19 Mayıs 2013 Pazar

Seoul Sokaklarında 15.Bölüm

15.Bölüm

Yeon Rin ameliyattadır ve kalbi durduğu için şok uygularlar.Dakikalar geçer.Doktor çıkar.
Doktor ''Neyse ki kalbi tekrar çalıştırabildik.Ancak uyanmya bilir kendinizi hazırlamanız gerek.Hasta uyanmak istemiyor bence'2
Ajussi ''O ne demek şimdi''
Doktor ''Hastanın tehlikesi yoktu ama birden kalbi durdu bazen böyle olur hastalar hayata tutunmak istemeye bilir.Bu yüzden hasta hayata geri dönmek istemiyor.Kaza öncesi bir durum oldu mu''
Ajussi ''Hayı-''dr ve Rita araya girir ''Benimle tartıştı ''
Doktor ''Anladım beklemeniz gerekecek''
Ameliyat bölümünden Yeon Rin çıkarılır.Kızlar hergün başında nöbetleşe dururlar.4 gün olmuştur ama Yeon Rin daha gözünü açmamıştır.
Daha sonra gözünü açar.Rita daha oradadır.Sıra Ritadadır ve rita herkese neden nefret ettiğini anlatmıştır.Rita sırtı Yeon Rin'e dönük bir şekilde dışarıyı seyrediyordur.
Yeon Rin zorlukla ''Benden çok nefret ediyor olmalısın abla''der.
Rita birden döner ve ''İyi misin ben diğerlerini çağırıyım''
Yeon Rin ''Şimdi değil konuşalım''
Rita ''Olmaz onlar seni çok merak ediyordu''
Yeon Rin ''Hatırladım ''
Rita ''Ne''
Yeon Rin ''Herşeyi hatırladım bütün olayı ''
Rita ''Boşver şimdi tamam mı ''
Yeon Rin ''Ben de olsam nefret ederdim o yüzden seni anlıyorum.O kadar zaman bize dayanmak zor olmalı''
Rita Ağlar ''Çok üzgünüm Yeon Rin seni suçlamamalıydım aslında senin suçun yoktu ama ben hep sizleri suçladım''
Yeon Rin ''Kalktıktan sonra Türkiyeye döneceğim ailemle konuşmak istiyorum ve birdaha buraya gelir miyim bilmiyorum.''
Rita ''Kızlar ne olacak ''
Yeon Rin ''Beni anlarlar diye düşünüyorum hem arada gelirim ziyarete''
Rita ''Bir kalta''
Yeon Rin ''Barıştık mı yani şimdi''
Rita ''Eee ne yapıyım bensiz yaptığın birşey yok sana bir abla gerek disiplin için''
Yeon Rin ''Aaa tabi tabi ne demezsin''
Aradan 1 hafta geçer yeon rin taburcu oluyordur.Yoochun gelir ''Selam''der ve içeri girir.
Yeon Rin ''Selam''
Yoochun ''Bizi çok korkuttun ama sonunda çıkıyorsun hı''
Yeon Rin ''Evvet ''der ve dolaptan sırtlarını alır.
Yeon Rin Yoochun'a gülümseyerek bakar bir yandan da kıyafetlerini sallar.
Yoochun ''Ne?''
Yeon Rin ''İstersen önünde giyinim''
Yoochun''Benim için pek de sorun olacağını düşünmüyorum''
Yeon Rin Sırtları ile vurarak onu dışaarı çıkarır.
Arabaya biner ve eve giderler.
Aradan bir gün geçer.Yoochun ile ligili bir scandal haberi daha çıkar.
Habere göre Yoochun sokakta bir dilenciyi iteklerken görüntülenmiş.Aslında o fotograf çekilirken Yoochun dilenciye üşüdüğü için kendi atkısını vermiştir ancak dilenci sarhoştur ve Yoochun'un üstüne doğru yürümüştür.Yoochun ise onu oturtmaya çalışırken adam yere düşer ve o şekilde bir fotograf çekilir.
Bu haberi kızlar duyar.Yeon Rin gazetede haberi görünce Yoochun'u arar.
Yoochun ''Haberi gördün dimi''
Yeon Rin ''Evet neler oluyor sen iyi misin''
Yoochun ''Kapı yine dolu gazetecilerle kim çekmiş anlamadım aslında adamıyere oturturken adam düştü öylede fotograf çekmişler.''
Mennajer ''Kimle konuşuyorsun as önce Yeon Rin mi dedin sen''
Yeon Rin ''Ne oldu kim o ''
Yoochun ''Kimse boşver''
Menajer elinden zorla telefonu alır ''Bana bak kızım bu yine senin işin değil mi bu 2.oluyor imzaladığın kağıtta herşeyi yapacaktın unutma''
Yeon Rin ''Ben birşey yapmadım''
Menajer telefonu kapatır.
Aradan 2 gün geçer Yeon Rin Yoochun ile görüşememiştir.Yoochun'un birçok anti-fanı olmuştr.Artık düşüşlerdedir.
Menajer Yeon Rin'i getirtir.Yeon Rin'in yaraları henüz iyileşmemiştir.Yoochun evin önünde Yeon Rin'i görünce Menajerin yanına gider ''Sen ne yapıyorsun onun yaralı henü iyileşmemişken böyle yapmamalıydın''
menajer ''Sen sus''
Menajer Yeon Rin ile konuşur ''Bana bak sana diyeceğim şeyler kısa ama önemli.Anlaşılan Yoochun ile arkadaşsınız ben yoochun u bırakırsam o biter.Artık ünlüler dünyasında yer alamaz.Onu kurtarmak ister misin''
Yeon Rin ''Evet''
Menajer ''Elbette kız arkadaşlarını da kurtarmış olursun.Tüm gazetecilerin önünde yarınki basın toplantısında herşeyi kendinin yaptığını söyleyeceksin''
Yeon Rin ''Ne''
Menajer ''Yapmazsan dava açar ve bütün arkadaşarını da  suçalrım''
Yeon Rin ''Peki''der ve oradan ayrılır.Yoochun Yeon Rin'i bekler.
Yoochun ''Ne dedi sana''
Yeon Rin ''Hiç benim yapmadığımı anladı hherhalde ki fala üzerime gitmedi.
Yoochun ''Bana yalan söylemiyorsun değil mi''
Yeon Rin ''Biz arkadaşız tabii sana yalan söylemiyorm''
Yeon rin gider.Eve gittiğinde kızlara herşeyi söyler.Eun Mi hemen odasına gider.
Basın topalntısının yapılacağı gün gelir.Sabah Yeon Rin Yoochun ile ilgili haberler çıkmışmı diye Euın Mi'nin bilgisayarını açar.
Yeon Rin Eun Mi'ye ''Bilgisayarından bir şeye bakacağım canım''diye seslenir.
Eun Mi ''Tamam''der sonra birden kalkar ''Hayır dosya''der.
Yeon Rin ''Bu dosya ne böyle?''der ve dosyaya tıklar.
Eun Mi merdivenlerden koşarak çıkar.Yeon Rin ise dosyayı çoktan görmüştür.Dosyada Yoochun ve Menajer ile ilgili herşey vardır.Nereye gidecekleri ne yapacakları ve tabii o scandall fotografları.
Yeon Rin çok şaşkındır.
Eun Mi ''Yeon Rin''diye seslenir ve kapıyı birden açar.
Yeon Rin arkasını döner.Eun Mi dosyanın açık olduğunu görür.
Eun Mi ''Yeon Rin bu-''
Yeon Rin tokat atar.''Ben bugü senin bu yaptıkların yüzünden tüm dünyaya rezil olacağım.Tüm herkes benden nefret edip bana saldıracak.Ve sen bunu bildiğin halde ses çıkarmadın.Bir dakika şu ilk scandall o da mı sen- onu da mı sen yaptın.O gün yanımızdaydın-''
Eun Mi ''Üzgünüm''
Yeon Rin ''Sus yeter.Bende arkadaşımsın diye herşeyi anlatıyorum.Şu hale bak-''der ve diğer kızlar da sese gelirler.Min Ji ''Ne oluyo bir sorun mu var ''
Eun Mi ''Bilmiyorsun bilmediğin için böylesin.Ben her durumda bnu yapmak zorundaydım isterseniz durdurmaya çalışın ama olmaz-''
Yeon Rin tekrar tokat atar.Min Ji dayanamaz ''Yeon Rin ne yapıyorsun kuzenime ''der ve bilgisayarın açık olduğunu görür ve resimleri de beraberinde görür.Min Ji Yeon Rin'in kolunu bırakır ve resimlere bakar.
Eun Mi ''Yeter size birşey anlatmak zorunda değilim tamam mı ben böyle bir kızım işte arkadaşlık mı güldürmeyin,ben o tür şeylerden anlamam.Gidiyorum ben ''
Yeon Rin Eun Mi sırtını ona dönüp gideceği sırada ''Gideceğim bugün, o yere basın toplantısına.Sen küçüksün suçu üstüme alacağım.Ne yapacakları umarumda değil''der.Eun Mi Yeon Rine dönüp bakar.
Ağlayarak ''Ya sen delirdin mi hı.Ne- ne yapacaklarını biliyor musun o adam menajer yada yoochun şikayetçi olduğunu söylerse hapise girirsin hapise girmesen de bu dünyada hapis hayatından geriye bir şey yaşayamazsın.Bu yüzden gitme.''
Yeon Rin de ağlayarak ''Sen de istemiyorsun dimi.Bir nedeni var yoksa böyle suçluluk duymazsın.Yoochun dan nefret etmiyorsun nefretin başkasına ama yinede ondan nefret etmek istemediğin için bir başkasını suçluyorsun dimi''
Eun Mi ''Hayır menajerden ve onun yanındaki yoochun dan nefret ediyorum''
Yeon Rin ''Anlat bize anlatırsan gitmeyeceğim sadece anlat lütfn''
Eun Mi ''Olmaz anlatamam yaparsan yine eski halime dönerim''
Yeon Rin ''Senbilirsin zamanı geldi zaten gidiyorum''
Yeon Rin aşağı iner.Taksi çağırmıştır taksiye biner.Eun Mi yukarıdadır ve koşarak aşağı iner.Yeon Rin belki gelir diye taksiciye yavaş gitmesini söylemiştir.
Eun Mi dışarı çıkacağı sırada Yeon Rin gelme diyedüşünüp taksiciye hızlı olmasını söyler ama Eun Mi yetişir peşinden koşar.
Eun Mi ''Yeon Rin''diye bağırır.
Yeon Rin duymaz.
Eun Mi daha hızlı koşar haykırarak(bağırarak) ''Onlar kardeşimi öldürdüüüü''diye bağırır.
Yeon Rin duyar.Taksiyi durdurur.Taksiden iner.
Eun Mi yere çömelmiş ağlıyordur.
Yeon Rin ona doğru koşar. ''Ne dedin sen az önce tekrarla ne dedin onlar  ne yaptı''
Eun Mi halsizdir ve ''Kasrdeşimi öldürdüle-''der ve bayılır.
Diğer kızlar da peşinden koşarken Eun Mi'yi duyar duyma oldukları yerde kala kalırlar.Yeon Rin ''Koşuun''diye bağırır.
Beraber hepsi ağlayarak Eun Mi'yi odasına götürürler.Doktor bir komşuları vardır onu çağırırlar.
Doktor ''Sitresten kaynaklanıyor o yüzden bayılmış biraz uyusun sonra kalkacaktır iyi günler size''der ve gider.
Kızların hepsi ağlıyordur.Min Ji ''Kardeşimi öldürdüler dedi bu- bu ne demek yaa''
Yeon Rin ''Kalksın belki anlatır herşeyi''der ve telefonu çalar.Yeon Rin telefonu kapatır.
Basın toplantısı gerçekleşir.Menajer herşeyi Yeon Rin'in yaptığını ve suçluuluk duyduğu için gelmediğini söyler.Yoochun ise ses çıkaramaz çünkü grubundaki kişilere zarar vereceği konusunda onu tehdit etmştir.
Aradan 2 saat geçer Eun Mi uyanır.
Yeon Rin göz yaşlarını silerek ''İyi misin?''der.
Eun Mi ''Gitmemişsin''
Yeon Rin ''Hıhı''der.
Kızların hepsi toplanmıştır ve Eun Mi anlatmayınca zorlamak istemezler.Sessizce yanına geçerler.
Eun Mi onların niye öyle durduğunu anlamıştır.Yataktan kalkar kızlar ses çıkarmadan ona bakarlar.
Eun Mi çantasındaki CD'yi çıkarır.Televizyona takar.
Televizyonda Yoochun,Eun Mi ve ablası Eun Bi vardır.Hepsinin birbirine sarılarak çekilmiş fotografları slayt halinde gösterilir.
Kızlar çok şaşırır.
EunMi ''Bu benim ablam Eun Bi.Ablamın tek hayali vardı.Dans etmek.Yeon Rin gibi.Ablam türkiyeden buraya K-POP Dansını sevdiği için gelmek istiyordu.Biz ailemizi kaybettiken bir süre sonra buraya geldik.Ablam dans okuluna gitti ve dansta çok iyiydi.Jimnastikte de iyiydi.
Sonra dans yarışmasına katıldı.Ve kazandı.Şirketi Yoochun'un şirketiydi.JYJ'nin arka dansçısı olmuştu.İlk başta onlar gibi grup kurmaktı hayali ama arka dansçı olmasına rağmen mutluydu da.Sonra Yoochun ile tanıştı ve çokta iyi anlaştılar bende iyiydim onunla.Sonra ablam ilk dansını yaptı çok da iyi tepkiler aldı yoochun'un menajerinden.Sonra ablam dans provasında ayağını burkmuştu.Bunu menajere söylemişti.2 yıl önceki dansı geçenlerde Eun Chae ile gittiğimiz yerdi.Ablam dansını yukarıdan bir iple aşağı gelerek yapacaktı.Ama ayağı burkulduğu için ipi ayağına tam katamıyordu ve bunu menajere tekrar söyledi.Menajer yapmak zorunda olduğunu yoksa onu kovacağını söyledi.Ben o zamanlar hep yanındaydım.Bir sorun olmaz umuduyla dua derek konser yerine geldim.İlk sırada izliyorum konseri tabi kardeşim çıkacak sonunda diye bileti önceden Yoochun bana ayarlamış bekliyorum akrdeşimi. (Kızlar hepsi ağlıyor Eun Mi de dahil).Sonunda JYJ grubu geldi sıra arka dansçılarda.
Yavaş yavaş diğer dansçılar iniyor.Yoochun biliyordu ablamın ayağının  öyle olduğunu bu yüzden şarkı söylerken arada ablam için yukarı bakyordu.Ablamda sıra inmeye başladı.Ayağı burkulduğundan ayağını ipin araya katmakta zorluk çekiyordu seyirci falan hep JYJ'den çok ablamın sorununa bakıoyrdu.Yoochun o sırada ablama bakmaktan şarkının sözlerini unuttu ve şarkıyı devam ettiremedi.Ablam ayağını katmaya çalışırken 5 m yukarıdan aşağı gözlerimin önünde düştü yoochun düşeceğini fark ettiğinde koştu belki tutabilir diye düşündü ama yetişemedi.Ablam yere düştü ve kanlar içinde konser sahnesinin ortasında kaldı.Perde çektiler hemen seyirciler görmesin diye.Ben sahneden ablamın yanına koştum yoochun sakinleştirmeye çalıştı bana sarıldı.Ozamana kadar seviyordum onu.Ambulans geldi sonra yochun u görmedim.Gitmişti.Sahneden mikrofonla menajerin sesi duyuldu.O sesi o sözleri aklımdan çıkmıyor ''Bayanlar beyler,ufak bir sorun oldu ama konser tam kadro devam ediyor''bu sözü duyduğumda koştum ve baktım Yoochun da aralarındaydı grubun.Yoochun'un üzerine yürüdüm korumalar tuttu.Yoochun sahne üzerinden sanki üzülüyormuş gibi baktıkça sinirlendim o gün ona ''Senden iğreniyorum ''dedi.O günden sonra Yoochun'Un fotograflarını çekip scandall lar yarattım.Yoochun'a öyle darandıkça menajer de kötü duruma düşecekti.Bir taşta 2 kuş hesabı yani.Bazen düşünüp acaba yoochun suçsuzmudur diyordum.O sıralar hep ablamın fotografına bakıp aynı o günleri hatırlayıp bırakmamam gerektiğini düşünüyordu.Ama yakalandım size işte''
Min Ji ağlar ve kendi kuzenine bu olanları duyunca ''Eun Bi nerede bunu niye bize anlatmadın''
Eun Mi ''Sende biliyorsun Min Ji ailen kalabalık ve ben de ablamda size yük olmak istemedik zaten ablamın hayali için buraya gelmek istiyorduk''
Yeon Rin ''Bu kadar acı çektiğini bilmiyordum canım ama bence bana kızmassan yoochun o kadar kötü gibi durmuyor''
Eun Mi ''Neden kızıyım ki bazen bende öyle düşünüyorum ama sinir işte engel olamıyorum hem eğer iyi biri olsaydı ablam o durumdayken konsere devam etmezdi''
Yo Ra ''Peki ablan nasıl öldü yani hastahaneye en son götürmüşsünüz''
Eun Mi ''Hastahaneye götürdükten sonra ablam ameliyata alındı.Birçok kemiği kırılmış bu yüzden uzun süre kalkamadı ayrıca ayağındaki liflerde yırtılma olduğu için de dans edemezdi dansı bırakın yürüyemezdi ablam felç olmuştu.Felç olduğunu anlayınca çok ağladı.Beni görmek istemiyordu.Tedavileri kabul etmiyordu.Daha sonra ben ona yemek getirirken yemeği üzerime döktü kıyafetimi değişmek için buraya cafeye geldim.Sonra hastahaneden aradılar.İntihar etmiş.Hemşirenin ona getirdiği ilaçların hepsini birden içmiş.Kurtaramamışlar.O gün bu gündür nefret ettim JYJ den ve o menajer den.''der ve o sırada bir gürültü gelir.
Cafe'nin camları kırılmıştır.Pencereden bakarlar ve birçok insan orada Yeon Rin'e hakaret yağdırıyordur.
Kızlardan biri tv yi açar.Televizyonda Yoochun'unve Menajer'in bulunduğu haberi açarlar ve Yeon Rin'i suçladıklarını söylerler.
_-_Bölü Sonu_-_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder