26 Nisan 2013 Cuma

Seoul Sokaklarında 3.bölüm

3.Bölüm

Eun Chae ve Yo Ra beraber hemen oda bakımına başlarlar.Ancak oda fiyatları umdukları gibi olmaz.Yeon Rin hemen Eun Chae'yi arar.
Yeon Rin ''Selam canım ne yaptınız bulabildiniz mi?''
Eun Chae ''Evet demeyi çok isterdim ama maalesef henüz bulamadık canım.''
Yeon Rin ''Ufff çok yorulmuşsunuzdur.''
Eun Chae ''Evet hemde çok havaalanından bu yana geziyoruz.Birde yanımızdaki çantalarla''
Yeon Rin ''Cafe'nin adresini veriyim gelin.İçecek ısmarlarım serinlersiniz''
Eun Chae''Evet olabilir aslında adres neydi canım''
Yeon Rin adresi söyler ve Min Ji'ye henüz oda bulamadıklarını söyler.Yeon Rin hazır onlar geliyorken diğerlerini de çağırmak ister.Ji Yeong ve Yo Jin'i de arar.Onlar otel bulmuş ve yerleşmişlerdir.
Yeon Rin ''Kızlar ben aşağı iniyorum''der ve ajussi nin yanına gelir.
Kapıyı çalar ve içeri girir.''Ajussi odan burası mı?Çok küçükmüş ama şirinmiş de.Ama sen şirkette takım lideri değilmiydin?Neden böyle ufak bir yerde kalıyorsun?''
Ajussi ''Evim var ama burası daha rahat.''
Yeon Rin'' Ajussi sen hangi şirkette çalışıyorsun''
Ajussi ''Ünlülerin olduğu bir yer neden?''der ve güler.
Yeon Rin ''Neeee!Sen ciddi imisin?''
Ajussi ''Elbette ciddiyim''
Yeon Rin ''Kim kim var ünlülerden kim kim var söyle lütfen''
Ajussi ''Kim hyun joong,Yoochun,Le Min Ho,Kim Jae Joong,Kim Myung Soo,Kim Bum...bunlar senin en çok sevdiğin kişiler dimi bunlar var daha da varda şimdi saysam bitmez sanırım''
Yeon Rin ''Ajussi bayılacağım şimdi tut beni''
Ajussi ''Yeon Rin İnan çok yorgunum başka zaman bayıl belki o zaman tutarım''
Yeon Rin ''Ayşş Ajusssiiii''der ve Ajussi gider.
Yeon Rin ''Ajussi yarın seninle---''
Ajussi ''Asla asla olmaz şirkete benle gelemezsin''
Yeon Rin ''Ne olur gelsem bir kez ''
Ajussi ''Olmaz''
Yeon Rin ''Gıcıkkkk''der ve sinirlenir.
Min Ji Yeon Rin'e seslenir.''Yeon Rin kızlar geldi çabuk gel''der.
Yeon Rin gelir ve sarılır.Ajussi Ha Na'yı onlarla tanıştırır.O sırada Ajussi Eun Chae'nni henüz ev bulamadığını ve diğerlerinin de çok pahalıya bir yer bulduğunu duyar.Ajussi bir anda koreye ilk gelirş zamanı ile onlarında aynı olduğunu hatırlar.
Ajussi ''Hey hepiniz gelin ve burada kalın üst katta''
Kızlar şaşırır ''Hıı? ''derler
Ajussi ''Yukarıda 2 oda var 5 kişi kalın işte beraber.''
Kızlar ''Olmaz öyle hep beraber size çok yük oluruz''
Ajussi yanlarına oturur ve ''Ben de ilk geldiğimde çok zorlanmıştım sizi anlıyorum yani.Hepimiz türküz türkler birbirne yardım etmeli dimi hı?''
Kızlar ''Ama öyle beleşe olmaz''
Ajussi ''Eyşş gurura bak peki tama arada çok müşteri oluyor cafeme yardım edin olsun bitsin tamam mı?''der.
O sırada Eun Mi gelir.''Bu 5 kişi olayı 6 kişi olsa olur mu?''
Ajussi ''Bir sorun mu var Eun Mi ssi''
Eun Mi ''Ev sahibi kirayı 1 ay geciktirdim diye evden çıkmamı istiyor''
Kızlar ''Olur tabi olur dimi gel bizle kal''derler
Ajussi ''Bakın birleştiniz tekrardan oldu bitti işte''
Ji Yeong ''Ama biz otele dönüp eşyalarımızı amalıyız''
Ajussi ''Markete gidecektim zaten gidelim arabayla da döneriz''
Jiyeong''Çok saolun''der ve birlikte giderler.
Yeon Rin ile Eun Chae de birlikte odada kalırlar.Her odada 2 kişi kalır.
Beraber yemek yerler sonra da kızlar ellerine gazete alıp part-time iş bakarlar.Yeon Rin bir markette iş düşünüyordur.Dil öğretmenliğine gidip bir yandan da çalışmak istiyordur.Yeon Rin'in hayali dans etmektir.Kimse yokken grupların şarkıarını açıp onlar gibi dans ediyordur.Diğer kızların anlatmadığı daha birçok acı tatlı anılar vardır.Gece geç saatlere kadar iş ilanlarına bakarlar.Sonrada yatarlar.
Sabah olur.Yeon Rin kalkar ve kızları da uyandırır.Kahvaltı ederler.
Kahvaltıda Yeon Rin ''Arkadaşlar iş bölümü yapalım mı?''
Eun Chae ''Olur''
Min Ji ''Elbette yapmalıyız ajussi herşeyi yapmak zorunda kalmasın''
Yeon Rin ''Ben elektrik su faturalarını üstleniyim''
Min Ji ''Ben geç çıkacağım için evin temizliği benden sorulsun''
Eun Chae'' Bende eve yiyecek içeceklerden sorumlu olayım''
Jiyeong''Ben yemek güzel yaparım yemekler benden''
Eun Mi ''Ben Bu evin kirasından sorumlu olayım''
Yeon Rin onu boşver ajussi halleder''
Eun Mi ''Olsun şuan herkes yük gibi hisstediyor kendini bu yüzden bu yükü azaltmak gerek''
Yeon Rin  ''Peki''
Ha Na ''Ben yemekleri hazırlayıp bulaşıkları yıkamayı yapabilirim''
Yeon Rin ''oldu işte''der.
Kızlar tek tek part-time işe koyulurlar.Yeon Rin ise Türkçe Dil kursuna gider ve işe başlayacağını duyurur.Oradaki müdür Yeon Rin'in geleceğini biliyordur ve 1 hafta sonra göreve başlayacağını söyler.Yeon Rin odadan çıkar ve biri ile çarpışır.
''Ahh gerçekten sakarım çok üzgünüm''der.
Kadın ''Dikkat etsene ya''der
Yeon Rin ''Üzgün olduğumu söyledim ama''der.
Kadın ''Koreli gibi durmuyorsun''
Yeon Rin ''Türküm''der.
Kadın da türktür.
Yeon Rin ''Sizde türksünüz heralde''
Kadın ''Evet git başımdan bir sürü işim var''
Yeon Rin ''Çok asabiiniz ben de burada çalışacağım çok karşılaşacağız iyi geçinsek''der.Kadın durur.
''Ne ne ne burada mı çalışacaksın''der.
Yeon Rin ''Evet''
Kadın ''Ne üzerine öğretim vereceksin''
Yeon Rin ''Dil bilgisi''
Kadın ''Bende.Ama ben işimde en iyisiyim yani sonrasında üzülmeyesin''
Yeon Rin ''Üzülmem''der ve gider.
Kadın ''Of ne sinir.Ben buranın en iyisiyim.Tabi ki de önüme çıkan karıncayı ezmeliyim''der ve gülümseyerek gider.
Yeon Rin ''Ay bu ne yaa ilk günümde böyle biri ile karşılaşmak çok şanssızca''der ve gider.
Park Yeon Rin gidip cafeye ajussi yi görecektir.Ajussiyi hazırlanmış bir şekilde görüce şirkete gideceğini tahmin eder.O da peşinden gitmeye karar verir çünkü şirketi çok mrak ediyordur.
Taksiye biner ve ajussinin arabasını takip ettirir.En son şirkete gelirler.
Yeon Rin'in gözler birden bir açılır.''Wawwww''der.
Taksi durur yeon rin iner.Ajussi'ye görünmeden girmeye çalışır ancak güvenlik vardır.
Şirkete uzaktan bakar ve  ''Kore'nin Yıldızarının Malikanesine Hoş Geldim''der ve gülümser.

_-_Bölüm Sonu_-_
박 연 린



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder