15 Mayıs 2013 Çarşamba

Seoul Sokaklarında 12.Bölüm

12.Bölüm

~Eun Mi~

Ajussi Eun Mi ve Eun Chae'yi eve getirir ve Eun Mi hemen odasına gider.
Yoochun ise hala Eun Mi'yi bir yerden tanıyıp tanıyamadığı hakkında düşünüp duruyordur.Hemen sonrasında kapı çalar.Yoochun kapıyı açar karşısındaki Kim Soo Hyun'dur.Konseri izlemeye gelmiştir.Elindeki çiçek buketini uzatır.
Kim Soo Hyun ''Az önce birşey mi oldu o kız niye bayıldı öyle''
Yoochun ''Gördün mü sen''
Soo Hyun ''Aa ev- evet neden ki.Ben senin yanına gelecektim o sırada onları gördüm sonra siz içeri taşıyınca bende araya girmek istemedim kız çokta gençti birşeyi yok dimi''
Yoochun ''Sanmıyorum heyecandan diyeceğim de beni pek sevmiyor gibi''
Soo Hyun ''Öyle mi?''
Yoochun ''Evet.Şey benim çıkmam lazım beyler ajussi'nin yanına gideceğim''
Jae Joong ''Hangi ajussinin''
Yoochun ''Junior Cafe sahibi Seo ajussinin yanına''
Jae Joong ''Okey dostum sonra görüşürüz''
Yoochun kıyafetlerini değiştikten sonra kamufle olup gider.
Yeon Rin cafe dedir.Biraz zaman geçtikten sonra Yoochun geir ancak Yeon Rin Yoochun'u kamufle olduğundan tanıyamamıştır.
JYJ Konseri tv'ye hemen verilmiştir.Yoochun Yeon Rin'i görünce şaşırmıştır ama etrafta insanlar olduğundan kendini belli etmiyordur.
Yeon Rin yeni müşteri gelmiş diyerekten Yoochun'un masasına gelir masayı siler ve ''Birşey istermiydiniz''
Yoochun sesini kalınlaştırarak ''Su lütfen''der.
Tvde bir yandan da konserini izliyordur.Yeon Rin Yoochun'a su getirdikten sonra Yoochun'un yanında ''Ah allahım bu adama sinir oluyorum.Bayım JYJ Fanımısınız''
Yoochun ''A JYJ mi hayır fanı değilim'' der ve içinden ''-Neden fanı olayım ki zaten üyesiyim-''der ve gülümser.
Yeon Rin ''Olmayında zaten bu üyelerden Yoochun'a sinir oluyorum.Pisliği salağın tekidir kendisi''
Yoochun hakaret edince iyice sinirlenir tam ayağa kalkacaktır ki ajussi omzuna bastırarak onu oturtur.
Ajussi ''Yeon Rin'cim neden müşteriyi rahatsız ediyorsun onu tanıyorum hadi sen içeri gir''
Yeon Rin ''Ah rahatsız ettiğimi düşünmüyorum ama neyse gidiyim''
Yeon Rin dayanamaz ve Yoochun'a baştan aşağı bakar ''Ama dayanamıyorum hava zaten sıcak fular ve şapka sonra birde gözlük siz yanmıyor musunz''
Ajussi ''Yeon Rin ''diye sesini yükseltir
Yeon Rin ''Evet evet gidiyorum bayyy''der ve gider.
Yoochun ''Ajussi bugün olan şeyler ya en birşey yapmadım ama birden bayıdı o kız hem bir dakika sen o kızı nerden tanıyorsun''
Ajussi ''O burada kalıyor üst katta yeon rin ve diğer kızlarla birlikte''
Yoochun ''O kız benden nefret ediyo gibiydi de tuhaf oldum birden''
Ajussi birden ''Ne ne diyorsun canım neden nefret etsin senden''
Yoochun ''Ajussi birşey mi saklıyorsun sen kekeliyorsun sanki''
Ajussi ''Bunu boşver sen şu yeon rin meseleji benim arkadaşımın yeğeni o.Sencede Menajerin ileri gitmedi mi?''
Yoochun ''Menajeri bilirsin elimden birşey gelmez o kız hakkında düşündüm bir yandan ona inanıyorum ama insanlar tuhaflar inanmakta bazen zorlanmıyor değilim''
Ajussi ''Bak bu üst katta tam 8 kız yaşıyo ve ben o kızlara kefilim bana inanıyorsan onlarada inanacaksın.Menajer ile konuş ve Yeon Rin'e imzalattığınız kağıdı iptal etsin o öyle şeyler yapmaz''
Yoochun ''Ajussi bizim dediğimizi ne zaman yaptı ki şimdi yapsın eğer yeon rin yapmamışsa zaten birdaha böyle bir scandall haberi çıkmaz demektir.Eğer çıkarsa sorun o zaman olur ve benim inancım kalmaz''
Yeon Rin ve Min Ji Eun Mi'yi alıp aşağı gelirler.Eun Mi merdvenlerde Ajussi ve Yoochun'u görür.
Eun Mi Yoochun olduğunu hemen anlar çünkü daha önceleri Yoochun hep bu kamuflajla buraya geliyordur.
Eun Mi sessizce ''Yine gelmiş bakalım bu sefer neler olacak''
Min Ji'nin o sıra telefonuna bir mesaj gelir mesaj Kim Hyun Joong'dandır.Kim Hyun Joong ve Min Ji herkesten kızlardan bile gilzlice buluşup çıkıyorlardır.
Eun Mi Ajussi'nin yanına gider ''Ajussi ne yapıyorsun bugün için saol aa bir müşteri var seninle daha sonra konuşurum''
Ajussi Eun Mi'nin kolundan tutup kenara çeker ''O olduğunu biliyorsun''
Eun Mi ''Elbette biliyorum''
Ajussi ''Yapma Eun Mi yeter''
Eun Mi ''Neden ki ajussi daha yeni yeni ısınmıştım''
Ajussi ''Eun Mi ''diye bağırır.
Eun Mi ''Eğlence daha yeni başlıyor bakalım beni durdurabilecek misin''der ve gider.
Ajussi koşar ve kolundan turar.
Eun Mi ağlıyordur.
Ajussi ''Sende bıktın aslında birşey yapmak istemiyorsun''
Eun Mi ''Yanlış anladın ajussi aksine yapacaklarım için çok da heyecanlıyım''
Ajussi '' O zaman bu göz yaşları niye''
Eun Mi ''Bunlar sadece yapacaklarımı bırakmamam için döktüğüm göz yaşları.Bu göz yaşlarını akıttıkça onlara yapmak istediklerim aklıma gelecek ve ben bırakmayacağım''
Ajussi ''Asıl sen yanlış anlıyorsun aslında yapmak istemiyorsun''der ve o sırada Min Ji gelir.
Min Ji ''Kuzen bir sorun mu var''
Eun Mi göz yaşlarını silerek ''Hayır kuzen yok sorun falan.Ajussi misafirin bekliyor git istersen''der ve gider.
Yoochun ''Birşey mi oldu o bayılan kız değil miydi''
Ajussi ''Sonra konuşalım mı biraz canım sıkkın''
Yoochun ''A elbette zaten gitmem gerekiyor geç oldu''
Ajussi Yoochun giderken ''Baksana kendine dikkat et''
Yoochun ''Elbette dikkat ederim''der ve gider.Eun Mi ise odada  pencereden Yoochun'u seyrediyordur ve elindeki resme bakıp ağlıyordur.
Ajussi hemen Eun Mi'nin odasına girir.
Elindeki resmi görür.Ajussi ''Bırak artık sende acı çekiyorsun yetmedi mi''
Eun Mi ''Ajussi sonra konuşalım tamam mı kızların yanına gidiyorum.
Kızlar kendilerine türk çayı getirmişlerdir türkiyeden ve çay demlemişlerdir.Kendi geçmişleri hakkında konuşmaya başlarlar.
Min Ji ''İlk ben başlıyorum.Küçüklüğümde komşumuzun oğlunun sırtından yere düştüm ve başım yarıldı.O zaman ilk kez ambulansa bindim korkunçtu''
Yo Ra ''Anlaşılan kötü anılardan bahsediyoruz o zaman bende bir tanesinden bahsediyim.Bende anneannemle sorun yaşardım.Anneannem başka bir şehirde yaşıyor.Ve yazları bizim Ankara'ya gelip bizde vakit geçiriyord.Ama biz torunu olmamıza rağmen diğer yanında yaşayanları çok severdi.Benim küçük kuzim çok yaramaz bir kez nerden bulduysa bir bıçak eline almıştı aneannem de onun ablası yerine bana bıçağı almamı söyledi.neymiş o kendine zarar verebilirmiş.Sonra ses çıkarmadım ve bıçağı almaya çalıştım o sırada bıçağı bırakmadığı için bıçak elimi büyükçe bir şekilde kesmişti.Elime dikiş atıldı ve ben o zman anneanneme onu sevmediğimi söylemiştim.Sonra barıştım ama tabi o yaranın izi hala duruyor yani her baktığımda o an aklıma geliyor''
Yo Jin ''Hım gerçekten üzücü olmalı.Benim hep neden uzun etek ve uzun pantolon giydiğimi sorup duruyordunuz.Aslında benim ayağım yanık o yüzden görünmesini istemediğim için uzun şeyler giyiyorum.Aslıda vücudumda sevmediğim tek yer yanık ayağım''
Ji Yeong ''Waw çok acımıştır.Eee sıra bende.Bende birkez merdivenlerden yuvarlandım.Ve kulağım yırtılmıştı neyse ki şimdi geçti iz de yok ama merdivenlerde yürümek ile ilgili sıkıntı ve korkularım var''
Ha Na ''Hım sen de iyiymişsin en azından iz yokmuş bir insanda iz oldumu anıyı unutmakta zorluk çekiyor.Bende büyükbabamın çiftliğine gitmiştim.Yeni bir köpek almışlar.Diğer köpekler beni tanıyor ama o köpek bilmediği için bana havlamış ve beni kovalamıştı.Aslında kovalamaya fırsat vermedi köpeğin sesini duyduğumda tam kaçacaktım ki bir pireket varmış fark edemedim ayağım takıldı ve kolum kırılmıştı.Ama neyseki köpek ısıramadan amcamlar geldi''.
Eun Chae ''Hım ben köpekleri severim.Benim sevmediğim şey karanlıktır.Ve gök gürültüsüdür.Küçüktüm böyle 8 yaşında falan çocuk odasındaydım o gün yağmur yağıyordu ve gök gürlüyordu akşam oldu ben tek başıma çocuk odasındaydım sonra elektrik gitti ve karanlıkta oda birdenbeyazlayıp kararıyor ve ağaçların pencereye vurduğu şekiller beni korkutuyordu.O zamandan bu zamana hiç korkumu yenemedim''
Eun Mi ''Sıra bende mi ben anlatmasam''
Min Ji ''EE kuzen tek kötü anın onla olunca anlatmamanı anlıyorum ama sen hiç bize de söylemedin o olayı nasıl olduğunu falan''
Eun Mi ''Boşver kuzi şimdi.Yeon Rin unni sen anlat''
Yeon Rin ''Peki''der ve anlatmaya başlar.''Benim aslında küçüklüğüm yok yani hatırlamıyorum''
Min Ji ''Nasıl yani''
Yeon Rin ''Küçükken bir kaza geçirmişim sonrasını hatırlamıyorum.Düşün hastahanede uyandığımda yanımdakiler annem ve babam olmasına rağmen onları bile hatırlayamamışım.Aslında başımda birşey yokmuş yani hatırlamama olasılığı yokken doktor kaza öncesi bir şok yüzünden demişti''
Eun Chae ''Peki ailene sormadın mı kaza öncesinde ne olduğunu''
Yeon Rin ''Sordum ma birşey demediler''
Eun Chae ''Ailede kaç kişisiniz''
Yeon Rin ''Dört kişiyiz birde ablam var ama o bizle yaşamıyor yaşamak istemiyor.''
Yo Ra ''Neden ki''
Yeon Rin ''Bilmem kazadan sonra benden nefret etti.18 yaşındada reşit olduğunu söyeyip evi terk etti ingilterede yaşıyor.Ama adresini bize bile söylemedi''
Eun Chae ''Hım ama bir abla neden kardeşinden nefret etsin ki''
Yeon Rin ''Bilmiyorum beraber evde yaşarken odasına girmemi istemez hatta biz yemek yerken o mutfakta yemek yerdi''
Eun Chae ''Ahh bir nedeni vardır.A eEun Mi sıra sendeydi''
Min Ji ''Kızlar onu boşverin ben anlatıyım onun sırrını''
Eun Mi ''Sus kuzen''
Min Ji ''Onun bir kız kar-''der ve Eun Mi hemen sözünü keser.
Eun Mi ''Tamam ben anlatacağım.Buraya bir kardeşimle geldim.Kız kardeşim öldü''
Kızların hepsi çok şaşırır ve Ajussi de çok şaşırır.
Eun Mi ''Ben yatıyorum''
Yo Ra ''Min Ji nasıl öldü ki''
Min Ji ''Biz türkiyedeydik.Eun Mi'nin ailesi yıllar önce ölmüştü ve Eun Mi koreye gitmek istedi kardeşini de alıp gitti.Biz o ve kardeşine bakmak istiyorduk ama o koreye gitmek istedi.Sonra orada yaşamaya başladılar.2 yıl önce de kardeşi aslında yani ablası öldü.Kardeşi diyorum da aslında ablası.Ablasının ölümünün nasıl olduğunu söylemedi bizi cenazeye de çağırmadı.Yerini de bilmiyoruz ablasının mezarının''
Yo Ra ''Hım konuşmak istemedğine göre sormamak en iyisi galiba ben yatıyorum bay''der ve kızlar odalarına gider yatarlar.

_-_Bölüm Sonu_-_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder