7 Mayıs 2013 Salı

Seoul Sokaklarında 9.Bölüm

9.Bölüm
Yo Jin ve Sırrı
Aron ve Myung Soo karşı karşıya 2 ayrı odalarda kalırlar.Kızlar ise onların 2-3 oda sonrasında otururlar.Yo Jin'in canı çok sıkılmıştır ve dışarı çıkıp biraz gezmek ister.O sırada Aron da yüzmek için yüzme salonuna gidecektir ve o da dışarı çıkar.
Yo Jin ile Aron birbirlerini görürler.
Aron ''Beni takip mi ediyorsun?''
Yo Jin ''Gider misiniz lütfen sizinle konuşmak istemiyorum''
Aron ''Ne?Birde kendini masum göstermek istiyorsun yani''
Yo Jin ''Tamam ya ben çaldım onu polis mi istiyorsun kesin bu otelde polis vardır gidelim mi?''
Aron şaşırır ve Yo Jin'in üzgün olduğunu görür ama yine de insanlara güvenmeme taraftarıdır.
Yo Jin terlemiştir ve hastadır. Yo Jin ''Gelmiyor musun gidelim hadi''
Aron ''Sen iyi misin?''
Yo Jin ''İyiyim ''
Aron ''Polis seni hapise atabilir biliyorsun değil mi?''
Yo Jin ''Biliyorum ama en azından sen beni daha fazla suçlamıyacaksın ve bende senin suçlamalarını duymayacağım''
Aron ''Ama-''der vee Yo Jin Aron'un kolundan tutar sonra da onu Polisin yanına götürmek ister.
Sonra Yo Jin durur ve Aron'a bakar.
Yo Jin ''Ben seni böyle götürürsem seni tanırlar sonra fotografların çekilir kötü olur''der ve boynundaki şalı çıkarır ve Aron'un boynuna dolar.
Aron ''Hey çek şunu ne yapıyorsun''
Yo Jin ''Tanınmamamn için yapıyorum, sus ne olur başım ağrıyor zaten''
Aron Yo Jin'e bakmaktan kendini alamaz ve içinden ''-Suçlu olsa polise gitmek için ısrar eder miydi ki?Etmezdi.Ama yüzünde neden böyle masum bir görünüm var-''
Yo Jin ''Gelmiyor musun''
Aron ''Hı?''
Yo Jin ^''Gidelim''der.
Yo Jin önden yürür ve Aron da arkasından gelir.Yo Jin birkaç adım daha atıktan sonra dayanamaz ve yere yığılır.
Aron ''Yaa!''der ve yere eğilir ''Aç gözlerini ''diyerek yüzünün ovalamaya başlar ve Yo Jin'in ateşi olduğunu fark eder.
Yo Jin'i kucağına alır ve hemen odasına götürür.Yatağına yatırır.Doktor çağıracaktır ama tanınmaktan da çok korkuyordur.Ancak Yo Jin'in çok fazla ateşi vardır bu yüzden dayanamaz ve doktor çağırır.
Aron Yo Jin'in yüzüne doğru yaklaşarak ''Yüzü çok güzel.Oww kipriklere bak ne kadar uzun.Bizim insanlarımız da böyle kiprik bulmak zordur.''der ve Yo Jin'in saçını okşar.
Sonra yatağın kenarına çömelir ve Yo Jin'in yüzünü inceler. 
Aron ''Hey tatlı şey,kötü bir karşılaşma oldu hı.Keşke iyi bir tanışma fırsatımız olsaydı''
Aron saatine bakar ''Niye bu kadar gecikti yaaa''der.
Aron Yo Jin'in ateşine bakar ateşi hala düşmemiştir.Devam eder ''Bu kadar tatlı olmak zorunda mısın yaa?''der ve odasının zili çalar.
Aron koşarak gider ve kapıyı açar.Gelen doktordur.
Doktor muayene etmek ister bu yüzden Aron'un arkasını dönmesini ister.Doktor vücudunu kontrol eder ve muayeneyi tamamlar.
Yo Jin'in vücudunda morartılar vardır.Doktor Aron'a dönüp ''Kızın beyaz kan düşüşü var.Bu yüzden bayılmış.İlaçlarını almamış ayrıca stres yayıp kendini çok yormuş.Bir an önce ilaçlarını almalı ve zamanında kullanmalı.''der.
Aron ''Beyaz kan ekşiliği yada düşüşü her neyse bu ne demek''
Doktor ''Kız sizin neyiniz oluyor''
Aron ''Tanımıyorum sadece ufak bir tanışmalığımız var o kadar''
Doktor ''Yani akrabalık bağı yok ''
Aron ''Hayır''
Doktor ''O zaman szie söyleyebilirim.''
Aron ''Buyrun lütfen söyleyin''
Doktor ''Açık söylemek gerekirse kız Kan Kanseri''
Aron 'Kan Kanseri'sözünü duyunca çok şaşırır.Devam eder doktor ''Bu hastalığı olan kişilerin üzülmemesi gerekir ayrıca bu kişilere 'Lösemi' teşhisi de koyulabilir.Ancak şuan durumu tam olarak kan kanseri durumu değil ben sadece ileride olabilecek hususlardan bahsediyorum.Şuanda hastalığı beyaz kan sayımının düşüşü ama ileride tam teşhis kan kanseri olabilir.Bu tip hastalar kesinlikle üzülmemeli ve ilaçlarını zamanında almalı yoksa vücudu böyle morluklarla dolar''der.
Aron doktoru gönderir ve reçeteyi alır.Otel çalışanlarından ilaçları almalarını ister.Aron Yo Jin'e yaklaşır ve bluzunu sıyırır ve kolundaki morlukları görür.
Aron ''Bu ne böyle.Benim yüzümden mi rahatsızlandı ben onun canını sıktım diye''der.
Aradan biraz zaman geçer otel çalışanı ilaçları almıştır zile basar.Aron kapıyı açmaya gider ve Yo Jin zil sesine uyanır.
Yo Jin etrafına bakar.Sonra hemen Aron gelir.Aron uyandığını görünce yanına koşar ''İyi misin?''der.
Yo Jin ''Git başımdan burası neresi böyle''
Aron ''Bayıldın burası benim odam''der.
Yo Jin buluzunun sıyrıldığını görünce kolunu hemen örter Aron morlukları görmesin diye.
Aron ''Doktor çağırdım bunlar ilaçların''
Yo Jin ''Bu ilaçların ne ilacı olduğunu biliyor musun''
Aron ''Bilmiyordum ama ''
Yo Jin ''Ama ne ''
Aron Yo Jin'in saklamak istediğini anlayınca ''Bilmiyordum ama sanırım ağrı kesici falanmış.Doktor öyle söyledi''.
Yo Jin ''Doktor bayılmamın nedenini söyledi mi''der.
Aron ''Aa doktorlar kuralı varmış bu yüzden söylemedi bana hey bir hastalığın mı var ki''
Yo Jin ''Hayır yok ben gidiyorum''der ve gider.
Aron ''Herkesten sakladı mı yani''der. Ve içinden ''-Zor olmalı-''der.
Yo Jin odaya girer.Yo Ra ''Hey nerdeydin telefonunu burada bırakmışsın 2 saattir yoksun nerdeydin''
Yo Jin ''Gezdim biraz''der ve yatağa gidip uzanır.
Myung Soo Aron'un odasına girir ve ''Ben yüzmeye gidiyorum geliyor musun''
Aron ''Hayır sen git keyfim kaçtı da''der.
Yo Ra da otelin keyfini  çıkarmak için yüzmeye gitmiştir.
Myung Soo havuzdadır ve suyun altında daldığı için Myung Soo kimse yok diye suya girir suyun altında kırmızı birşey görür ve çok korkar birden sudan çıkar.
Yo Ra da sudan çıkar.Arkası dönüktür.
Myung Soo ''Ahh hanımefendi nasıl öyle suyun altında hareketsiz kalırsınız öldünüz sanmıştım''
Yo Ra ''Ölmedim ama''der ve yüzünü döner.
Myung Soo da Yo Ra da çok şaşırır.
Aralarında tartışma falan olmadığı için onlar iyi anlaşıyorlardır.
Yo Ra ''Yüzme yarışına var mısınız''
Myung Soo ''Okey ''der. ve ikisi de aynı anda suya atlarlar.
Myung Soo Yo Ra kendisini yenecek diye Yo Ra'nın ayaklarından tutup kendine doğru çeker.Yo Ra aniden Myung Soo'ya doğru döner.Myung Soo Yo Ra'ya çok yakınduruyordur.
Myung Soo Yo Ra'nın ıslak yüzünü ve kiraz dudaklarına bakıp durur.
Yo Ra da çok tuhaf hissettiği için uzaklaşmak ister Myung Soo hemen Yo Ra'yı belinden kavrar.
Myung Soo ''Şuan birşey istiyorum''der.
Yo Ra ''Ne istiyorsunuz''
Myung Soo ''Senden bir izin isiyceğim''
Yo Ra ''İste''
Myung Soo ''Seni öpebilir miyim?''der.
Yo Ra çok şaşırır.
_-_Bölüm Sonu_-_
박 영 린

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder