8 Mayıs 2013 Çarşamba

Seoul Sokaklarında 10.Bölüm

10.Bölüm
Ha Na ~ Ji Yeong
Myung Soo Yo Ra'ya kendisini öpmek istediğini söyledikten sonra Yo Ra çok şaşırmıştır.
Yo Ra Myung Soo'nun karnına doğru ayakları ile bastırır ve ondan uzaklaşır sonra sudan çıkar.
Havluya sarılır myung Soo''ya dönüp ''Ben senin düşündüğün o kolay kızlardan değilim.İyi günler size''
Myung Soo sudan hemen çıkar ve ''Ben sizi öyle düşünmedim zaten üstelik ben kolay kolay kızlara ilgi göstermem sana ilgi gösteriyorsam bunda sebep araman gerek''
Yo Ra ''Bir sebebe gerek yok iyi günler''der ve Myung Soo kolundan tutar.
''Bak ben seni diğer kızlarla aynı görmüyorum.Hıı çok mu hızlı ilerledin diyorsun tamam yavaş yavaş ilerleyelim bari onu kabul et''
Yo Ra ''Peki düşünmem gerek''
Myung Soo ''Siz kızlar gerçekten şu düşünme işini hızlı yapamıyorsunuz değil mi?''
Yo Ra güler ''Hıh düşündüm peki şans vericem bakaklım beğenmezsem almam''
Myung Soo ''Manavdan yiyecek mi seçiyon sen yaa''
Yo Ra ''Şaka şaka ama bak kimseye sevgili olduğumuzu söylemek yok ''
Myung Soo ''Sevgili'Bunu duymak güzel peki zaten scandall olmaması için susacağım''
Yo Ra ile Myung Soo birbirlerinin  telefonlarını alırlar ve ayrılırlar.
Yo Ra sadece arkadaşlarına açıklar.Myung Soo da Aron'a söyler.
Kızlar sonrasında tatilleri bittiği için seoul a dönerler.Gider gitmez Yeon Rin'e fotografları gösterirler.
Ji Yeong kendine kıyafet almak için çarşıya çıkar.Tek tek mağazaları dolaşır.Sonra bir mağaza önünde kalabalık görür.İndirim var sanıp gider ve bir sürü insan pencereden birine bakıyordur.
Ji Yeong da dayanamaz bakar.Sonra orada Le Min ho'yu görür.Le Min Ho birçok insan orada olduğundan o taraftan çıkamıyordur bu yüzden orada takılıp kalmıştır.Ji Yong o mağazaya bakar ve daha öncesinde alış veriş yaptığı mağazadır orada çalışan bir kızla arkadaş bile olmuştur.Ji Yeong o arkadaşı sayesinde içeri alınır.Le Min Ho bir kaç adım ötesinde duruyordur.Korumalarını aramış ancak korumalar trafik yoğunluğundan gelemiyordur.
Ji Yeong ''Pardon belki yardımım dokunur size''
Le Min Ho ''Siz kimsiniz?''
Ji Yeong ''Benim kim olduğumu boş verin.''der ve etrafına bakınır içeride pizza sipariş ettiğikleri için siparişi getiren bir erkek vardır. Ji Yeong ''Buldum''der.
Le Min Ho ''Neyi buldunuz''
Ji Yeong pizzacının yanına gider ve kulağına herşeyi anlatır. Ji Yeong ''Min Ho ssi üzerinizdekileri çıkarın''
Min Ho ''Anlamadım''
Ji Yeong ''Kabine girin pizzacının kıyafetini giyin pizzacıda sizinkileri pizzacı sizin kıyafetinizi giydikten sonra sizmiş gibi arkasını dönüp burada duracak sizde kaskı takıp pizzacı gibi çıkacaksınız''
Min Ho ''Bu kıyafetler marka''
Ji Yeong ''Başka seçeneğiniz varsa buyrun''
Min Ho'nun başka seçeneği olmadığı için kabul eder.Kabine girir ve kıyafetleri çıkaırr.
Kaskı takar.MinHo ''Orası çok kalabalık nasıl sıyrılacağım''
Ji Yeong ''Min Ho'nun elinden tutar ve arkadaşıymış gibi davranıp Min Ho ile kalabalıktan sıyrılır.Mağazanın arkasına kadar el ele giderler. Sonra ikiside birbirinin elini bırakır.
Le Min Ho ''İyiliğiniz için saolun''
Ji Yeong ''Önemli değil''
Min Ho ''Sanki sizi bir yerde daha gördüm ama nerde''
Ji Yeong Yoochun scandallda Min Ho'nunda orada olduğunu biliyordur ve orada karşılaştıklarını anlatır.
Min Ho''Hıı şimdi hatırladım menajer yüzünden zor durumda kalmıştınız sizin için zor olmalı''
Ji Yeong ''Evet pardon sizden birşey isteyebilir miyim.Ben sizin aşırı fanınızım bu yüzden bir de size yardımım oldu yani telefon numaranızı alabilir miyim belki tekrar yardım edebileceğim birşey olur''
Min Ho ''Genelde telefonumu herkese vermem ''
Ji Yeong ''Öylemi''der ve üzülür.
Min Ho ''Ama ben yaramazımdır belli olma benim işim belki bir zeka küpüne ihtiyacım olabilir''der ve telfonunu Yi Yeong'a verir.
Ji Yeong Min Ho'yu kendine ''Yaramaz Artist''diye kaydeder.
Min Ho da Jiyeong'u ''Zeka Küpü''diye kaydeder.
Onlar oradan ayrılırlar.
Ha Na telefonla Ji Jeong'u arar.
Ji Yeong ''Ha Na bende seni arıyacaktım.''
Ha Na ''Bir sorun mu var''
Ji Yeong ''Hemde ne sorun Le Min Ho ile karşılaştım''
Ji Yeong ''Ne oluyor size ya Yo Ra Myung Soo ile sevgili olduğunu söyler sen Le Min Ho ile karşılaşırsın.Sonra bir de Yoochun scandall meselesi var tabi''
Ji Yeong ''Telefonumu da aldı''
Ha Na ''Telefon mu birde onu aldı yani vay be ama nedense ben hiç ünlülerle karşılaşmıyorum''der ve o sırada birine çarpar.Ha Na'nın elinde kahve vardır.
Ha Na'nın elindeki kahve çarpıştığı kişinin üzerine dökülür.
Ha Na telefonu kapatır.''Çok üzgünüm''
Başını kaldırır ve karşısındaki Lee Jeong Min'dir.
Ha Na ''Waw kore küçük derlerdi de bu kadarını tahmin etmiyordum'der.
Jeong Min ''Çekil gitmem gerek''
Ha Na ''Kahve sıcaktı yanmışsınızdır''
Jeong Min ''Ahh çeki-''der ve arkadan liseli anlarını görünce Ha Na'ya dönüp ''Üzgünsen bana yardım et''der ve Ha Na'nın elinden tutup koşmaya başlar.
Ha Na içinden ''-Allahım böyle bir zamanı aklıma bile getirmemiştim ama oldu-''der.Daha sonrasında Jeong Min'in üstüne bakıp ''-Biz gerçekten sakarız yada bu koreye gelip yaşayan kızlar bir şekilde sakar oluyor.Bende dizilerde kızları niye hep sakar rolünde yapıyorlar diyordum-''
Jeong Min  ''Ahh yakalanacaz ya koşsana''
Ha Na ''Tamam tamam koşuyorum işte''der.
En sonunda bir sokak arasına girirler.Orada yollarını fanlara kaybettirirler.Sonra Ha Na Jeong Min'e bakıp durur.
Jeong Min ''Ne o sende mi bu lise fanları gibi benim peşimi bırakmayacaksın ha''
Ha Na ''Evet hı?''
Jeong Min ''Anladım beni görünce aklın uçtu senin''
Ha Na ''Aynen öyle''
Jeong Min ''Neyse teşekkürler ben kaçar ahh üstüm başım battı yaa''
Ha Na ''Ama kıyafetiniz''
Jeong Min ''Ne o almayı mı düşünüyorsun sen bunu atın alamazsın tamam mı bay bay''
Ha Na Jeong Min'in kolundan tutar ve ''En azından temizliyim birisi sizi fark eder ve fotografıınzı çekerse kirli kıyafeti ile geziyor diyerekten haberlere düşersiniz''
Jeong Min ''Hiç doğru konuşamazsın sanıyordum demekki konuşabiliyor muşsun''
Ha Na ''Suçlu olduğum için susacağım''
Jeong Min gülerek suçlu mu ''Ahh bak bunu da iyi biliyor muşsun''
Ha Na güler ve ''Blüzunu çıkarman gerek şurad bir WC var oraya gidelim''
Jeong Min ''Unuttun galiba insanlardan saklanmam gerek''
Ha Na ''Bir bölüme girir ve kapıyı kapatırsın sonra bana kıyafeti uzatırsın bende kimse yokkan kıyafeti alır kızlar bölümünde yıkar yine kimse yokken sana getiririm.Şimdi sorun var mı başka''
Jeong Min ''Waa gerçekten çözümcüsün''
Ha Na ''Ne sandın''der ve gülerek ''Beni takip et''der.
Jeong Min kıyafeti vermek için Ha Na'yı çağırır tam Ha Na kıyafeti alacağı sırada Jeong Min kapıyı açar ve Ha Na Jeong Min'in vücudunu görünce ''Ohaaa''der.
Jeong Min ''Ohaaa mı o ne demek''
Ha Na zorla yutkunarak ''Boşver ben bunu yıkayayım sen bekle''
Jeong Min ''Peki''der.
Ha Na gidip kızlar bölümünde onun kıyafetini yıkar biraz zaman geçtikten sonra gelir.Erkekler yokken erkek wc sine girir.Sonra Jeong Min'in olduğu kapıya yaklaşır ve kapıyı tıklatır.
Jeong Min ''Ha Na sen misin?''diye sessizce konuşur.
Ha Na ''Evet''
Jeong Min kapıyı açar Ha Na kıyafeti uzatır ve tam o sırada bir erkek wc'ye girir.Jeong Min birinin geldiğini anlayınca Ha Na'yı kendine doğru çeker ve kapıyı kapatıp kitler.
Jeong Min Ha Na'yı sıkıca tutar.Ha Na ise halinden memnundur ancak kalbi çok hızlı atıyordur.
Jeong Min'in Ha Na'nın kalbinin hızlı attığını fark eder.Ve gülmeye başlar.
Ha Na ''Niye gülüyorsun''diye fısıldar.
Jeong Min ''Kalbin hızlı atıyor''
Ha Na ''Ne hızlısı normal atıyor.Hem nasıl anlayacaksın ki hızlı attığını''
Jeong Min ''Şuan birbirimze aşırı şekilde yakınız ve titriyorsun da''
Ha Na hemen geri çekilir.Ama wc çok küçüktür bu yüzden kapıya çarpar.
Jeong Min ''Ne yapıyorsun gel buraya''
Ha Na ''Bırak yaa''der Jeong Min Ha Na'ya sarılmaya devam eder.Jeong Min Ha Na'ya bakar ve Ha Na da başını kaldırırp ona bakar.
Ha Na ''Ne oldu güzelliğim karşısında kalbin atış seviyesini mi hızlandırdı ne''
Jeong Min ''Hiçte bile''
Ha Na sırf sinir etmek için jeong min in dudağına kendi dudağını yaklaştırır.Ha Na ''Hala mı hızlı atmıyor''
Jeong Min'in kalbi çıktı çıkacaktır. Jeong Min ''Hayır ''diye üsteler.
Ha Na Jeong min'e yaklaşmaya devam eder.
Jeong Min ''Bana bak bunu sen istedin sonra bana kızma.Kızsanda umrumda olmaz çünkü''
der.
Ha Na ''Neye kızacağım''
Jeong Min' Ha Na'yı belinden kavrayarak öper...
_-_Bölüm Sonu_-_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder