18 Mayıs 2013 Cumartesi

Seoul Sokaklarında 14.Bölüm

14.Bölüm
mavisss-Rita
Yeon Rin Kazayı Hatırlayacak Mı?

Yeon Rin'in karşısında gördüğü ablasıdır.Yoochun ''Ne oldu''diyerek kağıtları toplamasına yardım eder.
Ablası da gördüğüne şaşırır ancak tanımıyormuş gibi davranır.
Yeon Rin ablası tanımıyormuş gibi davranınca çok şaşırır.Ablası elini uzatır ve ''merhaba ben Rita''
Yeon Rin'de elleri tityerek lini uzatır ''Be-ben Yeon Rin''
Rita ''Memnum oldum''der ve gülümseyrek yerine oturur.
Yeon Rin su içerken üzerine azıcık su döker ve lavaboya gider.Arkasından Rita gelir.
Rita ''Yeter artık pot kırma beni tanımıyormuş gibi davran sadece''
Yeon Rin ''Kusura bakma ben, sen olamıyorum''
Rita ''Hayatımdan çıkmanız için elimden geleni yapmışken niye tekrar''
Yeon Rin ''Bana bak ablabenden niye nefret ediyorsun bilmiyorum bana sürekli 'Hatırla' demenden bıktım.Söyle kurtulayım ya''
Rita ''Olmazsen hatırla acı çekmen gerek.Dünya adaletli olmalı değil mi.Acı çekerek hatırlamak varken ben neden söyliyim''diyerek gider.
Yeon Rin ''Neden acı çekecek mişim ki off bıktım bir hatırlasam''
Yeon Rin tercumanlık yapar ve o gece orada sonlanır.
Yeon Rin ev yerine Rita'yı takip eder.
Sonra Rita Yeon Rin'i farkeder ve durur.
Rita dönüp ''Birşeyler içelim mi?''
Yeon Rin ''İçki mi içiyorsun''
Rita ''Hadi gidelim''
Rita 5 dakika içinde birçok içki içer ve sarhoş olur.Ağlamaya başlar.
Yeon Rin ''İçme niye ağlıyorsun abla gidelim hadi''
Rita ''Ben senin ablan değilim''
Yeon Rin onu kaldırır ve götürür. Rita ''Senden iğreniyorum Yeon Rin.Sen çok kötüsün.Ölmeliydin.Ama hatırla, hatırla ki kendinden ve ailenden nefret edebilesin''
Yeon Rin ''Söyle neyi hatırlamalıyım söyle''
Rita ''Sen çok kötü bir kızsın yeon rin''
Yeon Rin ''Böyle düşünen tek kişi sensin''
Rita ''Bu söylediklerimden sonra hala iyi biriyim diyebilecek misin bakalım''
Yeon Rin ''Söyle bekliyorum''
Rita ''Sen benim ailemi yok ettin''
Yeon Rin ''Ne saçmalıyorsun''
Rita ''Annem senin yüzünden öldü''
Yeon Rin çok şaşırır ''Hayır ''der yürümeye başlar.Yolun ortasına gider ve durur.
Yeon Rin ''Ölmemi mi istiyorsun.Peki ölrüsem mutlu olacak mısın?''
Rita ''Ne yapayrsun sen''
Yeon Rin ''Bu söylediklerin çok saçma ben hiç birşey hatırlamıyorum hem senin aileni neden öldüreyim.Ama senin bu söylediklerinden çok sıkıldım''
Rita ''Ölmek mi istiyorsun,tabii ölmelisin.Ben gidiyorum.''Ablası sarhoş bir şekilde bağırarak ''Çok önce ölmeliydin Yeon Rin çok önce-''der ve o sırada bir arabanın fren sesi gelir.
Rita birden arkasını döner.
Yeon Rin yerdedir.Etrafına birçok insan doluşur.
Rita şaşkındır ''Yeo-Yeon Rin'derek ona doğru koşar.
Rita yere çömelerek ''Yaa!Aç gözlerini yaa Yeon Rin uyan lütfen uyan''
Ambulans gelir.Yeon Rin'i hastahaneye götürürler.
Ambulansta Rita Yeon Rin'in telefonundan bir numarayı rast gere arar.Bu Eun Chae'nin numarasıdır.Eun Chae'nin haberi olur ve hepsi hastahaneye gidmek için yola koyulur.
Yoochun Ajussi'yi arar.''Ajussi Yeon Rin-''
Ajussi ''Seninde mi haberin var''
Yoochun ''Neyden''
Ajussi ''Neyden olacak yeon rin'e araba çarptığından''
Yoochun ''Ne?''
Ajussi ''Biz yoldayız gidiyoruz.Ambulansla getiriliyormuş''
Yoochun telefonu kapatır arabayı ev yolundan döndürür ve hastahaneye gider.
Ajussi ve kızlar hastahaneye gelir.Eve yakın olduğundan erken gelirler.Ambulansın sesi duyulur ve Yeon Rin'in içinde olduğu ambulans acil bölümüne yaklaşır.Ambulanstan Rita iner.Ajussi Rita'yı görünce çok şaşırır.Rita'nın her yeri kan içindedir.
Sedye ile tam ambulanstan çıkarırlarken Yoochun gelir.Birden sendeler Yeon Rin'i öyle görünce çok şaşırır.
Yeon Rin'in başı çok kanıyordur ve bilinci kapalıdır.
Rita bunu öğrenince çok üzülür aslında böyle olmasını istemiyordur.
Yeon Rin hemen ameliyata alınır.
Yeon Rin ameliyat sırasında baygınken herşeyi hatırlar.
Küçüklüğünde Yeon Rin doğduğunda yanında sadece annesi vardır Yeon Rin 8 yaşında iken annesi Yeon Rin'in doğduğu evden ayrılır.Yeon Rin ''Anne nereye gidiyoruz''der.Annesi ise ''Babana kızım''der.
Yeon Rin ''Benim babam yok ki''
Annesi ''Var kızım''der ve Yeon Rin'in elinden çekiştirerek gider.
Yeon Rin bir kapının önüne geldiğini hatırlar.Kapıyı annesi çalar ve kapı açılır.Kapıyı açan Rita'dır.
Rita ''Merhaba siz kimsiniz''
Annesi kızı dinlemeden içeri girir.İçeriye girdiğinde Yeon Rin'in babasını görür.Yeon Rin'in babası evlidir ve Rita da tek kızlarıdır.Yeon Rin'in annesini aldatmıştır ve daha sonra boşanacağını söylemiştir.Aslında boşanma evraklarını da doldurmuş ve boşanmak için avukatta tutmuştur adam.
Rita ''Baba kim bunlar?''
Babası ''Kızım sen odana git''
Yeon Rin'in babası Yeon Rin'in annesine ''Boşanacağımı söyledim neden geldin buraya.Boşanma evrraklarını çoktan hazırlayıp avukat tuttum.Biliyorsun ben onu değil seni seviyorum''
Yeon Rin'in babası ailesinin zoru ile evlenmiştir Rita'nın annesi ile.
O sırada konuşmanın ortasında kapı açılır ve gelen Rita'nın annesidir.Rita'nın annesi herşeyi öğrenir.Çok büyük tartışma çıkar.
Rita'nın annesi  ''Bu çocukta kocamın çocuğu mu yani''der ve Yeon Rin'i kolundan tutup dışarı götürür.
Yeon Rin ağlıyordur ve Yeon Rin'in annesi ise peşlerinden koşuyordur.
Rita'nın annesi Yeon Rin'i arabaya bindirir.Kapıları kitler ve arabayı sürmeye başlar.
Kadın ''Sen benim kocamın çocuğusun öylemi''
Yeon Rin ''An-anne''diye ağlyordur.
Kadın ''Boş yere ağlama öleceksek beraber öleceğiz arada sen varsın diye kocam benden boşanmak istiyor yoksa beni sever kocam''
''Ama annene büyük acı vermem gerek değil mi?Bu onun cezası olacak sen ve ben öleceğiz.Böylelikle onlar acı çekecekler''der.
Arkada Yeon Rin'in annesi ve babası onları takip ediyordur Rita'da yanlarındadır arabaya gizlice binmiştir.
Kadın ''Sen ve ben beraber ölelim mi?Sence de onlar hak etmediler mi söyle söylesene ağlama''diye bağırır ve uçuruma doğru arabayı sürür.Kaza yaparlar.
Rita 12 yaşındadır.Yeon Rin'in annesi kaza yaptıklarını görrür.Arabayı durdururlar.Yeon Rin'in annesi arabaya doğru koşar.Yeon Rin'i çıkarır.
Adam da koşar ve karısını çıkarmak için arabaya koşar Rita da arabadan çıkar arabaya doğru koşar ama araba gözlerinin önünde patlar.[Böyle bir patlama gibi düşünün]
Hemen itfahiye ambulans çağırırlar.
Yeon Rin baygındır ve heryeri kan içindedir.Yeon Rin'in annesi hemen arabaya biner ve onu hastahaneye götürür.Rita'nın gözü önünde annesi arabanın içinde alevlerin arasında olduğundan çok üzülür ve ağlar.
Rita'nın annesi kurtulamaz.Yeon Rin hastahanedir 1 hafta olur ancak Yeon Rin bir türlü uyanmaz.Daha sonra uyanır ama hiçbirşey hatırlamaz.
Adam ise karısına hem üzülmüş hemde kızmıştır.Bir kızı suçlaması hoşuna gitmiyordur.Yeon Rin'in annesi ve Babası kısa bir süreden sonra habersizce evlenirler.Rita hepsinden nefret ediyordur ancak Yeon Rin neden nefret ettiğini bilmiyordur.
Yeon Rin ameliyatta herşeyi hatırlar.Ve gözünden yaşalr akar.Baygınken ağıyordur.
Yeon Rin'in birden kalbi durur.Nabız birden düşer ve kalbi atmaz.
Hemşireler den biri dışarı çıkar ve bir diğer hemşireye ''Hastanın kalbi durdu hasta ex oluyor.Elektro şok getir çabuk''diye bağırır.
Yoochun ve diğerleri duyar.Hepsi çok şaşırır.
Ajussi hemşireyi durdurur.
Yeon Rin'e ne oldu dediniz tekrar söyleyin''
Hemşire ''Beyfendi hastanın nabzı birden düştü ve kalbi durdu şuan çok meşguüm bırakırsanız''
Ajussi birden yere çöker.Rita duyunca yere çöker kızların hepsi çok şaşırır ve ağlamaya başlarlar.


_-_Bölüm Sonu_-_




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder