22 Mayıs 2013 Çarşamba

Seoul Sokaklarında 16.Bölüm FİNAL

16.Bölüm
// Final //
Yoochun ve Eun Mi Barışacaklar Mı?

Yeon Rin haberi görür.Haberde Yoochun'da scandall'ı Yeon Rin'in yaptığını onaylıyordur.
Eun Mi ''Bu kişi mi iyi biri?''
Yeon Rin ''Bir sorun vardır bunu yapacak biri gibi değil''
Dışarıda birçok insan olduğundan dışarı çıkamıyorlardır.Ajussi onları dağıtmaya çalışır ve başarır.
Min Ji'yi Kim Hyun Joong arar.Yo Ra'yı ise Kim Myung Soo arar.İkisinin de sevgilisi haberi duyunca aramak istemişlerdir.Kim Hyun Joong ve Myung Soo gizlice gelmek isterler ve yaparlarda.Aradan biraz süre geçince dışarıdaki insanların arasına girip onlardanmış gibi davranıp cafenin içine dalarlar.
Min Ji'de cefe'nin merdivenindedir.Aniden birilerinin cafe'ye daldığını görünce eline odun'u alıp vurmak ister ama Hyun Joong vuracağını görünce yüzünü açar.Arkasından Myung Soo da gelir.Yo Jin ise duruma üzüldüğü için ateşi vardır.Ve yorgundur Min Ji hyun joong ve myung Soo yukarı çıkarlar.
Myung Soo ise Aron'u arayıp Yo Jin'in durumunu anlatır.
Aron dayanamaz o da gelir.Akşama kadar beraber kalırlar aynı evde.Yoochun ise akşam gizlice balkon kısmından tırmanarak yukarı çıkar.
Kızlar ve diğerleri içerideyken pencereden ses gelir.
Min Ji ''Buraya çıkmış olamazlar değil mi?''der.
Yeon Rin pencereden Yoochun'u görünce kapıyı açar.
Menajer'in tehditini anlatır.Eun Mi inanmaz.
Sonra Yoochun odada Eun Mi'nin ablasının resmini görür.''Bu resim çok tanıdık geliyor''
Yeon Rin ''Eun Mi anlat artık onada''
Eun Mi isteksiz olsada ''Eun Bi diye birini tanıyor musun''
Yoochun ''Eun Bi.... aa evet tanıyorum çok iyi arkadaştık ama uzun süredir görüşmüyoruz''
Eun Mi ''Neden görüşmüyorsunuz''
Yoochun ''Bir dakika sen nederen Eun Mi-Eun Bi siz''
Eun Mi ''Beni hatırlıyor musun ben Eun Bi 'nin kardeşiyim''
Yoochun ''Evet bir yandan tanıdık geliyordun ablan nerde ''
Eun Mi ''Bilmiyormuş gibi birde soruyor musun''
Yoochun ''Ne demek bu o konserden bu yana görmüyorum''
Eun Mi ''O konseri devam ettirdiğini de iyi hatırlıyorsundur''
Yoochun ''Evet sizinle gelmek istedim ama-''
Eun Mi ''Abla öldü''
Yoochun çok şaşırır ''Neeee!''
Eun Mi ''Bilmiyor muydun''
Yoochun ''Bilmiyordum o konserden hemen sonra menajer beni diğer JYJ üyelerine zarar vermekle tehdit etti sonra konseri bırakıp sizin yanınıza gelemedim''
Eun mi''Ne?''
Yoochun ''Evet o yüzden gelip bana baktığında üzgündüm.Sonra o konserden 3 gün sonra menajer biri lie konuşuyordu ablanın ismini söylüyordu bende ablandır diye koşarak geldim telefonu istedim ablanla konuşuyım diye ama telefonu vermedi kapattı.Abalnla beraber Türkiyeye döndüğüü ablanında iyi olduğunu söyledi bana''
Eun Mi ''Nasıl ya cenaze günüydü o beni aradı ben ablamın öldüğünü falan söyledim o da ne demiş''
Yoochun'un gözleri dolar ''Ablan nasıl öldü peki.Ben onunla hep iyi anlaşırdım seninlede.''
Eun Mi herşeyi anlatır.Scandalları kendinin yaptığını da.
Yoochun '^'Sana kızmıyorum.Bende olsam intikam için yapardım.Baksanıza ben bu menajeri hiç sevmiyorum.Şuan da Yeon Rin'i kötü duruma düşürüyor.Onun hakkında bildiğim ve kimsenin bilmediği şeyler var.Ben diyorum ki bir basın toplantısı ayarlıyalım ve onun herşeyi ortaya dökelim''
Eun Mi ''Niye şimdiye kadar yapmadın''
Yoochun '^'Bu kadar kötülük yaptığını bilmiyordum''
Hemen Yoochun birkaç basından arkadaşını çağırır.Yeon Rin'in ev adresine o arkadaşları gelir.
Yoochun menajerinin bütün tehditlerini anlatır.Basın hemen bunu haberler katar.Menajerin evinin önüne herkes gider.Menajer Yoochun'un yaptığını öğrenir.İşin içine polis girir.Menajerin evini araştırırlar.Daha sonra menajerin zimmetine büyük miktarda para geçirdiğini de öğrenirler.Adını duyurmak üzere olan birçok insanın işini tersine çevirdiği öğrenilir.
Menajerin 3 gün içinde bütün foyası ortaya çıkarve zimmetine para geçirmekten ve tehditten hapise girir.
Eun Mi artık Yoochun'u suçlamaz.
Sabah kızların sevgililerini ve diğer ünlüleri çağırır.
Yeon Rin ''Ne oldu Eun Mi?''
Eun Mi 'Sizi bir yere götüreceğim''der.
Yoochun yanında bir ünlü arkadaşı ile gelir.Kim Soo Hyun ile birlikte gelirler.Yoochun Eun Mi'nin hayranının Soo Hyun olduğunu anlayınca onu da eve getirtir.
Soo Hyun Eun Mi'yi görünce o konser zamanı bayılan kız olduğunu anlar.
Eun Mi ''Hepinizi bir yere götüreceğim.Ablamın yaınna gidelim mi ziyarete''
Herkes gülmeye başlar ve beraber ''Hadi gidelim''derler ve giderler.
Yeon Rin Türiye ye dönmekten vaz geçer.
Aradan haftalar geçer.Yoochun ie ilgili bir haber çıkar. Haber başlığı şöyledir ''Sevgilileri kıskandıracak arkadaşlık''diye.Yeon Rin ve Yoochun arkadaş olurlar.
Bazen birbirlerine takılırlar.
Yeon Rin ''Senin yüzünden kısmetim kapanıyor''
Yoochun ''Kısmet?O ne demek?''
Yeon Rin birden ''Şey şimdi o işte..ah herneyse öyle birşey işte''der.
Yoochun ''Habere baksana gerçekten sevgiliden farkımız yok senin yüzünden elim bir kızın elini tutmaktansa baston tutacak.Sen hayatımda olduğun sürece yalnız yaşlanacağım''
Yeon Rin ''Banane istiyosan gidiyim''
Yoochun ''Yok yok canım''
Yeon Rin koltuktaki yastığı sinirden Yoochun'a vurmaya başlar.Yoochun ise onu kolları ile kavratıp kucağına alır ve koltuğa atar.Sonrada üzerine atlar.Kollarını tutar.O sırada Aron ve Yo Jin içeri girir.
Onları öyle görünce Yo Jin  gülerek ''Artık birbirinizi sevseniz diyorum''
Yeon Rin ve Yoochun onları görünce gülerek kalkarlar.
Aron ''Gerçekten sevgili gibisiniz''
Yeon Rin ''Evet değil mi biraz uzak kalsakta bir erkek arkadaşım olsun yaa''
Aron ''İyi de niye ayrı kalmanız gerekiyor ki onun için''
Yeon Rin ''Önceki haftalarda biri ile görüşüyordum.Yoochun da kıskanıyordu onla vakit geçiriyorum diye.Onla buluşmamızın ortasında geldi.Elimi tuttu.Neymiş onunda canı sıkılmış bizimle takılacakmış.Eee doğal olarak erkek arkadaşımda kıskandı.Orada beni bırakıp gitti''
Yoochun gülerek ''İyi oldu''der.
Yeon Rin elindeki yastıkla Yoochuna vurur Yoochun ise olduğu gibi koltuğun üzerine düşer.Yeon Rin ''Ay sinir oldum onun yüzünden kimseyle çıkamıyorum''
Yoochun ''Canım merak etme sen ben seni bekar bırakmam.Baktım kimse seni sevmiyor bende sana acır seninle evlenirim artık ne yapıyım''
Yeon Rin ''Ay çok teşekkür ederim öyle yaparsanız size minnettar olurum efendim''
Aron ''Gel gidelim biz Yo Jin bunlara baktıkça deliriyorum ben.Ahh ne var bizde böyle yakın olsak hı?''
Yo Jin ''Kaşınma istersen''
Aron ''Gidelim canım hadi ''diyerek gülümser ve giderler.
Aradan 1 hafta geçer.Myung Soo ve Yo Ra evlenme kararı alırlar.Ancak ortada bir romantik teklif yoktur tabi.Myung Soo erkekleri toplar ve Yeon Rin'i de çağırır.Yo Ra'nın nasıl birşey istediğini Yeon Rin'e sormak ister.Ona göre bir teklif yapacaktır.Kapı çalar.Kızlarda gelir.
Kızlar ''Bize danışmak yok mu yaa''derler.Yo Ra hariç herkes vardır.
Yeon Rin ''Yo Ra pek şatafatlı şeyleri sevmez.Tabi şatafatlı diyince anlamadınız.Yani gösterişli şeyleri sevmez.Sade ama senin kalbini gösterecek şeyler onu da sevindirecektir''
Eun Mi ''Bak o denizi sever mesela deniz kenarında ufak bir masada teklif yapabilirsin''
Min Ji ''Evet kuzen bingo.Bak Myung Soo ssi,Onun için deniz onu rahatlatan huzura götüren yer olarak bilinir yani bizim içinde öyledir ama o denizi çok aşırı sever.Sen onun için bir masa ayarlat.Şöyle şirin küçük bir masa olsun ki birbirinize yakın olun.Masayı süsletin.Sonra güzelce yemek yiyin ve teklifini yap.''
Myung Soo ''Waw süper olacak şampanya mı sever yoksa farklı bir içecek herşey hazır olsun istiyorum''
Yeon Rin ''O içki içmez yani bide içmeyiz''
Myug Soo ''Niye'
Yeon Rin ''Iııı şimdi uzun hikaye içmeyiz yani.Meyvesuyu falan alır belki vişne suyuna bayılır mesela''
Myung Soo ''Peki''der.
Myung Soo herşeyi kağıda not alır.''Aaa elbise?''
Kızlar ''Onu bize bırak damat bey''
Myung Soo ''Damat mı ay birden söyleyince tuhat oldu''
Yeon Rin ''Doğru damat demeye daha var ama Enişte demek için pekde erken ayılmaz değil mi ama''
Myung Soo ''Enişte mi ayy çok mutluyum neyse ben ayarlıyım yarına herşeyi hadi herkese güle güle.Hepinize çok teşekkür ederim''der ve gider.
Kızlar eve giderler.
Yoochun ''Yeon Rin burada kal ya jenga oynarız hem kızlar sizde kalın''
Kızlar hafta sonu olduğu için kabul ederler.
Beraber jenga go-stop oynaralar.Geç saatte de yataklara doğru giderler.
Yoochun ''Yeon Rin yer yoksa beraber yatarı büyük yatak ''
Yeon Rin ''Oha.''
Yoochun ''Hı?''
Yeon Rin ''O kadar da değil demek istedim yani uygun olmaz sen yat hem yer var''
Yoochun ''Peki canım iyi geceler ''
Erkekler alt katta bazıları koltukta yatarlar.Kızlarsa üst katta yatarlar.
Sabah olur.Yo Ra'yı mağazaya götürür.Elbise beğenirler.Yo Ra ''Ne oluyor yaa''
Kızlar ''Hişttt sus giyin çabuk çok işimiz var çok''
Yo Ra ''İyi de ne için böyle giyiniyorum''
Yeon Rin ''Myung Soo'nun doğum günü var onun için''
Yo Ra ''iyi de onun ki 13 Marttaydı.''
Yeon Rin ''Öf sus ya ne çok konuştun yanlış biliyorsun bugün doğum günü hadi''
Yo Ra ''Tamam unni ''der.
Elbise ayarlanır.Yeon Rin kızların yanından ayrılır min ji ile ve Myung Soo'nun yanına gider.
Onlarsa birlikte içecek ve yemeklerle uğraşıyorlardır.
Yoochun ''Gizlice sizi birkaç muhabir çekecek.Yo Ra rahat etsin diye gizlice çekecekler.Bu anı hayranlarında görmeli değil mi?''
Myung Soo ''Tabi özel anımda yanımda olmalılar.Ama Yo Ra orada hayır derse iş kötü olur işte''
Yeon Rin ''Merak etme zaten evlenme kararı almıştınız sadece teklif yoktu onu yapıyorsunuz hayır demez''
Myung So ''Değil mi ama benim gibi bir erkeği bulmuş yani''
Yeon Rin sinirlice ''Yaa!Kendine çok pay biçme.Yo Ra olmazsa kimse evlenmezdi seninle.Yo Ra gibi bir kızı bulduğun için dua etmelisin''
Myung Soo ''Evet yaa kore şivesi çok tatlı ama değil mi?''
Yeon Rin gülerek ''Ahh evet hahaha''der.
Akşam olur.Yo Ra elbisesi giyilmiş,Koaförde makyaj ve şaçı tamamlanmış bir şekilde Myung Soo'ya doğru gözü kapalı getirilir.Masanın önüne kadar gelir ve kızlar gideler.Myung Soo Yo Ra'nın arkasına geçer ve gözündeki bezi açar.
Yo Ra masayı görünce çok şaşırır.Masada sevdiği herşey vardır.Ve deniz kenarındadır.Myung Soo ile yemek yerler.
Yo Ra ''Doğum günün olduğunu söylemişlerdi.Hediye alamadım ama doğum günün 13 Martta değil miydi?''
Myung Soo ''Gerçekten anlamıyorsun canım''
Yo Ra ''Neyi ''
Myung Soo ''Yemeğini ye hadi''
Muhabirlerden birkaçı çekmeye devam ederler.
Yemek biter.Myung Soo Yo Ra'nın elini tutar.
Myung Soo ''Ben hep bir kişiyi sevdim mi o kişide aramam gereken şeyler olduğunu kendime kural edinmiştim''
Yo Ra ''Neymiş bu kurallar''
Myung Soo ''Ben saygı duyabileceğim birini istiyorum.Uğruna birşeyler yapmak isteyeceğim birini istiyorum.Aileme kendi ailesi gibi sevgi gösterecek birini istiyorum.Saçımda bir beyaz saç belirdiğinde benim yanımda olacak,hastalandığımda benim için endişelenecek,yaşlanıp yürüyemeyicek bir hale geldiğimde yavaş yavaş yürürken sendeleyip düşeceğim sırada elimi tutup bana destek olacak,sonra ikimiz öldüğümüzde bile yanyana mezarlıkta yatıp hala birlikte olacabileceğim bir kadın.Ben böyle bir kadın istiyorum''
Yo Ra ''Buldun Mu peki bu kadını''
Myung Soo ''Bulmama aramama gerek yokki o kişi tam karşımda duruyor.Benimle o mezarda birlikte yatana kadar kalmak ister misin?Ben yaşlanana dek yaımda kalıp benimle ölüme bile beraber gitmeye hazır mısın Yo Ra?''
Yo Ra ''Aptal hazır olmasam şuan yanında elini tutuyor olmazdım''
Myung Soo ayağa kalkar ve yere çöküp cebinden yüzüğü çıkarır.
Myung Soo ''Benimle yaşlanmaya var mısın?Benimle evlenir misin?''
Yo Ra ''Evet.Ahhh eveeeeeeeeeet''der ve Myung Soo'ya sarılır.
Myung Soo yüzüğü takar.Kızlar ve diğerlleri erkekler ajussi hep birlikte alkışlayarak ortaya çıkarlar.
Hep birlikte sevinçlerini kutlarlar.Sonra kuma otururlar.
Yeon Rin arkadaşlarına bakar ''Arkadaşlarımlayım.Kore'de acı tatlı anılarımı öğrendim.Ama en iyisi birçok arkadaşım var mutluyum''der.
Sonra arkadan Rita Yeon Rin'in gözlerini kapatır ve gülerek yanına oturur.
Rita ''Kardeşimi suçladım.Çok kötü davrandım ama artık mutluyum.Mutluyuz.''
Min Ji ''Kuzenimin olayını öğrendim çok üzüldüm ama arkadaşlarımla bu olayı da atlattım.Çok mutuluyum.''
Eun Mi ''İntikam ateşi ile yanıp tutuşurken bu 5 kişi ile tanıştım gerçekten mutluyum''
Ji Yeong ''Kardeşim ablalarım gibi gördüğüm kişiler var bu gerçekten çok güzel harika hissediyorum''
Eun Chae ''Jae Joong ile hala tartışsamda aslında onu seviyorum onunla iyi geçnimeye çalışacağım.Arkadaşarım yanımda olduğu sürece yapamıyacağım şey yok''
Yo Jin ''Hastalığımı sır gibi saklarken aslında saklamamam gerektiğini gördüm.Onlar süper arkadaşalr''
Seul Sokaklarında 6 genç kız ve onların hayatı.İşte bu 6 kızın hayat mücadelesini okyuculara göstermiş olduk.Bir Kore fanı olarak geldikleri Kore'de yaşaım zorlukları ile mücadele ettiler.Ve hayranı oldukları ünlülerle arkadaş hatta sevgili oldular.
Bu hayali dizide okuyucuların desteklerine çok teşekkür ediyorum.Hepinizi çok seviyorum.

The End
박 영 린

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder