26 Nisan 2013 Cuma

Seoul Sokaklarında 2.Bölüm

2.Bölüm

Seoul...

Yeon Rin ve diğer yolcular Kore havalanına iniş yaptıktan sonra çantalarını alırlar.Yeon Rin çantayı aldıktan sonra amcasının arkadaşını bekler.Min Ji Yeon Rin'i  görünce ''Ahh selam seni kaybedeceğim sandım''der.
Yeon Rin ''A selam Min Ji.Ne oldu?''
Min Ji ''Ben Seoul'da Junior Cafe'ye gidecektim.Ama haritayı kaybettim.Beni alacak olan kişi de daha gelmedi.Orada tanıdığım biri var kuzenim.''
Yeon Rin ''Peki yardım edebileceğim bir şey var mı?''
Min Ji ''Sen Seoul'da kalacağını söyledin.Nereye gideceksinSeni almaya gelen olmayacak mı?''
Yeon Rin ''Evet gelen olacak.Ama benden istediğini tam anlamadım.Seni bırakmamızı mı istiyordun?''
Min Ji ''Evet sana da zahmet olacak ama''
Yeon Rin ''Bekleyelim.Amcamın arkadaşı gelecekti.O buraları iyi bilir seni bırakabilir belki.Merak etme''der ve beraber beklerler.
Yeon Rin Eun Chae'yi görür.''Eun Chaeeeee''diye bağırır.
Eun Chae arkasını döner ve Yeon Rin'i görür.O da yanındaki arkadaşı ile birlikte gelir.
Eun Chae ''Selam yine karşılaştık''
Yeon Rin ''evet''
Eun Chae''Yanındaki koreli gibi durmuyor''
Min Ji ''Ben Türküm''
Eun Chae ''Öylee mi?Memnun oldum ben Eun Chae''
Min Ji ''Bende memnun oldum.''
Yeon Rin ''Senin yanındaki kim''
Eun Chae ''Ahh tanıştırmayı unuttum.Arkadaşlar bu Yo Ra.Uçaktayken hemen yanımda oturuyordu.Tanıştık kaynaştık bizde''der.
Yeon Rin ve Min Ji de tanışırlar Yo Ra ile.Yeon Rin telefon ile arar amcasının arkadaşını (amcasının arkadaşının adı Tae Beak).
Yeon Rin ''Tae Beak Ajussi nerdesin?''
Tae Beak''Geliyorum.Bir arkadaşımın da kuzeni geliyormuş türkiyeden onunla geliyoruz''
Yeon Rin ''Peki tamam bekliyorum''der.
Yeon Rin vediğerleri 2 kız daha görürler.Ünlülerin dergileri hakkında konuşuyorlardır.Koreli sanırlar ikisini.
Korece konuşarak ''Merhaba(aniyaseyo)''derler.
Kızlar gözlüklerini çıkarırlar.Yeon Rin ''Çekik değil gözleri''diyerek türkçe konuşur.Kızlar ''Türkmüsünüz''derler.
Yeon Rin ''Evet''derler.O sırada Yeon Rin ve arkadaşları o 2 kızla da tanışırlar.Kızlar ''Ben Ji Yeong ve yanımdaki de Yo Jin ''der.ve bu 6 kişi kendini bulur ve tanışırlar.Yeon Rin ve Min Ji'yi alacaklar vardır ancak diğerlerin kimsesi gelmemiştir.
Min Ji ''Siz de mi birilerini bekliyorsunuz kızlar''
Diğerleri ''Hayır beklemiyoruz.Biz ilk başta bir ufak otelde kalp sonradan kiralık oda tutmayı planlıyoruz ikimz''der.
Yeon Rin ''Eun Chae sen''
Eun Chae ''Bende aynı şekilde düşünüyorum.Yo Ra ile beraber oda tutacağız''
Yeon Rin ''Ayrılacağız yani ben hep beraber olmak isterdim.''
Eun Chae ''O nasıl olacak''
Yeon Rin ''Ben Ajussi beni aldıktan sonra bir cafe'nin üst katında kalacağım.Çok büyük bir yer.Altta cafede bir oda var orada da ajussi kalacak.Kalacağım yer çok büyükmüş.Tek kalmak sıkıcı olacak.Beraber kalsak çok güzel olurdu.''deer.
Kızlar ''Şanslısın Yeon Rin''derler.
Yeon Rin ve diğerleri telefonlarını birbirlerine kayıt ederler birşey olursa ulaşabilmek için.O sırada Yeon Rin'in Ajussisi gelir.Yeon Rin ajussi'ye türkiye deyken görmüştür.
Yeon Rin ''Ajussi''diye boynuna atlar.
Yeon Rin ''Ajussi bu bayan kim''der.
Min Ji ''Hey kuziiii''der.
Yeon Rin ''Hıı kuzi ayy yani kuzen mi?''
Min Ji ''A merhaba siz kuzenimle tanışıyor musunuz?''
Ajussi ''Evet peki ya siz Yeon Rin ile''
Min Ji şaşkınca başını sallar.
Ajussi ''benim açtığım bir cafe var orada çalışan bayan''der.
Yeon Rin ''Min Ji kuzenin ile ajussi tanışıyorlar.Biz ayrılmayız belki''diye gülümser.
Ajussi ''Sizler türksünüz sanırım Merhaba gençler''der.
Eun Chae ve diğer kızlar ''Merhaba''derler.
Ajussi ''Yeon Rin işim var gitmemiz gerek''der.
Yeon Rin'in gözleri dolar.
Ajussi ''YeonRin ne oldu canım''
Yeon Rin ''Ajussi arkadaşlarımdan ayrılmak istemiyorum''der.
Eun Chae ''Yeon Rin merak etme telefonlarımız kayıtlı sürekli buuşuruz''der.
Yeon Rin ''Gerçekten mi?Söz mü?''der.
Kızlar hep bir ağızdan ''Sözzzz''derler.
Yeon Rin çantaları eline alır.Ajussi de yardım eder.Min Ji'nin kuzeni de (Min Ji'nin kuzenin ismi Eun Mi)Min Ji'nin çantalarına yardım eder.Yeon Rin el sallayarak Min Ji ile gider.
Yeon Rin ile Min Ji arabaya bindiğinde birbirlerine sarılarak ağlarlar.
Ajussi gülerek ''O kadar zamanda ne kadar yakınlaştınızda böyle ağlıyorsunuz?''der.
Yeon Rin ''Yabancı bir ülkedeyiz.Ve kendi milletimizden insanlarla tanışmışken sonrasında ayrıldık.Ajussi tabi ağlarız''der.
Ajussi ''Peki peki birşey demedim.
Ajussi ''Eun Mi ssi kuzeniniz nerede kalacak.''
Eun Mi ''Benimle birlikte evde kalacak''
Ajussi ''Ama eviniz zaten küçük''
Eun Mi ''Olsun sorun olmaz''
Yeon Rin ''Benimle kalsa olmaz mı ajussi''
Ajussi ''Evet bende o yüzden sordum.Yeon Rin ile Min Ji de ayrılırsa Yeon Rin çok üzülür.Zaten hergün cafe ye geliyorsunuz.Min Ji'yi görebilirsiniz.''der.
Min Ji''Size rahatsızlık vermiyeceksem benim için sorun yok''der.
Eun Mi ''Olmaz Min Ji yük olmanı istemiyorum''der.
Ajussi ''Ne yükü Allah Aşkına kalsın iste''
Eun Mi ''Min Ji'ye bakar ve ''Peki ama Yeon Rin ile iyi geçinerek tamam mı?''
Min Ji ''Tamam söz, saol kuzen''der.
Cafe'ye varırlar.Yeon Rin ile Min Ji çantaları indirirler ve Cafenin içini gezerler.Cafede bir çalışanda Ha Na'dır.
Ha Na''Selam kızlar bende türküm.Bu cafede 2 kişi çalışıyor.2 si de türk.''der.
Yeon Rin, Min Ji ve Ha Na  konuşurlarken Ajussi gelir.
Yeon Rin ''Ha Na da türkmüş.''der.
Ajussi ''Evet 1 yıldır burada çalışıyor.Hıı bu arada 3 kişi birlikte yaşıyorsunuz ona göre.Çünkü Ha Na özel bir sebepten dolayı evden ayrıldı bu yüzen cafenin üstünde yaşıyor yaklaşık 1 haftadır.
Yeon Rin ''Kalabalık olacağız yani oleyy ben kızlarla beraber hep yaşamak istemiştim.''der.
Beraberce odalarına çıkarlar ve eşyaları yerlerine katarlar.
yukarıda 3 oda vardır.Ha Na,Yeon Rin,Min Ji o 3 odaya yerleşirler.
Yeon Rin kıyafetlerinden önce Kore bayrağı posterini çıkarır ve duvara asar.
Yeon Rin ''Hey Kore Geleceğim dediğim zaman gelerim.Bak iste buradayım.''

_-_Bölüm Sonu_-_
박 연 린

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder