmuştur.O eve tekrardan dönmek istemez.
Kavanozu Tae Woon'un evindedir ancak İrene artık umursamıyordur.Bir göz yaşı tanesi olarak yok olsada artık onun için önemli değildir.
Aradan bir gün geçer.Tae Woon İrene'yi akşama kadar aramıştır.İrene'nin çalıştığı yere gitmiştir ancak İrene'nin gelip işten istifasını verdiğini öğrenir.
Sabah olur İrene yürüyordur.Hiç durmadan yürüdüğü için çok yorulmuştur.Yürürken birine çarpar ve o anda yere düşüp yığılır bayılır.Çarptığı kişi onu uyandırmaya çalışır ancak İrene uyanmaz.İrene'yi kucağına alır ve iş yerine götürür.İş yerinin arka tarafına dinlenme odasına götürüp İrene'yi koltuğa uzandırır.
Elini alnına katar ve İrene'nin ateşinin olduğunu anlar.Ona ıslak bez getirip alnına katar.Aradan birkaç saat geçer İrene kalkar.
İrene ''Ben nerdeyim?''der ve o anda çarptığı kişi gelir.
''Selam uyandın demek.Ben Kim Tak Gu.Bayılmıştın ve yanında hiç kimse yoktu bende seni iş yerime getirdim''der.
İrene ''Teşekkür ederim ben gitsem iyi olur''der ve ayağa kalkıp gidecektir ki Oğlan kolundan sıkıca tutar...

_-_Bölüm Sonu_-_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder