16 Ocak 2013 Çarşamba

İnci Tanesi 14.Bölüm Final

14.Bölüm=Final

+13.Bölümde Son Olanlar::İrene evi terk etmişti.Yürürken bayılmış ve biri onu götürmüştü+

İrene kalkıp gidecekken oğlan kolundan sıkıca tutar.
Tak Gu ''Nereye gidiyorsun?Bekle bir dakika.Burası Cafe.Yukarı çıkıp içecek birşeyler içelim''der ve merdivenlerden yukarı çıkarken Tak Gu'nun telefonu çalar ve ''Ahh bir dakika.Sen çık geliyorum''der veİrene yukarı çıkar.
İrene yukarı çıkar ve birçok kişi içecek şeyler söylemiştir ve diğer çalışanlar bir türlü yetişemiyordur.İrene onlara yardım etmek için kollarını sıvar ve siparişleri yetiştirmeye başlar.İrene daha öncesinde böyle bir işte çalıştığı için ei hızlanmıştır.Çalışanlar da eli hızlı diye ses çıkarmazlar.
Tak Gu yukarı çıktığında İrene'nin çalışmasını görür.Ve hayranlıkla seyreteye başlar.Müşteriler azalmaya başlayınca Tak Gu İrene'yi kolundan çeker.
Tak Gu ''Daha önce bu işi yapmış gibisin.Bak sana bir teklifim olacak.Bizim çalışanlardan biri hamile ve işten ayrılmak istiyor.Onun yerine burada çalışmak ister misin?''der.
İrene ''A hayır teşekkür ederim ama istemiyorum''diyip kalkıyordur ki Tak Gu önüne geçer.
Tak Gu ''Bekle bir dakika.İşinde gerçekten iyisin.Seni kaybetmek istemiyorum''der.
İrene iyiliği dolayısıyla kabul etmeyi düşünür ve sonra ''Burası ... yere ne kadar uzaklıkta?''der.
Tak Gu ''... yeri mi?Sanırım 3-4 saatlik bir uzaklık''der.
İrene ''Aa öyle mi?Peki burada açlışacağım''der.
Tak Gu ''Nerede yaşıyosun peki yani o dediğin yer de mi?''
İrene ''Yok orada değil aslında evden kaçtım''
Tak Gu''Nedeni ni sormuyacağım.Özel hayatın.Burada kalabilirsin.Aşağıda boş oda var.Temizlersen kalabilirsin''der.
İrene ''Teşekkür ederim''der.
İrene yok olana kadar hayatın tadını almak istiyordur.
Tae Woon ise hala İrene'yi aramayı sürdürmektedir.Ancak İrene den 1 haftadır haber yoktur.Tae Woon bilgisayardan İrene'nin evdeki hallerini seyretmek istiyordur.Ne zamandır hiç bakmamıştır.Kameradan birinde İrene'nin birden yok olduğunu görür.Halisülasyon diyerek aldırış etmez.Sonra İrene'nin odasına gidip kavanoza bakıp ağladığını fark eder.Sonra kavanozun parladığını ve inci tanesi düştüğünü görür.Kamera'yı yakınlaştırır ve incinin kavanoza düştüğünü net görür.İrene'nin sonra odasından çıkıp kendi odasına girdiğini görür.
Tae Woon ''Benim odam mı?Neden odama girdi ki?''der ve devam ettirir.İrene Tae Woon'un yanı başına geçip Tae Woon'un başını okşayıp dudağından öper.
Tae Woon''Bu ne bir dakika''der ve kamerayı yakınlaştırır.
İrene'nin kendisini öptüğünü netçe görür.Sonra diğer günlerin kamera kayıtlarına da bakar.İrene hergün kendisi uyuduktan sonra odasına girip onun saçını okşayıp onu seyrettiğini fark eder.
Tae Woon ''Ne yani o da mı, beni seviyormuş.O zaman neden,neden beni sevmediğini söyledi ki''der.
O anda oda ışık dolar.
Tae Woon ''Bu ne ne oluyor''der
Büyükanne belirir.Tae Woon onu gördüğü anda çok korkar.''Sen kimsin be''der.
Büyükanne ''Ben İrene'nin büyükannesi''
Tae Woon ''Aigo konuşuyor birde.Bir dakika İrene'nin neyi oluyorsunuz?Büyükannesi mi?İrene'yi buraya yollayan kişi misiniz?''
Büyükanne''Evet.Az önce İrene'nin kaybolduğunu kameradan gördün değil mi?''
Tae Woon E.Evet.''
Büyükanne ''Halisülasyon değil gerçek.İrene'nin kavanozu dolmak üzere.İrene sana anlatmıştı.Kavanoz dolduğunda kimse ile evlenmezse bir göz yaşı gibi kaybolacak yok olacak diye''
Tae Woon ''Evet dedi''
Büyükanne ''İrene'nin kavanozu doldu dolacak bu yüzden İrene arada görünmez oluyor.Bir an önce İrene'yi bul ve onu kendi canını tehlikeye atacak kadar seviyorsan onunla evlen''der ve birden kaybolur.
Tae Woon ''Ahh bir dakika.Madem bu kadar şey biliyorsun.İrene nerede onu da söyle bari yaa''der.
Sonra oturur ve İrene'yi öptüğü zaman İrene'yi bulamadığı zaman aklına gelir.Tae Woon ''Yani o zaman yok olmuş görünmüyormuş''der.
Kameraları devam ettirir ve ikisininde işe gittiği amanın kamerasını açar.
Tae Woon ''Ahh burada işe gitmiştik.Sonrasını açıyım.A bu ne''der.
Kamerada ikisi çıktıktan sonra eve giren birini görür.Bu Min Ji'dir.
Tae Woon ''Min Ji?''
Kamerada kolyeyi alıp İrene'nin kıyafetlerinin arasına kattığı net ortadadır.
Tae Woon ''O yapmış''der ve hemen Min Ji'yi arar.
Min Ji eve gelir.
Mi Ji ''Ben de buraya gelmeyi düşünüyordum.Beak Hoon ve benim amerika'ya gitmemizi istiyormuşsun.''der.
Tae Woon ''Sen yapmışsın.Kolyeyi sen katmışsın''der.
Min Ji ''Ne söylüyorsun ben birşey yapmadım''der.
Tae Woon ''Herşeyi planlamışsın ama birşeyi hesaba katmamışsın o da kamera.İrene'yi işe aldığımda eve kamera taktırmıştım bütün odalarına hemde.Herşey net ve açık''
Min Ji ''Ben onu kıskandım.Büyükbaba sen hep ona bakıyodunuz.Sen ayrı büyükbaba ayrı sevgi gösteriyordu ona''
Tae Woon ''Git artık nereye gidersen git ama bir daha gözüme görünme''der
Tae Woon İrene'yi hala bulamamıştır.Aradan 1 ay kadar zaman geçmiştir.İş için bir yere gitmeleri gerekiyordur.Evinden 4 saat uzaklıkta bir yer.Boş araziye bina yapmı için gider.
Çalıştıktan sonra içecek şeyler almak ister.Ve oraya yakın olan Cafe'ye gider.İçeri girir.
Tae Woon ''Pardon.Bakarmısınız.6 tane kahve almak istiyordum.''der.
İrene oradadır.Tae Woon İrene olduğunu anlmaz.
İrene''Ahh evet efendim.Buyr...''der.
Tae Woon "İrene Sennn''der.
İrene ''Tae Woon''der.
Tae Woon İrene'yi dışarı çeker.''Sen nerelerdeydin 1 ay oldu seni heryerde aradım.Ama sonunda buldum.Ben çok üzgünüm İrene.Min Ji yapmış herşeyi.Lütfen gel gidelim''der.
İrene ''Min Ji mi?Neyse şuan hiçbirşey umrumda değil ben gelmiyorum."der.
İrene gelmemekte ısrarcıdır.Tae Woon ise inşaat için hala orada çalışıyordur.İrene'nin hergün yanına gelip''Eve geri dönelim''der ama İrene kabul etmez.
Tae Woon inşaat için uğraşıyordur.Malzemeler ile ilgili rapor alır.Sürekli saatine bakar.İreneden kahve istemiştir.İrene'nin siparişi getirmesi bekler.Çalışanlardan birinin ayağı 2.Kata destekli olan tahtaya çarpar.İrene de siparişleri hazırlamış geliyordur.İrene tahtaların çok yakınındadır.Tahtalar devrilir.
Çalışanlardan biri bağırarak ''Çekilinnnnnn''der.
Tae Woon başını kaldır tahtaların düştüğünü görür.İrene'nin de orada olduğunu görünce İrene'nin üzerine kalkan olur ve tahtalar ikisininde üzerine düşer.
İrene alttadır.Üstünde Tae Woon baygındır ve başı kanıyordur.
Hastahaneye götürürler.Doktor ameliyata alır ve ameliyattan çıktıktan sonra doktor beyin kanaması olduğunu uyanmama gibi bir durumu olduğunu söyler.
Aradan 2 gün geçer büyükbaba ve İrene başındadırlar.Tae Woon gözlerini açar.Ağzından çıkan tek kelime vardır o da ''İrene sorumluluğmu almalısın.Benimle evlenir misin?''der.
İrene ağlayarak ''Evet''der ve bir yandan da gülümser.
Tae Woon hafiften iyileşir.Büyükbaba düğün için heryeri ayarlamıştır.Tae Woon hastahaneyden herşey gelinlik damaylık herşey hazırlanır.İrene tekken Büyükanne belirir.Eline yüzükleri verir.''Takmanız gereken yüzükler bunlar.Bir an önce yüzükleri tak kavanoz doldu.Birkaç damal kadar yer kaldı.Eğer yüzüğü parmağınıza takarsan kavanozla işin biter evli sayılırsınız yani.Ama düğün yaptığında ağlarsan kafanı kırarım''der ve gider.
İrene yüzükleri takar.Yüzükler parmaklarına takıldığı anda parlar.Büyükanne tekrar ortaya çıkar.
''Sizin kaderiniz başından belirliydi.Yüzükler yakıldı artık.Ama damadın hala beyin kanaması riski var.İrene'nin döktüğü bu göz yaşları senin hayatını kurtaracak olan şeyler.''der.Büyü yapar ve İnciler sırasıyla kavanozdn çıkıp Tae Woon'un başı etrafında dolanır.Sonrasında büyü biter bitmez Tae Woon iyileşir.Hastahane çıkışında hemen düğünü yaparlar.
Hayatları boyunca mutlu oluurlar...
_-_FiNaL_-_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder