17 Mayıs 2013 Cuma

Seoul Sokaklarında 13.Bölüm

13.Bölüm
Yoochun ve Yeon Rin Sorunlarını Çözüyor

Kızlar uyanır ve Yeon Rin yeni iş aramaya başlar.Aradan 2 saat geçer Yeon Rin Cafe'ye döner.Ajussi de işe gitmek için arabaya binerken Yeon Rin'i görür.Yeon Rin iş bulamadığını söyler.Ajussi'nin de aklına hamile olduğu için işten ayrılan personel gelir.
Ajussi ''Yeon Rin birçok dil biliyordun değil mi ve bu türkçe dil hocalığını yapmak istemediğini söylüyordun''
Yeon Rin ''Evet ne oldu ki''
Ajussi ''Sekreterlik yapabilir misin''
Yeon Rin ''Yaparım tabi''
Ajussi ''Atla o zmaan gidelim''der ve Yeon Rin abaya biner.Şirkete giderler ve Yeon Rin ilk kez o şirkete girir.Etrafta birçok ünlü görür çok şaşırır.Yoochun ve diğer üyeler giderken Yeon Rin ve Ajussi'yi görürler.Yoochun ''Bu kızın burada ne işi var''diye düşünür.
Yeon Rin Takım Liderinin yani ajussinin bir üstünün Müdürün yanına gider.Müdür 2 gün sonra olan mülakata katılmasını ister ve Ajussinin tanıdığı olduğu için işe alınma olayına sıcak bakar.
Ajussi ''2 gün sonra burada çalışacağına eminim''der ve Yeon Rin gülümseyerek gider.
Yoochun Yeon Rin'e doğru gelir.
Yoochun ''Burada ne yapıyorsun''
Yeon Rin ''Size de günaydın ve merhaba''
Yoochun ''A şakınım kusura bakma''
Yeon Rin ''Burada işe başlayacağım sekreter olarak ajussinin yanında ''
Yochun22Eee sekretersen arada görüşeceğiz demek oluyor''
Yeon Rin ''Rahatsız mı oldunuz''
Yochun ''Bana karşı niye böyle sertsin biliyorum.Bak aslında şu scandall  işini unutsak yani en aslında sonradan düşündüm de yapacak biri gibi görünmüyorsun''
Yeon Rin ''Bunu daha önce söyleseydiniz iyi olurdu aslında''
Yoochun ''Üzgünüm barışalım hadi''der ve elini uzatır.
Yeon Rin de elini uzatır ve barışırlar.
Yoochun ''Sekreterlik yaptınmı daha önce''
Yeon Rin ''Hayır maalesef'
Yoochun ''Burada sekreterler eğer fazla dil biliyorlarsa tercumanlık yaparlar.Yurtdışından gelen kişiler için tercumanlık yapar ve bazen de ünlülerin işlerini yaparlar''
Yeon Rin ''Hıım anladım saol''der sonra saatine bakar ''Ayy gitmem gerek sonra görüşürüz olur mu''
Yoochun ''Sonra görüşmek istiyorsan telefonunu vermek daha kolay olmaz mı''
Yeon Rin ''Telefonumu mu istiyorsun''
Yoochun ''Hıhı''der ve Yeon Rin telefonunu verir.
Oradan ayrılırlar.
Yeon Rin eve gider.Eun Mi evdedir.Yeon Rin ''Cafede kim duruyor''
Eun Mi ''Yo Ra duruyor şimdi''
Yeon Rin ''Dün mi ji kardeşinin ölümü hakkında birşeyler söyledi.Bak bize güvenmediğin için anlatmadığını hiç düşünmedim sadece anlatmak istemediğin için öyle davrandın diye düşündüm bu yüzden gülümse küs değiliz sana''
Eun Mi ''Öyle düşünmemeniz hoşuma gitti.Anlatmak bana acı veriyor sadece bu yüzden onun adını bile söyletmiyorum kimseye herkes 'o'diye bahsediyor ablamdan''
Yeon Rin ''Anladım ben yatacağım sen?''
Eun Mi ''Ben duşa gireceğim''der ve gider.
Kısa bir sürede sonra Eun Chae gelir.Yeon Rin ile konuşur ve şirkette işe gireceğini öğrenir.
Yeon Rin için 2 gün geçer mülakata gider.Mülakatta soru yağmuruna tutulur ama işe alınanlar arasında yer alır.Buna çok sevinir ve kızları arayacaktır.Telefondan numaralara bakarken Yoochun'un numarasını da görür.Arayacaktır ama işi vardır diye sadece mesaj yollar.
Yoochun fotograf çekimindedir sonra telefonuna mesaj geldiğini görür ve birden bağırarak ''Assa!''der.Etraftakinler ona tuhafça bakar o da ''Ahh özür dilerim''der.
Arabaya biner ve eve doğru gidiyordur sonra mağazaların o tarafta şoförü durdurur.Şoföre ''Biri yeni işe kabul edildi diyelim ne alınır''
Şoför ''Efendim genelde pasta alınır''
Yoochun ''Pastayı arkadaşları halletmiştir''
Şoför ''Efendim o zaman bir güzel kalem alabilirsiniz''
Yoochun ''Kalem mi''
Şoför ''İşe girenler için genelde kalem alınır ve bütün çalışmalarını bu kalemle yapsın diye düşünürler.Ve kalem onlar için bir uğur kalemi gibi düşünülür''
Yoochun ''Hım o zman gidelim kalem almaya''
Yochun En pahalı kalemi alır ve paketletir.Evlerine gider.
Yoochun içinden ''-Davetsiz misafir kabul ederler mi ki-''
der ve kapıya yaklaşıp kapıyı çalar.
Kızlar ise hazırlanmış ve pastaları hazır etmişlerdir.Eun Mi ''Ben bakarım''der ve koşarak gider kapıyı açar.
Yoochun'u kapıda görünce çok şaşırır.
Ajussi hemen gelir.Yoochun ''Merhaba daha önce karşılaşmış ve konuşmuştuk''
Eun Mi donuk bir ifadeyle ''Ne''der.
Yoochun ''Bayıldığınızda hani''
Ajussi ''Eun Mi ne yapıyorsun.İçeri al hadi''der.
Yoochun içeri girir.Yeon Rin ''Kimmiş''der ve Eun Mi ''Yoochun bey''der ve odasına girir.
Yeon Rin ''Kim?''der ve kalkıp kapıya doğru gider.Yoochun Yeon Rin'i görünce ''Selam''der.
Yeon Rin ''İyide sen evi nerden biiyorsun''
Yoochun ''Ben ajussinin arkadaşıyım cafeye de kamufle olup geliyorum zaten''
Yeon Rin ''Ben seni hiç görmedim''
Yoochun ''Ozaman sana hatırlatıyım '-Ajussi JYJ hayranı değilsiniz değil mi sakın olmayın o üyeler içindeki Yoochun tam bir salak ve bela-' ''
Yeon Rin ''Ne yani sen o bayım yani.Ahh kafam karıştı''
Yoochun ''Neyse önemli değil gidelim içeri bugün çok yoruldum hemen bir yere oturmak istiyorum''
Yeon Rin ''Niye geldin o zmaan ''
Yoochun ''İşine girdiğin için kutlama yapmak istiyordum''der ve oturma odasına gider.
Yoochun ''Waaa siz hazırlık yapmışsınız''
Eun Chae Eun Mi'nin odasına gider.''İçeri gelsene''
Eun Mi ''Ya siz kutlamayı yapın ben yatacağım''
Eun Chae ''Neden nefret ettiğin bilmiyorum ama Yeon Rin içi gel''der ve Eun Mi'nin kolundan tutup içeri getirir.
Yoochun ''Merhaba Eun Mi ssi''
Eun Mi ses çıkarmaz ve Eun Chae arkasından sırtını çimcikler Eun Mi ''Ahhh merhaba''der ve sessizce Eun Chae'ye ''Yaa acıdı''dr.
Eun Chae'nin kutlaması olur sıra hediyeldedir.Kızlar hepsi hediyelerini verir.Yoochun da hediyesini uzatır.
Yeon Rin ''Gerek yoktu gerçekten''
Yoochun ''Aç hadi ''
Yeon Rin açar ve kalem gümüş renkte bir dolma kalemdir
Yeon Rin ''Bu ço güzel''
Yoochun ''Beğenmezsin sanıyordum''
Yeon Rin ''Hayır çok güzel''
Kızlar aaşağı inerler ve yeni gelen müşterilere bakarlar.
Yeon Rin de Yoochun ile tek başlarına yukarıdalardır.Yeon Rin bütün odaları tek tek gösterir.Yeon Rin kendi odasını gösterir.
Yoochun ''Vay odan gerçekten küçükmüş.Ama şirin''der ve etrafa bakarken Yeon Rin'in üst iç çamaşını görür.
Yoochun gülerek ''Ah bu-''der ve eliyle gösterir.
Yeon Rin ''Ayy bu ne zman düşmüş ki buraya.Çıkalım mı''
Yoochun gülerek ''Olur tabi''der ve odadan çıkarlar.
Sıra Eun Mi'nin odasındadır.Yoochun onunda odasına bakar.Sonra Eun Mi'nin biri ile çekilmiş resmini çerçevede görür.
Eline alır çerçeveyi ''Yeon Rin ben daha önce Eun Mi ile karşılaşmışım gibi geliyor''
Yeon Rin ''Bilmem''der ve Yoochun resime bakar.
Yoochun şaşırır ve ''Yeon Rin ışığı açar mısın''
Yeon Rin ''Ne oldu ''
Yoochun ''Aç bir dakika''
Yeon Rin ışığı açar
Yoochun resime bakar. ''Yeon Rin ben bu kızı gördüm eminim Eun Mi'nin yanıdaki kız çok tanıdık maam çıkaramadım bir türlü ama b kız gerçek-''der o sırada elinden çerçeveyi EunMi çeker.
Eun Mi ''Resimime kim bakmanızı istedi sizin''
Yoochun ''Ahh özür dilerim ama o yanındaki kız kimdi biliyor musun''
Yeon Rin ''Yanındaki kız mı o nun ab-''derken Eun Mi sözünü keser.
Eun Mi ''Kimse kim seni ilgilendirmez uyuyacağım çıkar mısınz''
Yoochun ''Üzgünüm''der yeon rin ile birlikte çıkarlar.
Yoochun ''Geç oldu gitmem gerek''
Yeon Rin ''Peki geldiğin için saol''der Yooochun'u yolcu eder ve geri gelir.
Sabah olur herkes işine gider.Yeon Rin de işine gider ve işine gittiğinde yurtdışından birilerinin geleceğini duyar.Ünlülerle görüşeceğinni ve bunun için tercuman olarak kendisini seçtiklerini duyar.
Yeon Rin ilk olarak Kim Soo Hyun,Le Min Ho,JYJ Grubu,Lee Jeong Min... gibi ünlülere durumu açıklar.Görüşme için restorantta bekliyorlardır.
Aradan zaman geçer ve gelirler.Kapı açılır ve içeri girirler.Yeon Rin'in elindeki kağıtlar birden yere düşer.

_-_Bölüm Sonu_-_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder