5 Mayıs 2013 Pazar

Seoul Sokaklarında 8.Bölüm

8.Bölüm

Aron hemen havaalanı Polisine gidecektir ki YoJin'i görür.Koşarak yanına gider ve kolundan tutup kenara çeker.
Min Ji ''Bu kim ne oluyor''
Yo Jin ''Sen Aron''
Aron Yo Jin'i götürür ve kimsenin göremeyecei bir yere götürdüğünde Yo jin'i duvara doğru itekler.Yo jin'in sırtı çok ağrır .
Yo Jin ''Ahh ne oluyor yaa.''
Aron ''Tabletim kayboldu''
Yo jin ''Yani''
Aron ''Şansa bak ki yanımda sen oturuyordun''
Yo Jin çok siirlenir ''Yaniii''diye bağırır.
Aron ''Belki sen-''der ve durur.
Yo Jin'in gözleri dolmuştur. Yo Jin ''Bu ne yaa,gerçekten gelmemeliydim.''
Aron ''Ne?'
Yo Jin'in gözlerinden yaşlar akmaya başlar ''Ben aldım yani öyle mi?''
Aron Yo Jin ağlayınca tuhaf olur ve ''Bilmiyorum ama yanımda sen vardın''
Yo Jin ''Aron ssi ben sizin fanınızım.Hayır fanınızdım.Ama sizce de bir insanı hırsızlıkla suçlamak kötü değil mi?''
Aron ses çıkarmaz.Yo Jin devam eder ''Bundan sonra siziin fanınız değilim'' der ve çantayı yere atar.
Çantadan Tablet çıkar.Aron da Yo Jin de bunu görür.
Aron eğilip yere tableti alır.
Yo jin ''Bu neden burada''
Aron ''Bir söz duymuştum.Neydi 'Timsah Göz yaşı'ydı.Seninki o işte.
Yo Jin ''Ben katmadım onu oraya''
Aron ''Öyle mi.Burada ne arıyordu peki''
Yo Jin ''Ben çantamı ikimizin arasına katmıştım çanta açıktı sen çantanın üzerine katmışsındır o da çantanın içine girmiştir belki bunu düşünmüyor musun?''
Aron ''Ben kattım yani öyle mi?''
Yo Jin ''Siz gerçekten''der ve ağlamaya devam eder.
Aron ''Ağlama ağlayan isnsanları sevmiyorum.Hele de suçu olan insanların''der ve gider.
Myung Soo Aron'u sonunda görür ve gelir.Elinde tableti görünce şaşırır.
Myung Soo ''O kişinin almıyacağını düşünüyordum.Heyy ağlıyor''
Aron ''Boşversene gidelim hadi''
Min Ji ve Eun Chae Yo Jin'i aramaya koyulmuşlardır.Yo Jin duvarın oraya çömelmiş ağlıyordur.Min Ji yanına gelir.
Eun Cha ''Niye ağlıyorsun?Ne oldu''der.
Yo Jin herşeyi anlatır.
Min Ji ''Bu ünlülerden çektiğimz ne böyle ya''der.
Yo Ra dayanamaz ve koşarak gider.Onları görür ve koşmaya devam eder.
Yo Ra Aronun kolundan tutup onu durdurur.
Aron ''sen kimsin?''
Yo Ra ''O ağlattığın kızın arkadaşıyım''
Myung Soo Yo Ra'yı tanıyordur çünkü uçakta yanında oturan kişidir.
Aron ''Üf git başımdan''
Yo Ra ''Hyır bu şekilde gitmeyeceğim''
Aron ''Ne yapacaksın peki''
Yo Ra Aron'a tokat atar ''İşte bunu yapacağım''
Aron ''Yaaa''
Yo Ra ''Sizin gibi insanlar midemi bulandırıyor tiksiniyorum''der.
Myung Soo Yo Ra'nın tokatına bayağ şaşırmıştır.
Yo Ra arkasını döner ve gider.
Aron ''Bu kız neydi yaa''
Myung Soo ''Benim yanımda oturan kızdı''
Aron ''Dikkat et birşeyini almış olmasın o da çeteler heralde ''
Myung Soo ''Sanmıyorum '' der ve hala Yo Ra'Ya bakıyordur.
Sonra ikiside giderler.
Yo Ra kızların yanına gider.
''Min Ji unni hadi gezelim''der.
Min Ji ''Yo Ra nereye gittin sen''
Yo Ra ''Ufak bir işim vardı sonrada geldim işte, hadi gezelim kafamızı dağıtalım''
Min Ji'' peki nereye gidelim''
Kızlar hep bir ağızdan ''Heryere''diye bağırır.
Yo Jin mutsuzdur onu neşelendirmek için ellerinden geleni yapacaklardır.
Kızlar jejuya ayak bastıktan sonra okyanus tarafında tepede fotograf çekerler.
Oradan hemen sonrasında Manjang Cave'ye giderler.Girişinde fotograf çekerler.
Oradan bir rehber yardımı Donyangyeunggul Mağarasının fotografını çekerler.
(Udo'nun isminin verilmesinin nedeni uzaktan görünümü bir ineğin yatış şekline benzer olması).Kızlar Udo'ya  hayran kalırlar ve uzaktan da fotografını çekerler.
Oradan geçip Sunsire Tepesine giderler.Tepeye vardıklarında kızlar hep bir ağızdan ''Waw''derler.Tepeden manzara harika bir görünüme sahiptir.
Kızlar bugünlük son olarak Tripitaka Koreana Tahta Kalıplarını görmeye giderler.
Okadar yer gezdikten sonra çok yorulmuşlardır ve direkt Ajussi'nin oda ayırrttığı otele giderler.Otel büyüktür ve çok güzel bir görünüme sahiptir.
Kızlar 2li olarak odalara giderler.Yataklarına yatarlar.Şanstır ki Aron ve Myung Soo'da aynı otele giriş yapmıştır.
Yo Jin ''Onlarla bir  daha karşılaşmıyacağım için mutluyum''der.

_-_Bölüm Sonu_-_
박영린















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder