13 Mayıs 2013 Pazartesi

Seoul Sokaklarında 11.Bölüm

11.Bölüm
Eun Mi ~ Eun Chae

Ha Na Jeong Min'in öpmesi karşılığında ne yapacağını bilemez ve sonrasında hemen geri çekilip kapıyı açar ve çıkar.
Jeong Min ''Aa bir dakika''der ve kapıdan başını dışarı uzatır ancak insanları görünce geri kapıyı kapatır.
Ha Na ''Ahh inanamıyorum nasıl hemen öper ayrıca neden ben''
Jeong Min hazırlanır ve Menajeri gelir gelmez arabaya atlayıp gider.Sonra Menajer Jeong Min'e arabada bakıp ''Yaa o kemerine takılan şeyde ne''
Jeong Min ''Hı?''der ve bakar.
Ha Na giderken bilekliğini düşürmüş ve bileklik kemerine takılı kalıştır.
Jeong min bilekliğe bakar.Bilekliğin arkasında Ha Na'nın ismi ve telefonu yazılıdır.
Jeong Min ''Assa''diye bağırır.
Menajer ''Ne oldu ''
Jeong Min ''Yok yok birşey''der ve onlar oradan giderler.
Ha Na eve gelir ve direk odasına gider ve yatağına uzanır.
Eun Chae dışardan gelirken bir form görür ve onu eve bir telaşla getirir.
Eun Chae ''Eun Mi?'' diye bağırır.
Eun Mi koşarak gelir ''Birşey mi oldu?''
Eun Chae ''JYJ konseri varmış gidelim mi''
Eun Mi'nin moreli bozulur ''JYJ konseri mi?Sen git''
Eun Chae ''Ne oldu ki birden ''
Eun Mi ''Öyle çağırınca birşey oldu sandım da o yüzden''diye bağırır.
Eun Chae ''Üzgünüm''der ve Eun Mi gidip odasına yatar.
Eun Chae diğer kızlara sorur ve onlar işi olduğu için gelemezler.
Yeon Rin ise iştedir.İşe başlamıştır ve o öğretmenle araları hiçte iyi değildir.O öğretmen en son Yeon Rin'in işini alt üst etmekle uğraşıyordur.
Yeon Rin dersten çıkar ve eve gelmek üzere yola çıkar.Müdür sonrasında çağırır ve Yeon Rin geri dönmek zorunda kalır.
Müdür ''Yeon Rin ssi öğrendiğim bilgiler doğrultusunda konuşacağım sizinle.Henüz kesin bir bilgi bana ulaşmadı ama sanırım daha öncesinde birkaç kez okuldan atılmışsınız ben o şekilde bir duyum aldım''
Yeon Rin ''Aaa ev- evet efendim''
Müdür ''Bakın sizler öğrenci yetiştireceksiniz bunun için öğrencilere uygundavranmanız gerekir ama bu okuldan atılma meselesi falan bizi zor duruma sokar''
Yeon Rin ''Size bu bilgiyi veren kim efendim''
Müdür ''Bunu size söylemem iyi olmaz ama yinede aranızdaki sorunları kendi aranızda çözmeniz için söyleyeceğim.''der.
Yeon Rin karibi olan öğretmenin yaptığını öğrenince yanına gider.
Yeon Rin ''Sunbea ''
Öğretmen ''Buyrun''
Yeon Rin ''Sizi 2 hafta önce masamın orada birşeylere bakarken görmüştüm bilgilerime mi bakıyordunuz''
Öğretmen ''Ne tabi ki_''
Yeon Rin ''Müdür herşşeyi söyledi''
Öğretmen ''Bak peki yalanlamıyacağım baktım doğrudur.Ama siz bu okuldan gitmeniz gerektiğini düşünmüyormusunuz''
Yeon Rin ''Okuldan atılmakla ilgili olan şeyler benim meselem''
Öğretmen ''Bakın biz öğretmen,öğretim verdiğimiz kişilerse öğrenci bu durumda biraz örnek alınması gereken şeyler yapılmalı.Siz onların örnek almaması gereken şeyi yapıyor sonrasında bana gelip hala konuşuuyorsunuz''
Yeon Rin müdürün yanına geri gider.Müdür YeonRin'e istifasını yazmasını söyler.Yeon Rin artık o kadar sinirlidir ki ''Tamam''diyip imzalar.
Zaten asıl hayali bu iş değildir.Hayali dans etmektir.Yeon Rin yorgun bir şekilde eve gelir.Eun Chae konsere beraber gitmek ister ama yeon rin'e olanları duyunca ısrar etmez.
Eun Mi Eun Chae 'nin sesine kalkmış ve bağırarak ''Yaa Eun Chae JYJ'nin neresini seviyorsun yeter artık gitmek istiyorsan sen git''
Eun Chae ayağa kalkar ve ''Eun Mi ben senin büyüğünüm düzgün konuş ayrıca ne oluyor sana anlamıyorum JYJ'yi duyunca çıldırıyorsun''
O sırada Ajussi gelir.Eun Chae ''Ajussi ne oldu ona anlamadım JYJ diyince çıldırdı''
Ajussi Eun Mi'ye bakar.Eun Mi ise Ajussi'ye bakar.Eun Mi ''Gerçekten iğreniyorum ''der ve odasna geri döner.
Eun Mi sabah olduğunda kalkar ve Eun Chae ile karşılaşır.Eun Chae Eun Mi ile konuşmuyordur.Eun Mi gelip Eun Chae'inin kolunu tutar.
''Özür dilerim Eun Chae Unni''
Eun Chae ''Gitmiyorum rahatladın mı kimse gelmiyor ve tek gitmek istemiyorum''
Eun Mi ''Beni affetmen için ne yapmam gerek''der ve o sırada herkes gelir ajusside onlara bakar ve gülümser.
Eun Chae ''Ozaman isteğimi kabul etmek zrundasın ne istersem isteyeyim tamam mı''
Eun Mi ''Söyle yeter ki''
Eun Chae ''Benimle JYJ konserine geleceksin''
Ajussi'nin yüz ifadesi birden değişir ve Eun Mi'ye dönüp bakar.
Eun Mi birden duraksar ''Konsere mi''
Eun Chae ''Hıhı gelmek zorundasın anca o zaman affederim seni''
Eun Mi Ajussi'ye doğru döner ve sonrasında Eun Chae'ye ''Peki''der.
Ajussi çok şaşırır.Eun Mi'nin gözleri dolmaya başlar.
Eun Chae ''Eun Mi ne oldu''
Ajussi Eun Mi'ye bakar ve o da üzülür.
Eun Mi'nin gözlerinden yaş akmaya başlar.Ve hemen Eun Chae'ye sarılır.
Eun Chae ''Hey neyin var''
Eun Mi ''Hiç sevinçten, sevinçten ağlıyorum''
Eun Chae ''Konser iki gün sonra beraber gideriz''
Yeon Rin ''Oh be sonunda barıştınız''''Ben kaçar daha iş arayacağm''
Eun Mi gözlerini silerek odasına gider.
Ha Na ''Yaa Eun Mi sevinçten mi ağladı sizce başka bir sebebi varmı ki''
Ajussi hemen sözlerini keserek ''Onu bu aralar fazla yormayın kızlar hadi yatağa''
Ha Na ''Ajussi birşey mi biliyorsun''
Ajussi''Ayy çok konuşuyorsunuz siz başım şişti hadi gidin''
Yeon Rin erkenden çıkar ve birçok yere gider ancak onun okul meselesi yüzünden kimse onu işe almıyordur.Yeon Rin ise eve para gerek olduğundan bir markette yarı zamanlı (part-time)işe girir.
Aradan 2 gün geçer ve o gün gelir.JYJ konseri için Eun Chae hazırlanır.
Koşarak Eun Mi'nin odasına gider.
Eun Chae ''Eun Mi''diye bir sevinçle kapıyı açar.
Eun Mi de bir resime bakıyordur.Eun Mi Eun Chae'yi görünce resmi geri yerine katar.
Eun Chae ''Aa bu resim ne''
Eun Mi ''Hiç gidelim hadi''
Eun Chae ''Resimde yanında ki kim''
Eun Mi ''Ahh bugün seninle naıl vakit geçireceğim bilmiyorum çok konuşuyorun hadi hadi gidelim''
Eun Chae ''Tamam gidelim''der.
Taksi'ye atlayıp konser alanına giderler.
Eun Mi'nin elleri titriyordur.Taksi'den indikten sonra Eun Chae ''un Mi ellerin niye titriyor''
Eun Mi ''Yer burası mı''
Eun Chae ''Evet burada 3 senedir hiç yapmamışlar.Diğer konser alanlarında sürekli yapmışlar ama burayı 3 sene aradan sonra tekrar yapmışlar''
Eun Mi ''Eun Chae ben yapamayacağım''
Eun Chae ''hı?
Eun Mi ''Ben girmek istemiyorum''der ve o sırada JYJ'nin arabası gelir.Eun Mi arabadan indiklerinde onları görür.
Eun Chae ''Lütfen içeri girelim niye vazgeçtin yaa''der ve Eun Mi''yi çekiştirerek içeri katar.
Eun Mi sonrasında içeri girir.Koner başlamasına 15 dakika vardır.Eun Mi sürekli etrafa bakıyordur.
Eun Mi  ''-Herşey aynı-''der.
Eun Chae ''Birşey mi dedin'
Eun Mi''yok hayır birşey demedim''
Konser başlar fan konserlerinde Eun Chae çok eğlenir ancak Eun Mi'nin elleri sürekli titriyordur ve kalbi çok hızlı atıyordur.
Biraz zaman geçer ve konser biter.Eun Chae imza alamamıştır bunun için gizlice kulis bölümüe girmek ister.
Eun Mi'yi tutarak saklanır ve geçerler.Ellerine kağıt alır çalışanlarmış gibi davranırlar.Eun Mi gitmek ister ama Eun Chae birazdan gideriz diye oyalar.
Eun Mi zar zor yürüyordur.Kalbi çok hızlı atıyordur ve nefes almakta zorlanıyordur.Eun Chae JYJ'nin odasının önüne kadar gelir.Kapıyı tılatır.
Eun Chae ve Eun Mi kapının önündelerdir.Eun Mi kapıya yaslanıyordur.
Yoochun kapıyı açar ve Eun Chae gülümseyerek ''Merhaba''der.
Eun Mi kapının açılmasıyla yere yığılır.
Yoochun Eun Mi'yi tutar.Başkaları görmesin diye hemen içeri alırlar.
Yoochun onu taşıyarak koltuğa uzandırır.Jae Joong koltuktan kalkar.
Jae Joong ''Sen?''
Eun Chae çok telaşlanır ve Ajussi'yi arar.
Ajussi ''Efendim Eun Cae''
Eun Chae ''Ajussi Eun Mi bayıldı birden oldu anlamadım''
Ajussi ''Ne siz nerdesiniz''
Eun Chae ''Konser alanındayız kuliste''
Ajussi ''Anladım konser neredeydi''
Eun Chae konser alanını söyler.
Ajussi ''Ne hangi konser alanı- ahh çıldıracağım tamam geliyorum''
Eun Chae kolonya ile Eun Mi'nin elini ovalar .
Eun Chae Ajussi bekler ve telaşlıdır.
Yoochun ''Ya bu kız tanıdık geliyor sanki''
Jae Joong tabi tanıdık gelir şu scandall meselesinde Yeon Rin denilen kızın yanındalardır bunlar''
Yoochun ''Hayır ya sanki başka bir yerden-''der ve Eun Mi'nin elini tutar.Eun Mi'nin gözünden bir danla yaş süzülür.
Yoochun ağladığını görünce göz yaşını eli ile siler.Eun Mi kendine gelir.Gözlerini açtığında Yoochun'u karşısında görür.Ajussi de Eun Chae ile konuştuğu için kulise hemen gelir kapıyı açar ve içeri girir.
Eun Chae Eun Mi'nin gözlerini açtığını görür.Ajussi de Yoochun'un Eun Mi'nin elini tuttuğunu görür.
Eun Mi birden kalkar ve elini çeker.Yoochun ''İyi misin''
Eun Mi ''Çekil başımdan''der vekalkar.
Kalktıktan sonra Ajussi'yi görür.
Ajussi ''Eun Mi-''
Eun Mi ''Gidelim ne olur''der.
Yoochun Ajussi'ye döner tam konuşacaktır ki Ajussi konuşmasına izin vermez.
Ajussi ''Eun Chae gidelim''
Yoochun ''Kızın adı Eunn Mi ''der ve düşünmeye başlar.
Jae Joog ''Yaa off neyin var senin''
Yoochun ''Eminim o kızla bir yerde daha karşılaştık''
Eun Mi ile Eun Chae Ajussi'nin arabasına binerler.
Ajussi arabayı sürer ve aynadan sürekli Eun Mi'ye bakar.
Ajussi içinden ''-Niye orası-''diye söylenir.
 _-_Bölüm Sonu_-_



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder