25 Nisan 2013 Perşembe

Seoul Sokaklarında 1.Bölüm

1.Bölüm

Türkiye...

Park Yeon Rin Kore'ye gideceğini ailesine söylemiştir ve ailesi de kabul etmişlerdir.Park Yeon Rin adını bir kore adı ile değiştirmiştir.Okulunu sadece Kore'ye adamıştır.Korece kursuna gitmiş ve Kore'de Türkçe Dil Eğitimi için gidecektir.Yani en azından ailesine öyle söylemiştir.
Sabah olur Park Yeon Rin'in annesi ''Yaa. Yeon Rin kalk bugün çok işimiz var.Ayy daha ne kadar uyumayı planlıyorsun?''
Yeon Rin ''Ayşş, kalktım anne tamam ya kalktım''der ve kalkar.Duvarında asılı olan Kore bayrağını öper ve yüzünü yıkamaya gider.
Annesi ''Kızım bugün dayınlar ve amcanlar gelecekler ee yarın gidiyorsun veda partisi falan yapacaklarmış''der ve annesi kahvaltıyı hazırlar.
Yeon Rin ''Vav veda partisi mi?Süpermiş''diyerek kahvaltıya oturur.
Kahvaltıyı ettikten sonra annesine ''Anne ben birkaç kıyafet falan alacağım kendime yedekte kıyafetim olsun, hadi görüşürüz''diyerek annesine el sallar ve koşarak evden çıkar.
Çarşıya gelir mağaza mağaza dolaşır.Yeon Rin içinden ''Ahh gitmeden önce dayımlarla Taksim' de gidiyim bir daha göremem''der ve öyle düşünceli giderken bir kız ile çarpışır.Bu kişi Eun Chae'dir.
Yeon Rin ve Eun Chae yere düşmüşlerdir. Yeon Rin ''Ahh kusura bakmayın lütfen yanlışlıkla oldu.İyi misiniz?''der ve Eun Chae'yi yerden kaldırır ve üzerini çırpar.
Eun Chae''Ay siz iyi misiniz?Ben iyiyim sorun yok''der.Eun Chae uçak biletlerini almıştır ve elindeki bilet ile kağıt parçaları yere düşmüştür.Onları almak için yere eğilir ve kağıtları toplar.Yeon Rin'in de elinde kıyafetler ve kuzeninin ödevi için çıkarttığı kağıtlar vardır.Yeon Rin de kendi kağıtları toplar.Birbirlerinden ''Üzgünüm''diye ayrıldıktan sonra Yeon Rin ''Kuzenim'in kağıtlarının sırası hep bozuldu böyle götürürsem beni öldürür''diyerek oturur ve kağıtları  düzeltir.Arada farklı bişey görür.Bu Eun Chae'nin biletidir.O da yarın için bilet almış ve ismini korece olarak değiştirmiştir.
Yeon Rin ''Aaa bune?Bilet bu ama burada ne işi var?''der ve bilete bakar.Yeon Rin ''Eun Chae?Bu korece isim.İyi de kimin ki bu?Ahhh bu az önceki kızın olmasın?Ne yapacağım yaaa?''diye düşünür ve aşağıda onun telefon numarası vardır telefonu ile onu arar.
Eun Chae hiç farkında değildir.Telefonu çalar ve telefonu açar.
Eun Chae ''Kayıtlı numara değil kim ki ? Alo!Buyrun kimsiniz?''
Yeon Rin ''A merhaba ben Yeon Rin''
Eun Chae şaşırır ''Kim?''
Yeon Rin ''Az önce çarpıştığınız kişiyim yani.Biletiniz şuan yanımda gelip almak istermisinzi yoksa ben mi geliyim?''der.
Eun Chae bilet diyince elindekilere bakar ve telaşlanır telefonu tekrar eline alıp ''Hey bilet sizde mi?''der.
Yeon Rin ''Evet neredesiniz şuan gelip veriyim size yarın gidiyormuşsunuz heralde meşgulsünüzdür.''
Eun Chae ''Evet teşekkürler.Şuan Nişantaşı'ndayım.''
Yeon Rin ''Tam olarak oranın neresindesiniz?''
Eun Chae ''******* cafe'deyim''
Yeon Rin ''Peki ama ben orayı bilmiyorum ki neyse taksiye biner gelirim bir şekilde''der ve telefonu kapatır.
Yeon Rin taksiye biner ve yoldadır.Uçak biletine bakar.''Aaa aynı gün ve aynı saatte gidiyormuşuz.Birde aynı uçakla.Havaalanında görür müyüm acaba?İsmi de güzelmiş Eun Chae.Ay çok tatlı bir isim. I am Sorry I love You 'daki Eun Chae ismi ile aynı.O da koreye gidiyor benim gibi''der.
Taksici ''Geldik efendim.24 TL 50 kuruş tutuyor.24 TL verseniz olur''der.
Yeon Rin ''Peki teşekkürler''der ve iner.
Cafe'ye gelir.Etrafına bakınır.Göremeyince telefonu açar.
Yeon Rin ''Ben geldim ama sizi göremiyorum''
Eun Chae''Öyle mi ahh sizi şimdi gördüm''
telefonlarını kapatırlar.
Yeon Rin ''Tekrar kusura bakmayın.Biletinizi yanlışlıkla kağıtlarla almışım fark etmeden''
Eun Chae ''Önemli değil getirdiniz sonuçta.''
Park Yeon Rin ''İletişime geçmek için biletinizi biraz kurcaladım kusura bakmayın.Ama isminiz bir kore ismi''
Eun Chae ''Evet koreye gideceğim bu yüzden korece bir isim olsun istedim''
Yeon Rin ''Benimde ismim Korece Yeon Rin, Psrk Yeon Rin''
Eun Chae ''Memnun oldum.Sizin isminiz neden korece''
Park Yeon Rin ''Ben bir kore fanıyım ve kore kursuna gittiğimde ismimi değiştirdim.Yarında Kore'ye gideceğim Seoul'a.''
Eun Chae ''Öylemi süpermiş.Bende yarın gidiyorum.''
Yeon Rin ''Evet kurcalarken fark ettim.Siz ne için gidiyordunuz''
Eun Chae ''Hem bir fan olduğum için hemde rehberlik için.'2
Yeon Rin ''Öyle mi kaç dil biliyorsunuz''
Eun Chae ''6 dil.Türkçe,Korece,Japonca,Çince,Tayvanca,İngizice''
Yeon Rin ''Bende bu dilleri biliyorum tam olarak asya dillerine ağırlık verdim.tayvanca beni biraz yorsada öğrendim.''
Eun Chae ''Siz ne için gidiyordunuz peki''
Yeon Rin ''Ben Türkçe Dil Kursu için Öğretmen amaçlı yani bu arada yaşım 25.''
Eun Chae ''Benim de yaşım 25.Çok ortak noktamız var.''der.
O sırada Eun Chae'nin telefonu çalar.Arayan babasıdır.Eve gelip yarın için hazırlıkları yapması gerektiğini söyler.
Eun Chae ''Kusura bakma şuan gitmem gerek tanıştığıma çok memnun oldum''der.
Yeon Rin ''Bende çok memnun oldum.Uçakta görür müyüm seni bilmiyorum.Seoul'da iyi şanslar.''der ve ayrılırlar. 
Yeon Rin'in de annesi arar ve dayısı ile amcasının  geldiğini söyler.Yeon Rin de  eve gider.Olanları ailesine anlatır.Parti başlar ve artık yatma zamanıdır.Yeon Rin yatağa gider.
Sabah olur erkenden ev halkı kalkar.Çantalar hazırlanmıştır.Yeon Rin'in annesi ''Kızım orada bu biber turşusunu bulamazsın bunu da yanına al.Sen acıyı seversin''der.
Yeon Rin ''Aman anne orada da vardır yoksa de kimchi var zaten''
Annesi ''Kim- ne her neyse ismi olabilir ama benim yaptığım gibi yoktur al''
Yeon Rin ''Ve gülüm ve senin yaptığın gibisini bulamam doğru''der ve alır.
Arabaya biner ve havaalanına giderler.Biraz beklerler ve zaman gelir.Vedalaşırlar.Amcası'' ben arkadaşımı aradım seni havalanından alacak''der.Yeon Rin ''Peki saol''der ve el sallayarak gider.
Eun Chae hemen yanından geçer ancak göremez.
Yeon Rin uçağa biner.Sıraya göre gider ve bir kızın yanına oturur.
Yeon Rin ''Merhaba''der ve ceketini çıkarıp oturur.
Yanındaki kişi Min Ji'dir.''Merhaba buyrun''der.
Uçak kalkar.Yeon Rin çok sabırsızdır heyecandan ne yapacağını bilemez.Ve Min Ji ile tanışmak ister.
Yeon Rin ''Şey ilk gidişiniz mi?''
Min Ji ''Evet''der.
Yeon Rin ''Heyecanlı değilsiniz heralde''
Min Ji ''aslında heyecanlıyım bu yüzden dergi okuyorum''der.O arada onlarda tanışırlar.
Akşam olmuştur herkes uyuyordur.Yeon Rin de uyumuştur.Uçak kore havaalanına iniş yapacaktır.
Pilot ''Evet Sayın Yolcularımız Kore havalanına iniş yapacağız.Herkese Günaydınlar Efendim''
Yeon Rin ve Min Ji pilotun sesne uyanırlar.Yeon Rin pencereden aşağı bakar.
Yeon Rin ''AAAAAA''diye çığlık atar ,herkes ona bakar.
Yeon Rin etrafındakileri görünce ''Üzgünüm''der.
Yerine oturur.
Yeon Rin ''Güney Kore Beni Bekle''der.

_-_Bölüm Sonu_-_
박 연 린

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder